مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از ۱۳۰ ماموریت آتش‌نشانان تهران در مورد حوادث چهارشنبه سوری در روز جاری و از ساعت ۱۷ تاکنون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی گیلان به ثبت رسیده است.
وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در نامه‌ای به استاندار فارس، مراتب ثبت بافت تاریخی شیراز را ابلاغ کرد.
مسابقات جام واگنر با شکست عجیب قهرمان لیگ ملت‌های والیبال همراه بود.
یک اتفاق جالب و در نوع خود عجیب در ارومیه برای بازیکن تیم ملی افغانستان رخ داد.
ستاره جوان باشگاه پوگون لهستان، رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن ایرانی در یک لیگ معتبر اروپایی را شکست و با 19 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن فوتبال اهل ایران در مسابقات اروپایی معرفی شد.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
وزارت صمت در نامه ای به سازمان توسعه تجارت موضوع سیستمی شدن ثبت سفارش شمش طلا را اعلام کرد.
ثبت طولانی‌ترین ضربات پنالتی تاریخ جام جهانی
باشگاه بارسلونا بالاخره قرارداد یکی از بازیکنان تمدیدی خود را ثبت کرد و او رونالد آرائوخو بود.
فرشید سمیعی می‌گوید برای ثبت قرارداد منتظر محمد، در انتظار نظر نهایی نکونام هستند.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز جمعه، ۲۵ هزار و ۱۵۷ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اطلاعات خود را در سامانه پنجره واحد خدمات وزارت کشور، ثبت کرده‌اند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از ثبت ۴ اثر طبیعی این استان در فهرست میراث طبیعی کشور خبر داد.
نام این گاو‌های کوچک در کتاب رکورد‌های گینس به عنوان کوچک‌ترین گاو‌های جهان ثبت شده است. به صورت میانگین قد این گاو‌ها حدود ۹۰ سانتی‌متر و طول بدنشان معمولا کمتر از ۱۳۰ سانتی‌متر می‌شود.
پورعباس رئیس سازمان سنجش با تاکید براینکه سازمان سنجش ریالی از دولت دریافت نمی‌کند و ریالی هم به دولت نمی‌پردازد، توضیح داد: این مسئله بین ما و دولت همیشه روشن بوده است. به عنوان نمونه امسال، برای ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری حدود ۱۳۰ هزار تومان از داوطلبان دریافت کردیم و نزدیک به ۲۳۰ هزار تومان هم برای هر داوطلب هزینه شد
مدیرعامل بانک ملت با قدردانی ازسهامداران، مدیران و کارکنان بانک ملت بابت ثبت عملکردی خوب در سال گذشته، این عملکرد را مرهون حمایت های سهامداران و همراهی و تلاش تمامی دست اندرکاران بانک خواند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت نام ۱۳۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.
کپسول اوریون از فاصله ۱۳۰ کیلومتری ماه تصاویری از سطح قمر زمین ثبت و ناسا آنها را منتشر کرده است. این نزدیک ترین گذر کپسول متعلق به ماموریت آرتمیس یک از  کنار ماه به حساب می آید.
دور مقدماتی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی پیگیری می شود که ملی‌پوش سنگین وزن ایران، دومین پیروزی خود را هم ثبت کرد.
سهام عدالت همچنان بر مسیر نزولی پیش می‌رود. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۳ درصد کاهش یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ