رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آزاد ارمکی گفت: در حال حاضر جامعه‌ای داریم که در خود فرو رفته است. به لحاظ سیاسی هم دارای نظام سیاسی یکدستی هستیم که صدای منتقدین را برنمی‌تابد. محصول این روند، نارضایتی است تا کاهش نارضایتی. این وضعیت همه را معترض می‌کند. کسانی که مخالف نبوده اند هم مخالف می‌کند. در نهایت این شرایط ما را به وضعیت جدیدی می‌برد که در آن، احتمال برخورد‌های رادیکال بین مدافع و مخالف به شدت افزایش می‌یابد.
کاظمی معتقد است همانطور که ما قاچاق یوز و... را شاهد هستیم یا گونه‌هایی مانند سمندر لرستانی به‌عنوان یک گونه اندمیک ایران در آستانه نوروز خریدوفروش می‌شوند، مار‌ها و مخصوصا گونه‌های مار‌های زهرآگینی که در ساخت پادزهر وجود دارند هم باید در لیست کنوانسیون تجارت بین‌المللی‌گونه‌های جانوران و گیاهان وحشی در معرض خطر انقراض و نابودی (CITES) قرار داده شوند، زیرا این گونه‌ها نیز در معرض تهدیدات فراوان هستند.
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
مائوریسیو ساری، سرمربی ایتالیایی لاتزیو، به داوری بازی تیمش مقابل یوونتوس معترض است.
کاپیتان مس رفسنجان اولین بازیکن معترض به اعلام پنالتی علیه این تیم بود.
ورزشی نویسان سیرجان‌ هم به اتفاقات رخ داده در بازی استقلال و گل گهر معترض شدند.
حجت الاسلام شهرستانی اظهار کرد: همه ما اعم از سنی و شیعه باید قدردان این موهبت الهی باشیم و با روابط عمیق و صفوف متحد، الگویی بایسته از روابط بین اسلامی را شکل دهیم. روابطی داشته باشیم که حریم اسلام در جهان پر فراز و نشیب امروز را حفظ کند و آبروی مسلمین و منشاء امید و صلح باشد.
در زندگی روزمره، در معرض اشیاء متعددی هستیم که باید آن‌ها را بشناسیم. برای مثال، اگر هنگام غروب چیزی از کنار پنجره عبور کند، احتمالاً دوست داریم بدانیم که آیا این یک پرنده، یک خفاش یا یک پهپاد است. تشخیص بصری اشیاء به ندرت بر اساس آنچه چشمان ما به تنهایی درک می‌کنند، انجام می‌شود و تحت تأثیر زمینه و تجربیات قبلی ماست.
باشگاه استقلال به دنبال شکست دو بر یک در برابر سپاهان با انتشار بیانیه ای به تصمیمات داوری در این بازی معترض شد.
مدافع تراکتور به شدت نسبت به نحوه قضاوت کمک داور بازی با استقلال معترض است.
وزیر خارجه عراق گفت: ما پایبند به قانون عراق هستیم و نباید ایران در معرض حملاتی که مبدأ آن خاک عراق است، قرار بگیرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: گاهی بیش از دانشجویانی که مشکلی ندارند، برای همین دانشجویان معترض وقت می‌گذاریم. در مجامع رسمی هم این ایده را مطرح می‌کنم که از این دانشجویان مراقب و محافظت شود. به آن‌ها مشاوره داده شود و حمایت شوند و این موضوع واقعا برای ما مهم است. اگرچه این دانشجویان ممکن است خطا کرده باشند یا رفتاری نادرست کرده باشند و به نوعی آسیب زده باشند، اما نباید آن‌ها را رها کرد، چرا که فرزندان ما هستند.
مولوی عبدالحمید گفت: اگر این مردم معترض هستند، به خاطر ضعف خود شماست. این‌ها را به گردن تحریک دشمن نیندازید. دشمن کارش تحریک است. ضعف‌های خودمان را باید ببینیم که در اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلاتشان چه کوتاهی‌هایی کرده‌ایم.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
باشگاه نساجی مازندران بار دیگر با انتشار ویدئویی به نحوه میزبانی دیدارس سوپرجام معترض شد.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: ما جوانانی را که به کف خیابان می آیند، ضدانقلاب و ضدنظام نمی‌دانیم، اما اگر اعتراض دارند، باید صف خود را از صف معاندان جدا کنند.
هافبک استقلال نسبت به اتفاقات دیدار با فولاد معترض است و مدعی است حق تیمش در این جدال نادیده گرفته شده است.
سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر فولاد خوزستان نسبت به تصمیمات حاج ملک معترض شد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد این تیم باید اشتباهاتش را در زمین کاهش دهد.
سرپرست نفت آبادان نسبت به اتفاقات جدال با تراکتور در تبریز خصوصا در صحنه درخواست این تیم برای تعویض معترض است.
اینکه مجموعه بزرگی مانند مجلس شورای اسلامی و نهادهای دیگر به صورت دائم در حال وضع قانون باشند این خود باعث مشکلاتی خواهد شد که یک نمونه آن این است که مردم دائم متخلف هستند و هرکاری که انجام دهند با یک قانون معارض خواهد بود و تخلف از یک قانون محسوب می‌شود.
خرید قبر در بهشت زهرا (س) تهران چقدر تمام می‌شود؟
رئیس دیوان عالی کشور ضمن انتقاد از ارجاع ماهانه ۲ هزار پرونده اختلاف در صلاحیت به دیوان عالی کشور خطاب به قضات گفت: همه ما با توجه به وظیفه خاص خود در معرض اتهام هستیم، در تماس‎های تلفنی و پیامک ها، مراجعه کننده ها، دلال ها، واسطه ها و نحوه رفتار طرفین هوشیار باشید؛ گاهی ممکن است برخی بخواهند قضات ما را بدنام کنند در این زمینه بسیار مراقبت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ