سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ترکیه موافقت خود را برای جایگزینی اروه رنار در نیمکت تیم ملی فوتبال عربستان اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اکثر مردم ایران این سریال را با نام ” خرم سلطان ” می شناسند.امپراتور به فرزندش که زبان های آلمانی و ایتالیایی می آموزد، توصیه می کند که فارسی را هم یاد بگیرد و بتواند آثار باشکوه شرق را بخواند چرا که تمدن نیز همانند خورشید، از شرق طلوع می کند.
طبق گزارشات اخیر، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا حدود 8،76 میلیارد دلار درآمد سالانه تولید می‌کند.
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.
در این تصویر تاریخی می‌بینیم که مظفرالدین شاه در سفرش به اروپا با ویلهلم دوم، قیصر و آخرین امپراتور آلمان در سال ۱۲۸۰ دیدار می‌کند.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف بازدید کرد.
تیم پرسپولیس با مجموع ۶۶ امتیاز در سی هفته، با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شد.
عارف غلامی می گوید که این باشگاه نزدیک به یک سال است تبلیغ اسپانسری را می کند که پرداختی به باشگاه نداشته است.
اینکه یک‌باره اسم افشین قطبی مطرح می‌شود، ناخودآگاه ذهن مخاطب را به سمت فعالیت سفت و سخت دلالان داخلی برای بازگرداندن او به فوتبال ایران می‌برد. عجیب آنکه همین روز گذشته تیتر درخور توجه یکی از روزنامه‌های ورزشی درباره افشین قطبی بود که به قول او وعده عجیب و غریبی داده و از زبانش نوشته که می‌تواند ایران را به بازی‌های المپیک ببرد. این وعده مشابه با همان وعده قهرمان‌کردن فولاد در لیگ برتر به نظر می‌رسد.
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
از روزی که علی فتح‌الله‌زاده روی صندلی ریاست استقلال نشست، وعده‌های بی‌شماری را به زبان آورد که نصف آنها نیز هرگز عملی نشدند.
حبیب‌الله شیرازی پس از ۱۵ سال سکان‌داری فوتبال پایتخت و پس از تحمل سال‌ها و به‌طور ویژه‌تر ماه‌ها انتقادات فراوان به عملکرد خود و اطرافیانش از صبح امروز به‌طور بی‌سابقه‌ای تحت شدیدترین فشارها بابت واگذاری مسئولیتش قرار گرفته است.
رئیس هیئت فوتبال استان تهران تا ساعاتی دیگر از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.
اسلم ماخاچف در یک نبرد طولانی و مهیج در استرالیا مقابل الکساندر ولکانوفسکی به برتری رسید تا پادشاه سبک وزن UFC باقی بماند.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
یک زن از برزیل وارث امپراتوری فوتبالی‌ای شده که زمانی توسط مشهورترین مدیر برنامه‌های دنیا اداره می‌شد. او حالا قدرتمندترین زن در دنیای فوتبال است.
ادمین صفحه کاربری زینب موسوی از دستگیری این طنز پرداز مشهورِ فضای مجازی خبر داد.
یک بار دیگر نام و خاطره نادر دست نشان فقید در بازی های لیگ برتر گرامی داشته شد. این بار در بازی نساجی – مس کرمان.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
دولت پرتغال موافقت کرد که برای جشن دویستمین سالگرد استقلال برزیل، قلب پادشاه این کشور را به مدت سه هفته به برزیل قرض دهد.
دوم پدرو چهارمِ پرتغالی‌ها و دُم پدرو اول برزیلی‌ها در سال ۱۸۲۲ استقلال پرتغال را اعلام کرد و با عنوان دُم پدرو اول، نخستین امپراتور این کشور جدید شد. او ۱۲ سال بعد و پس از پایان اشغال امپراطوری فرانسه در لیزبون، زادگاهش درگذشت. بنا به وصیت در زمان بیماری، قلبش جدای از بدن در یک کلیسا و سالم نگهداری می‌شود.
رای برگزاری هر چه بهتر مناسک حج، درمانگاه‌های صحرایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرفات و منا از صبح امروز تا پایان روز دوازدهم ذی الحجه، به صورت شبانه روزی به زائران خدمت ارائه می‌دهند.
رئیس سازمان لیگ پس از پایان دوره سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون و بعد از عزل عزیزی خادم از نفوذ و مقبولیت سابق برخوردار نیست و سبد رای او که می توانست رئیس انتخاب کند ریزش قابل توجهی داشته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ