سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازی های پر استرسی را انجام دادیم اما الان به فکر حضور در چهار تیم برتر جهان هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال هوادار ابراز امیدواری کرد خودش و سایر همکارانش در فصل پیش رو بازی جوانمردانه را رعایت کنند.
فلورنتینو پرز (رئیس رئال) در پایان بازی سیتی-رئال مادرید به رختکن تیم پیروز رفت و به آنها تبریک گفت.
کمک داور دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: دربی آسانی نیست ولی امیدوارم قضاوت کم نقصی داشته باشیم.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران جایزه بازی جوانمردانه فیفا را به بازیکن کرمونزه اعطا کرد.
عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی مدافع چپ سپاهان سبب اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها شد.
حواشی بازی جام حذفی بین رنجرز و پارتیک تیستل همچنان ادامه دارد.
جنجال‌های تقابل دو تیم اسکاتلندی در رقابت‌های جام حذفی این کشور، باعث شد تا سرمربی رنجرز از بازیکنان خود بخواهد به مهاجم حریف اجازه گلزنی بدهند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید گل اول تیمش هیچ مشکلی نداشته و بازی جوانمردانه رعایت شده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست مطبوعاتی، بخش زیادی از نشست را به توضیح درباره اتهام مربی گل‌گهر اختصاص داد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی‌ها، گفت: ما وقتی دوستی می‌کنیم بسیار زیبا، جوانمردانه، وفادارانه و فداکارانه و وقتی هم دشمنی می‌کنیم، جوانمردانه، قدرتمندانه و تمام کننده. شما اشتباه کردید که امروز به میدان نظام و ملت و سپاه اینگونه واضح آمدید، شما چه حق دارید در امور داخلی ایران عزیز دخالت می‌کنید؟
در دیداری از لیگ عربستان، بازیکن الفتح با حرکتی عجیب، از یک بازیکن مصدوم کرنر گرفت.
تیم ملی انگلیس برنده جایزه بازی جوانمردانه جام جهانی 2022 قطر شد.
جایزه بازی جوانمردانه جام‌جهانی به انگلیس داده شد!
نیمار پس از پایان بازی با کرواسی، با پسران پرشیچ دست داد.
نفر نخست پیشین تنیس حرفه‌ای مردان جهان می‌گوید که نواک جوکوویچ صربستانی شایسته دریافت جایزه بازی جوانمردانه نیست.
دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال، مسابقه روایت‌نویسی «هوادار» ویژه جام جهانی قطر را برگزار خواهد کرد.
دپارتمان مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال با همکاری «خانه کتاب و ادبیات ایران» مسابقه روایت‌نویسی «هوادار» ویژه جام جهانی قطر را برگزار می‌کند.
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از انتخاب و تنظیم سه قطعه موسیقایی مجزا برای تیم ملی غیر از تک آهنگ اصلی به منظور شادی پس از گل و دیگر موارد خبر داد.
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت‌های هنری تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با اینکه بازی به دلیل گرمای هوا تحت تأثیر قرار گرفت ولی دو تیم بازی جوانمردانه انجام دادند.
زمانی که در رسانه ها اعلام شد محمد حسین مردامند در دو هفته ابتدایی قادر به همراهی تیم استقلال نیست برخی اینطور گفتند که باشگاه ملوان عمدا مجوز این بازیکن را بعد از هفته دوم صادر می کند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ