میلاد وندایی، باستان‌شناس اعلام کرد که این کتیبه مربوط به ساخت بنای پل بوده که فرماندار وقت همدان در سال ۱۳۲۹ آن را بر تاج پل نصب کرده بود و ارزش باستانی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امکان تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر ایران وجود دارد.
مدافع میانی استقلال با وجود بحث پایان دوران حضورش در این تیم به جمع آبی‌ها برمی‌گردد.
شغل‌های عجیب و غریبی در همین تهران خودمان وجود دارد که از آن بی خبر هستیم.
ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.
سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصای با "ورزش سه" از ادامه حضور دروازه‌بان این تیم خبر داد.
قائم مقام باشگاه استقلال از تصمیم هافبک این باشگاه برای بازگشت به تمرینات خبر داد.
یک مرکز پژوهشی فلسطینی از وجود ۷۰۰ اسیر فلسطینی بیمار در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.
باشگاه یوونتوس ساعتی پس از اعلام خبر کسر 10 امتیاز با صدور بیانیه ای از حکم دادگاه تجدید نظر انتقاد کرد.
آرش رضاوند در هفته‌های اخیر با وجود مصدومیت از ناحیه مچ پا در ترکیب تیم استقلال به میدان آمد و ارایه‌گر بازی‌های خوبی در ترکیب تیم بود.
حسن بهشتی‌پور می‌گوید: اهل فن می‌دانند که نیازی به اورانیوم غنی‌شده در سطح ۸۴ درصد در ایران وجود ندارد. انگیزه‌ای برای ایران وجود ندارد که سطح غنی‌سازی اورانیوم را از ۶۰ درصد به ۸۴ درصد افزایش دهد. کاری که از ۶۰ درصد برمی‌آید از ۸۴ درصد هم بر می‌آید، این عدد مزیتی محسوب نمی‌شود.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به تهران با یک خبر تلخ مواجه شد؛ 4 جلسه محرومیت به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با با پیکان و 10 درصد جریمه نقدی!
مشهد ـ وزیر کشور از وجود حدود شصت هزار منطقه مسکونی بدون جمیعت در کشور خبر داد و گفت: بخشی از امکانات وجود دارد اما به هر دلیل خالی از سکنه شده و این خسارت بزرگی است.
کاپیتان و ستاره تیم ملی فوتبال کرواسی می‌گوید این کشور دیگر به یک مدعی همیشگی بدل شده است.
مهدی مهدوی کیا با وجود داشتن قرارداد رسمی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از حضور در این کشور انصراف داد.
سخنگوی شورای نگهبان خبر داد: دولت در حال تنظیم لایحه‌ای در مورد انتخابات است و مجلس هم طرحی را در این باره دنبال کرده که به نظر می‌رسد مراحل پایانی بررسی را طی می‌کند.
با وجود اینکه رافائل واران در دیدار منچستریونایتد و چلسی مصدوم شد و با چشم‌های اشک‌بار زمین را ترک کرد ولی امروز خبر رسید که او می‌تواند در جام جهانی به میدان برود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرایم ادامه دارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشورمان از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ خبر داد و اعلام کرد که طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرایم ادامه دارد.
رئیس پلیس فتا فراجا از تکمیل زیرساخت های سامانه همیاران پلیس فتا خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۴ هزار همیار پلیس فتا فعال داریم.
در این بین نکته ترسناک‌تری هم وجود دارد؛ اینکه شاید استقلال در جام‌جهانی قطر یک نماینده هم نداشته باشد!
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از وجود ١٥ کمیته تخصصی در این سازمان خبر داد و گفت: منطقه ۸ به دلیل بافت فرسوده زیاد در محله‌های وحیدیه و زرکش مستعد بحران است.
معاون اجرایی باشگاه فولاد از در جریان بودن پرونده جذب رضاوند بین دو باشگاه فولاد و استقلال خبر داد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: از ابتدای امسال تا دهه سوم اردیبهشت‌ماه، با همت و تلاش بی وقفه کارکنان، با رشد صد درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۱۰ هزار خودرو تجاری‌سازی شده است.
از زمان فرار محمودرضا خاوری به کانادا با وجود پیگیری‌های متعدد از مراجع مختلف، کانادا نسبت به بازگرداندن این مفسد اقتصادی اقدامی صورت نداده و رفتار دولت کانادا در این مورد به گونه‌ای بوده است که حتی برخی مفسدین اقتصادی دیگر نیز به این کشور گریخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ