یک زن از برزیل وارث امپراتوری فوتبالی‌ای شده که زمانی توسط مشهورترین مدیر برنامه‌های دنیا اداره می‌شد. او حالا قدرتمندترین زن در دنیای فوتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغییرات کلیدی عمدتاً بر بخش دم هواپیمای نسل پنجم اعمال شده‌است. توسعه دهندگان مساحت سطح کنترل بال را افزایش داده‌اند. زاویه رفت و برگشت به جای -۱۰ درجه -۴۵ درجه بود.
تصویری از علیرضا یوسفی که به تازگی قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان شد در مراسم شب اول محرم امسال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ایران در فهرست جدید با دسترسی به ۴۴ مقصد در رتبه ۹۲ قرار دارد.
جدیدترین و قوی‌ترین دستگاه حفاری عمیق اکتشافی معدنی ایران با توان حفاری ۲۵۰۰ متر در محل پردیس مرکزی پارک استان (شاهرود) رونمایی شد.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است همانند برتری 3-2 مقابل آتالانتا، شاگردانش برای بازی با منچسترسیتی آماده خواهند بود.
تصاویری از نمایشگاه کتاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد بنر‌هایی از جملاتی منتسب به ویکتور هوگو و لئو تولستوی نویسندگان معروف فرانسوی و روس درباره «حجاب و وقار زن» در فضای این نمایشگاه نصب شده است. در این بنر‌ها از قول لئو تولستوی اینطور آورده شده است که: «مسبب ازدیاد طلاق در اروپا، تمدن فاسد، اختلالات جنسی و نبودن حجاب است.» در بنر دیگری از قول ویکتور هوگو، نویسنده معروف فرانسوی آمده است: «وجاهت توام با وقار و عفت، به زن قدرتی می‌دهد که قوی‌ترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست و مردان را به خضوع و تعظیم در مقابل زن وا می‌دارد.» کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که این جملات پیش از این هم به روش‌های مختلف از قول دیگر چهره‌های فرهنگی گفته شده است.
نماینده پارلمان مصر به تصمیم اتحادیه عرب درباره بازگشت دمشق به این اتحادیه واکنش نشان داد.
در میان اسامی قوی‌ترین مردان دنیا نام حسین رضازاده هم به چشم می‌خورد. رضازاده که در سال ۲۰۰۷ وارد گینس شد، این رکورد را به خاطر زدن وزنه ۵۰۰ کیلویی در دو ضرب کسب کرد؛ یعنی در گروه جابه‌جا کردن سنگین‌ترین وزنه در دنیا!
در شرایطی که مصرف مواد غذایی خاص پس از تماس با ویروس از ابتلا به بیماری پیشگیری نخواهند کرد، اما دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف به میزان کافی از رژیم غذایی روزانه عاملی کلیدی در حفظ قدرت سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شود. سپس، سیستم ایمنی می‌تواند به خوبی با بیماری مبارزه کرده و به طور بالقوه شدت آن را کاهش داده و روند بهبودی تسریع شود.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی‌ترین نیرو در مبارزه با داعش و تروریسم در منطقه است و نقش بسزایی در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه دارد.
چندی پیش در مسابقات قهرمانی کشور، فاطمه یوسفی، وزنه بردار شایسته کشور موفق شد لقب قوی‌ترین زن ایران را به خود اختصاص دهد. این مسابقات بعد از سه سال وقفه برگزار شد و ۱۴۳ وزنه بردار از ۲۷ استان، به مدت سه روز در اهواز به رقابت پرداختند.
قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات وزنه‌برداری زنان ایران مشخص شدند و فاطمه یوسفی قوی‌ترین زن ایران شد.
قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات وزنه‌برداری زنان ایران مشخص شدند و فاطمه یوسفی قوی‌ترین زن ایران شد.
رصدخانه پرتوی ایکس چاندرا متعلق به ناسا در جدیدترین یافته نجومی خود دو ابرسیاه‌چاله را در یک مسیر آتشین رصد کرده است که می‌توانند قوی‌ترین انفجار کیهانی را که تاکنون شاهد بوده‌ایم، ایجاد کنند.
قوی‌ترین مرد جهان با حضور در یک برنامه تلویزیونی سه غذای اصلی را که به طور مداوم در برنامه روزانه خود می‌گذارد، نام برد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در رامسر برگزار می‌شود.
هفدهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان قهرمانى باشگاه‌هاى کشور به پایان رسید.
جام جم نوشت: نظام سرمایه‌داری غرب یک نظام مردسالار است. هر انسانی که بتواند بیشتر سرمایه‌آوری و سرمایه‌اندوزی کند، ارزشش بیشتر است. مرد گردن کلفت‌تر و قوی‌تر است، بنابراین مرد اولویت دارد بر زن در نظام سرمایه‌داری. نظام سرمایه‌داری غرب دوجور از زن سوء‌استفاده کرد؛ یکی به‌عنوان نیروی کار ارزان‌قیمت و یکی هم، چون مرد جنس برتر است، زن وسیله التذاذ مرد قرار می‌گیرد.
شهروندان ژاپن با دسترسی بدون ویزا به ۱۹۳ مقصد در سراسر جهان و با پیشی گرفتن از سنگاپور و کره جنوبی، قوی‌ترین پاسپورت جهان در سال ۲۰۲۳ را همانند چند سال اخیر در اختیار دارند.
وبگاه گلوبال فایر پاور رده بندی قوی‎‌ترین ارتش های خاورمیانه در سال جدید میلادی را منتشر کرد.
بیماری مشکوک قوی‌ترین مرد تاریخ در جهانی کلمبیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ