بهتر است از تحلیل‌های نسنجیده و حماسه‌سازی از بازی‌های نه‌چندان خوب ایران در جام ملت‌های آسیا دست برداشت و با نگاهی به آینده به فکر ساختن تیمی منسجم در جام جهانی اندونزی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: با وجود این که عملکرد خوبی در هفته اول لیگ داشتیم اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست.
جواد نکونام می گوید که فریب نتیجه دیدار با صنعت نفت را نمی خورد، چرا که مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.
ایران منبع جایگزینی برای واردات سیستم‌های نظامی پیشرفته ندارد. زمانی که تهران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از روسیه بود، مشکلات مشابهی از جمله تاخیر‌های طولانی را تجربه کرده است. بنابراین، آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم احتمالاً فقط مذاکره در مورد اختلافات و تلاش برای به دست آوردن اهرم فشار و پنهان کردن مشکلات است. تحویل سوخو-۳۵ روسیه به ایران احتمالا فقط نیازمند زمان است.
کانون مربیان فوتبال ایران در یک اطلاعیه نسبت به سواستفاده از این تشکل هشدار داد.
رئال مادرید در حالی موفق به جذب آردا گولر شد که دکو تصور می کرد شرایط را برای انتقال او به بارسلونا مهیا کرده است.
دختر فریب خورده می‌‌گوید: نوبت من که شد اول پول خواست بعد گفت بگو مشکلت چیست، تا مشکلم را گفتم یک کتاب کهنه بازکرد و گفت طلسمی در بخت تو می‌بینم که فقط با صیغه موقت حل می‌شود، بعد هم گفت اگر این طلسم از تو به آن مرد وارد شود من گناه کرده‌ام برای همین بهتر است صیغه خودم شوی..
دبیرجامعه گردشگری الکترونیکی ایران به مسافران و گردشگران نوروزی که بلیت خریداری می‌کنند درباره فعالیت افراد کلاهبردار و غیرمجاز در فضای مجازی هشدار داد.
با گسترش شبکه‌های اجتماعی روش‌های کسب درآمد با شیوه نادرست هم متناسب با آن افزایش پیدا کرد که می‌توان به قمار و شرطبندی به عنوان یکی از راه‌ها اشاره کرد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته روش‌های مقابله با این موضوع مورد توجه قرار گرفته تا مدیران این سایت‌ها نتوانند به راحتی مردم را با وعده درآمد‌های چشمگیر فریب دهند.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: در عملی مشخص شد پدافند هوایی روسیه یکی از بهترین ها در جهان است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: برجام فریب بزرگ آمریکایی‌هاست و باید بر شرطی‌سازی اقتصاد خط بطلان بکشید و به فشار اقتصادی تحمیلی برجامی پایان داد.
لیونل مسی با ضربه ای خلاف جهت از روی نقطه پنالتی، موفق شد گل اول تیم ملی آرژانتین در فینال را به ثمر برساند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای ضمن رد هر گونه شائبه تقلب در نتایج قرعه‌کشی، خواستار ارایه مستندات برای بررسی توسط نهادهای نظارتی شد.
کارشناس مسائل منطقه‌ای، امتیاز ندادن و اخذ امتیاز را شیوه‌ی آمریکا در مذاکرات با دیگر کشورها دانست و گفت: بدعهدی و فریب سیاست نهادینه شده دولت آمریکاست که جمهوری‌خواه و دموکرات هم ندارد.
خطیب نماز جمعه مشهد به مسوولان آموزش و پرورش توصیه کرد برای بازگشت و توبه نوجوانان فریب خورده برنامه ریزی کنند و مطمئن باشند همین نوجوانان و جوانان خودشان تبدیل به بمب و انرژی فراوان علیه آمریکا و دشمنان ایران خواهند شد.
وقتی کرونا آمد، از آنفلوانزا غافل شدیم و حالا که فوتی های کرونا فروکش کرده است، فکر می کنیم که آنفلوانزا خطری ندارد. در حالی که مرگ و میر ناشی از آنفلوانزا را نباید دست کم گرفت.
جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمین‌مان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
جمعی از بانوان پزشک، دندانپزشک و داروساز طی نامه‌ای از دختران نوجوان سرزمینمان خواستند که فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند و برای آبادی ایران تلاش کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر امروز برخی از جوانان فریب می‌خورند، به این علت است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص صورت نگرفته است.
فرماندار سنندج با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در برابر نوجوانان و جوانان فریب خورده غرب با رویکرد رافت اسلامی و مدارا برخورد می‌کند گفت: نظام با افرادی که برنامه‌ریزی شده و با پشتوانه جاسوسی به صحنه آمده و علیه نظام فتنه می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
زن گفت: خانواده عروس از اعتیاد پدرام اطلاع نداشتند و ما هم به هر ترفندی متوسل شدیم تا آن‌ها متوجه ماجرا نشوند. پدرام برای چند روز اعتیادش را کنار گذاشت و دارو مصرف کرد تا ازدواج آن‌ها به ثبت رسید.
فریب کلاهبرداران در ایام محرم را نخورید
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ