دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان و موزه جانور شناسی دانشگاه تهران، همزمان با هفته دولت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نهادهای متولی به دنبال ثبات در بازار گوشت کشور بوده و قرار است بخشی از گوشت مورد نیاز با واردات تامین شود.
سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.
وزیرامورخارجه کشورمان با اشاره به تاریخ غنی و ممتاز همکاریهای مشترک و دوستانه ایران و هند تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای گسترش مناسبات با هند ندارد.
با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که دامنه همکاری های مسکو ومینسک در سالهای اخیر رو به گسترش بوده است.
وزرای خارجه سوریه و عمان به صورت تلفنی در خصوص گسترش همکاری های دو جانبه و تحولات منطقه رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان امروز در دیدار سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان گسترش همکاری های فیمابین خصوصا در زمینه های ترانزیت و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
معاون سیاسی دفتررییس جمهور گفت: ترکیب سیاست همسایگی و اوراسیاگرایی هم باعث تقویت همکاری های اقتصادی و هم گسترش ثبات و برادری و امنیت درون زا بدون مداخله خارجی میشود.
رئیس جمهور بلاروس به منظور گسترش زمینه های همکاری و روابط دو جانبه وارد چین شد.
به گفته وزیر خزانه داری آمریکا شرکت های بزرگ فناوری این کشور فعالیت خود را در هند بیشتر می کنند و اپل و گوگل نیز در حال گسترش تولید موبایل در هند هستند.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری چهارجانبه بین هیات های جودو استان های ایلام، کرمانشاه با استان های مرزی کربلای معلی و نجف اشرف به امضا رسید.
سفیر روسیه در منامه می گوید دو کشور در تلاش هستند تا دامنه همکاری های اقتصادی خود را گسترش دهند.
یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به منظور توسعه فعالیت های پژوهشی، آشنایی با دستاوردهای علمی و گسترش تعامل و همکاری میان پژوهشگران علوم اعصاب پایه و پالینی برگزار می شود.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که گسترش همکاری های اقتصادی این کشور با موریتانی ضرورت دارد.
آژانس حمل و نقل هوایی روسیه اعلام کرد براساس توافق صورت گرفته با هند، همکاری های دو کشور در بخش حمل و نقل هوایی گسترش می یابد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک صادرات، جمعی از اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری با موضوع گسترش همکاری های فی ما بین امضا شد.
وزیر امور خارجه روسیه قرار است در نشست همکاری های شرق آسیا با هدف گسترش همکاری های منطقه ای شرکت کند.
رئیس امارات و رئیس جمهور ترکیه امروز در تماسی تلفنی بر گسترش سرمایه گذاری متقابل، تجارت خارجی، همکاری در بخش‌ های انرژی، حمل و نقل، پروژه‌ های زیرساختی و صنایع دفاعی تاکید کردند.
معاون اول رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه بر لزوم سرعت بخشیدن به روند توسعه همکاری های تهران-مسکو و رفع موانع پیش روی گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تاکید کردند.
«گسترش و توسعه پیوندهای نظامی عرب-اسرائیلی احتمالا رهبری ایران را متقاعد خواهد ساخت تا برنامه اتمی خود را در سطوح پیشرفته کنونی حفظ کند و در آینده از مزایای امنیتی آن بهره‌مند شود. اگر تهران این ارزیابی را داشته باشد که با، یا بدونِ یک توافق اتمی، همکاری نظامی منطقه ای جهت مقابله با توانمندی های این کشور رو به افزایش خواهد بود، احتمالا به این جمع بندی می رسد که احیای برجام عملا حامل خطرها و ریسک های امنیتی گسترده تری برای این کشور است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ