آیا احسان کرمی به معنای واقعی طرفدار مردم بود و حرف آن‌ها را می‌زد؟ حقیقت این است که احسان کرمی بر خلافِ مرامِ انسانیت، صرفاً به دنبالِ امیال و مقاصد خود بود. او و سلبریتی‌های امثال او با رصد اتفاقاتی از این دست، قایقِ حفظِ شهرتِ خود را روی امواجِ ایجاد شده از داغ‌ها و مصیبت‌های مردم می‌اندازند تا علاوه بر دیده شدنِ بیشتر، ماهیِ مطلوبِ خود را از همان آبِ نامبارک بگیرند. دیده‌شدنی که بار معنایی عمیقی در پس آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
از فواید شوید کوهی می‌توان به بهبود و رفع دردهای مفصلی، کمک به بهبود نقرس و کمک به بهبود عملکرد کیسه صفرا اشاره کرد. شوید کوهی هم برای سم‌زدایی از کبد کارایی فوق‌العاده‌ای دارد و مانند شوید معمولی، اثرات مثبت آن بر دستگاه گوارش انکارناپذیر است. بنابراین، اگر شوید کوهی در دسترس‌تان بود، از مصرف آن غافل نشوید!
پیاز منبع عالی ویتامین C است که بیشتر به دلیل نقشش در سلامت سیستم ایمنی شناخته شده است. اما در بهبود زخم و تولید کلاژن نیز نقش دارد که پوست و مفاصل را سالم نگه می‌دارد. به علاوه، پیاز حاوی فیبر پری بیوتیک است که میکروب‌های سالم روده را تغذیه می‌کند و به سلامت کلی گوارش کمک می‌کند.
روزنامه اوجوگو در گزارش مفصلی به تمامی احتمالات پیرامون آینده مهدی طارمی پرداخته و اینکه او ممکن است هر تصمیمی را در این خصوص اتخاذ کند.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
روزنامه همشهری نوشت: شاید باورتان نشود، اما این روز‌ها والدینی که صاحب دختر هستند به بهانه سوراخ‌کردن گوش‌های دخترشان هم جشنی مفصل برگزار می‌کنند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسته پیشنهادی مجلس برای مدیریت بازار ارز ۷۰ روز پیش در قالب گزارش نظارتی مفصلی در صحن علنی مجلس قرائت و به صورت عمومی ارائه و منتشر شد.
یک وبسایت ایتالیایی گزارشی مفصل از تیم پرسپولیس منتشر کرده و این تیم را پرطرفدارترین باشگاه قاره کهن نامیده است.
بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان بازی جشن و پایکوبی مفصلی را برپا کردند.
در حالی که در قالب یک گزارش به شکل مفصل به بررسی ماجرای پرواز این بالون جنجالی بر فراز آمریکا پرداخته‌ایم، اکنون در این گزارش درمی‌یابیم که چگونه برخی از بالون‌های جاسوسی چین توانسته‌اند از زیر نظر رادار‌های آمریکا بگریزند و به حریم هوایی ایالات متحده دست پیدا کنند.
خبرنگار شبکه تلویزیونی الحدث عربستان سعودی به تازگی به یکی از مخفیگاه های گروه های تروریستی در مناطق مرزی اقلیم کردستان عراق با ایران، راه یافته و گزارشی مفصل از آنها تهیه نموده است.
نشریه انگلیسی سان در آستانه بازی با ایران، گزارشی مفصل از سردار آزمون منتشر کرد.
ایرنا: اغتشاشگران در اقدامات خشونت‌طلبانه خود، سرهنگ "حسین یوسفی" از کارکنان انتطامی استان را با سلاح سرد به شهادت رساندند و رییس کلانتری ناحیه منفصل شهری نایسر را هم بشدت مجروح کردند تا جایی که به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، وضعیت وی وخیم و در بیمارستان بستری است.
با توجه به گزارش مفصل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در دوره ریاست آقای لاریجانی که مستند به گزارش سازمان بازرسی کل کشور و وزارت بهداشت دولت آقای روحانی و دیگر نهاد‌های مسئول، ادعای خانم معصومه ابتکار درباره آلوده بودن ریفرمیت پتروشیمی‌ها را به صراحت دروغ دانسته و به تاکید رد کرده است
اعضای جمهوری‌خواه کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی مفصل، با اشاره به الگوهای «تخلفات» پلیس فدرال آمریکا، این نهاد را «فاسد» اعلام کردند.
اعضای جمهوری‌خواه کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی مفصل، با اشاره به الگوهای «تخلفات» پلیس فدرال آمریکا، این نهاد را «فاسد» اعلام کردند.
عباس آخوندی در یادداشتی نوشت: آشکار است که تمام این داستان صرفا بهانه‌ای در جهت ذکر و درج نام اینجانب و دیگر شخصیت‌ها در این گزارش، ایجاد موجبات بدنامی و تشویق افکار عمومی نسبت به اینجانب و آنان بوده‌است. پرواضح است که نه تنها عموم مردم بلکه حتی خاصه‌گان امکان خواندن این گزارش مفصل را ندارند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ