تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد، اما یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی ایران نهمین شکست خود را در لیگ ملت‌ها تجربه کرد.
طی این سالها، از بدو اعلام خلافت و معرفی خلیفه در ۲۹ژوئن ۲۰۱۴تا به امروز، علاوه بر “احیا”ی خلافت و “گسترش” آن در مناطق جغرافیایی مختلف، تلاش برای”بقا” از برنامه‌های اصلی داعش بوده است. از آنجا که داعش معتقد است که همه جهان جنگ علیه خلافت را آغاز کرده اند، به رغم پایان خلافت سرزمینی اش، نفس بقا با وجود دشمنان فراوان، طی این سال‌ها برای داعش نوعی پیروزی و مانور قدرت محسوب شده است.
توبیاس بیلستروم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران مدعی شد: بسته تحریمی جدید برای این است که ما نشان دهیم نقض حقوق بشر در ایران توسط اتحادیه اروپا درک می‌شود و برای کمک به اوضاع تلاش خواهیم کرد.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی ، به ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت پرداخت.
گزارشی از نهمین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را مشاهده می‌کنید.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، نهمین همایش سراسری گرامیداشت روز فولکس واگن را برگزار می‌کند.
باشگاه سپاهان ساعتی پس از تساوی مقابل ملوان در ورزشگاه نقش جهان بیانیه‌ای صادر کرد.
سادا کروزیرو برزیل قهرمان جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی شد.
نهمین دوره مشورت‌های سیاسی میان ایران و سلطنت عمان با حضور معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان و معاون امور دیپلماتیک وزارت خارجه عمان در مسقط برگزار شد.
مجتبی حسینی و شاگردان جوانش مقابل آلومینیوم رحمتی و در ورزشگاه خانگی آنها کاری دشوار پیش‌رو دارند.
نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
با حمایت بانک ایران زمین نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع ارزش آفرینی دیجیتال، در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.
نهمین همایش بانکداری الکترونیک ونظام‌های پرداخت باعنوان «ارزش‌آفرینی دیجیتال» و باحضور صاحب نظران بانکی و اقتصادی طی روزهای ۱ و ۲ اسفند برگزار می‌شود.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: بعد از سه سال وقفه از برگزاری همایش سالانه بانکداری الکترونیک این همایش امسال برگزار می شود.
کریستوفر کنت در شرایطی نهمین کلین شیت این فصلش را ثبت کرد که در دقایق آخر مجبور به انجام چند واکنش شد.
در نهمین روز از رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان تیم‌های بحرین، هلند، آلمان، مصر، نروژ به برتری رسیدند.
در نهمین هفته لیگ برتر ,والیبال زنان تیم مس رفسنجان در خانه و ذوب آهن اصفهان در تهران حریفان خود را سه بر صفر شکست دادند.
روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد که اتحادیه اروپا می خواهد در قالب نهمین دوره تحریم‌ها علیه روسیه بخش معدنی، بانکی و رسانه های این کشور را هدف قرار دهد.
نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend۹، روز ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
در پایان نهمین روز نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد نامزدهای متقاضی حضور در این انتخابات به ۱۲ نفر افزایش یافت.
جلسه افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضای جدید و به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد.
افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام
مراسم افتتاحیه نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضای حقیقی و حقوقی آن برگزار شد.
نهمین مرکز آموزش منطقه‌ای سازمان جهانی گمرک (WCO) در منطقه آسیا و اقیانوسیه (ROCB) طی مراسمی توسط رئیس کل گمرک ایران به طور رسمی در ایران افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ