بازیکنان استقلال با انتشار متن مشترکی نسبت به شرایط این باشگاه اعتراض کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
صدای اعتراض مهری دیروز بالاخره بلند شد و او که ابتدا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، حالا می گوید استقلال قصد فروش او و کسب درآمد برای حل مشکل سایر بازیکنان را دارد.
بازیکنان استقلال دست به اعتراض مجازی زدند
بازیکنان استقلال امروز از انجام تمرین به دلیل دریافت‌نکردن مطالبات امتناع کردند.
روزبه چشمی در پایان دیدار دوستانه با آلومینیوم، به شدت نسبت به وضعیت کنونی استقلال اعتراض کرد.
بازیکنان تیم استقلال معتقد هستند فقط مربیان تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده اند و اتفاق جدیدی برای این تیم نیفتاده است.
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از مصاحبه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال برای توصیف حال خوب این روزهای پرسپولیس استفاده کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اعتراض به داور دربی به سمت بازیکنانش رفت و آنها را از روی زمین بلند کرد. او سپس با یحیی گل محمدی دست داد و راهی رختکن شد.
فیلم خوشحالی بازیکنان پرسیولیس پس از پیروزی در دربی صدم و عصبانیت ساپینتو مربی استقلال از داور مسابقه را مشاهده می‌کنید.
باشگاه پرسپولیس در اعتراض بازیکنان استقلال به مشکلات مالی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد و به طعنه‌های بازیکنان این تیم به باشگاه پرسپولیس جواب داد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به خبر حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در حد خودمان مدارک و مستنداتی را برای کسب مجوز حرفه‌ای بارگذاری کرده‌ایم.
استقلال روز گذشته بازی پر فشاری را در برابر ذوب آهن پشت سر گذاشت، به خصوص که مشکلات مالی هم موجب اعتراض دست جمعی بازیکنان به عملکرد مدیریت باشگاه شد.
در روز پیروزی برابر ذوب آهن، دو بازیکن تیم فوتبال استقلال دیدار بعدی این تیم برابر آلومینیوم اراک را از دست دادند.
بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی از سوی همراه اول، دست به اعتراض جالبی زدند.
بازیکنان استقلال پیش از عید 24 ساعت تمرین تیم را تعطیل کردند و این اعتراض یک روزه در نشانه اعتراض به مشکلات مالی تیم بود.
تعدادی از بازیکنان استقلال با انتشار یک استوری مشترک، نسبت به مشکلات مالی خود اعتراض کردند.
تمرین امروز استقلال با نظر بازیکنان و در اعتراض به مشکلات مالی برگزار نشد.
مربی تیم مس کرمان می‌گوید هیچ ارتباطی بین اعتراض امروز آنها و اتفاقات بازی استقلال وجود ندارد.
دیدار استقلال و مس کرمان اگرچه با پیروزی استقلال به پایان رسید اما اعتراض این تیم به داوری بازی را به همراه داشت.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به اعتراض مدیران و بازیکنان تراکتور به مسائل داوری، واکنش نشان داد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران به انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: این بازیکنان پول های آنچنانی می‌گیرند اما در زمین قدم می زنند!
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
نساجی در شرایطی که ده نفره بود مقابل استقلال دروازه‌اش باز شد تا صدای اعتراض حمید مطهری بلند شود.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، نسبت به هرگونه محرومیت احتمالی بازیکنان یا مربیان تیم در دربی اعتراض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ