لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، تصمیم گرفته نیمار را به عنوان بازیکن منتخبش برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
تیم میکس کامپوند کشورمان در کاپ جهانی شکست خورد و حذف شد.
در ادامه تحقیقات مأموران پی بردند که مقتول در کار خرید و فروش روغن سوخته خودرو بوده و با کسی دشمنی و اختلافی نداشته است، اما چند سال قبل با زنی ۳۸ ساله به نام فریبا ازدواج کرده است و از او دو فرزند دارد. در بررسی‌های بعدی معلوم شد فریبا قبل از ناصر یک‌بار ازدواج کرده بوده و از همسر اولش پسر ۱۹ ساله‌ای به نام شهرام دارد.
ژوزه مورینیو می‌گوید بر خلاف هواداران رم که با آنها رابطه‌ای فوق‌العاده برقرار کرده هرگز نتوانسته بود با هواداران تاتنهام ارتباط بگیرد.
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
مخالفت‌ها و دشمنی‌ها در سیاست داخلی آمریکا با یکی از معماران برجام به اختلاف‌های کهنه ایدئولوژیک باز می‌گردد؛ مساله‌ای که تا به امروز ادامه دارد و لابی صهیونیستی تلاش‌های دیپلماتیک او برای احیای برجام را بر نمی‌تابد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
ابتکار: کارشناسان می‌گویند اگر روند فعلی ادامه یابد تعداد قطعات پلاستیک دریا‌ها در سال ۲۰۵۰ بیش از موجودات دریایی خواهد بود/ به‌طور میانگین هر انسان سالانه معادل ۵۰ کیسه پلاستیکی را می‌خورد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه‌ سلسیوس کاهش می‌یابد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آسمان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. فردا چهارشنبه، دوم فروردین‌ماه نیز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی امروز خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۱۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
پلیس به سراغ عروس خانواده رفت و او را دستگیر کرد. این زن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت به سرقت از خانه پدرشوهرش اعتراف کرد. او کینه از پدرشوهرش را انگیزه خود از این سرقت اعلام کرد. همچنین با اطلاعاتی که این زن در اختیار تیم تحقیق قرار داد، دو سارق اجیرشده نیز شناسایی و دستگیر شدند. در نهایت با قرار قانونی هر ٣مجرم در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفتند.
تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و دالاس موریکس در ادامه دیدارهای خود در لیگ NBA به پیروزی رسدند.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دمای استان خبرداد.
وزیر دفاع انگلیس در ادامه تنش آفرینی های این کشور امروز از ارسال بالگردهای «سی کینگ» به اوکراین برای اولین بار خبر داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
روی کین، کاپیتان سابق شیاطین سرخ، در قامت مجری تلویزیونی نیز همچنان حاشیه ساز است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای این کلانشهر تا فردا جمعه بین ۳۱ و ۱۱ درجه سانتیگراد نوسان دارد.
مضفرالدین شاه قاجار پس از اینکه به حکومت رسید، برای برقراری نظم و امنیت در تهران شخصی به نام محمد کریم خان ملقب به مختار السلطنه را به ریاست اداره نظمیه تهران منصوب کرد.
در حالی که غرب به پیشبرد روایت خسته و کهنه دموکراسی در برابر استبداد ادامه می‌دهد کشور‌های خاورمیانه از چشم‌انداز عصر تازه‌ای از جایگزین‌ها لذت می‌برند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ