یک بار دیگر نام و خاطره نادر دست نشان فقید در بازی های لیگ برتر گرامی داشته شد. این بار در بازی نساجی – مس کرمان.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صمد مرفاوی، سرمربی سابق تیم جوانان، پس از جدایی از این تیم در شغل تازه‌ای به فعالیت مشغول نیست.
یک استوری جالب درباره مجیدجلالی و انتشارش از جانب خودش در فضای مجازی دستمایه کاربران قرار گرفته است.
تحرکات این روز‌های کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی، از سوی برخی از ناظران، در راستای تلاش او برای رسیدن به بهارستان، تفسیر می‌شود. او این روز‌ها حضور پر رنگی در توییتر و برخی رسانه‌ها دارد.
مدافع تیم ملی ایران در گفتگوی اختصاصی با آنتن درباره جنجال‌ها و حواشی دیدار فینال تورنمنت کافا توضیحاتی را ارائه داد.
حسن روشن یکی از اولین کسانی بود که بیمه ورزشکاران را از طریق وزارت ورزش دریافت کرد.
عیسی آل کثیر مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در این برنامه از روزهای سخت خودش حرف زد.
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: فکر می‌کنم هیات رئیسه مجلس اصلا نباید از قانون عدول کند. من اگر عضو هیات رئیسه مجلس باشم، به محض این‌که هر استیضاحی رسید به هیات رئیسه، می گفتم ان را ارجاع دهد به کمیسیون، تا کار در کمیسیون پیش برود. این‌که هیات رئیسه نگه دارد و بعد نسبت به آن تصمیم بگیرد کار درستی نیست. هیات رئیسه نماینده نمایندگان نیست، هیات رئیسه خودش یک عضو از نمایندگان است.
تیم ملی جوانان ایران، با هدایت صمد مرفاوی مسابقات قهرمانی آسیا را با سه امتیاز شیرین شروع کرد.
در جریان بازی نساجی – استقلال که با حضور پر شور تماشاگران مازنی در استادیوم شهید وطنی همراه بود، یاد و خاطره نادر دست نشان فقید یک بار دیگر گرامی داشته شد.
در آخرین بخش تمرین امروز، یحیی گل‌محمدی در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد و تیم او برنده فوتبال درون تیمی شد.
مدیر تیم استقلال برای کنترل نیمکت تیمش روزهای سختی را سپری می کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جای دنیا برای کاربران فضای مجازی شرایط و محدودیت‌های خاصی را دارد، تصریح کرد: البته ما هم خواهان همان قوانین اروپا و آمریکا هستیم که ترجمه آن را به ما بدهند که در کشور خودمان هم استفاده کنیم.
دیروز در بازی برابر تراکتور در تبریز امیر حسین بهزادی بازیکن 18 ساله دیگری از تیم مس کرمان نیز در ترکیب یازده نفره این تیم قرار گرفت.
یحیی گل‌محمدی در بازی دوستانه تیمش با چهره‌ای جوان شده حضور پیدا کرد.
با ابتلای یحیی گل‌محمدی به ویروس کرونا احتمالا شاهد حضور کریم باقری کنار خط خواهیم بود.
رفتار و ظاهری که از کریم باقری در حاشیه دیدارهای لیگ برتر و تیم ملی در سال‌های اخیر مخابره می‌شود، رفتار و ظاهر همیشگی این چهره نیست.
رفتار و ظاهری که از کریم باقری در حاشیه دیدارهای لیگ برتر و تیم ملی در سال‌های اخیر مخابره می‌شود، رفتار و ظاهر همیشگی این چهره نیست.
کریم باقری پس از جدایی دراگان اسکوچیچ، فرصت همراهی تیم ملی را از دست داده و در پرسپولیس به کار خود ادامه می‌دهد.
آقاتهرانی با بیان اینکه ۲ هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای فرهنگ خود پول خرج می‌کنند.
آقاتهرانی با بیان اینکه ۲ هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای فرهنگ خود پول خرج می‌کنند.
عمارت ظهیرالاسلام متعلق به «زین العابدین امام جمعه» پسر «سید ابوالقاسم امام جمعه» ملقب به ظهیرالاسلام بود. او یکی از دختران ناصر الدین شاه قاجار را به همسری گرفت و داماد او شد. پس از مرگ ظهیر الاسلام، او را در مقبره باشکوهی که در پایین چهارراه مولوی ساخته شده بود و اکنون به سرقبر آقا شهرت دارد، دفن کردند.
سرمربی صنعت نفت آبادان سعی دارد بازیکنان را از لحاظ روحی آماده دیدار با ملوان کند.
کریم باقری شاید یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تیم پرسپولیس باشد.
تیم ملی جوانان در کافا قهرمان شد و امروز به تهران بر می گردد تا برای تمرین در کمپ تیم های ملی و هم چنین حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها برنامه ریزی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ