حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه اصله نهال کاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
اساتید، فضلا، طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه سراسر کشور فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید بیعت خواهند کرد.
متن پاسخ رهبر انقلاب که صبح امروز (پنجشنبه) اول تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با نخستین گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایران (هم‌نوشت) در محل برگزاری این همایش منتشر شد،
مراسم رونمایی از تقریظ رهبر بر کتاب «خاتون و قوماندان» همزمان با دهمین سالگرد تأسیس لشکر فاطمیون در مشهد مقدس برگزار شد.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و  روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با روز معلم، صبح امروز (سه‌شنبه) جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نماز عید سعید فطر صبح امروز شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با روز درختکاری صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ سه اصله نهال کاشتند.
همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلّی‌الله‌علیه‌و آله‌وسلّم، صبح امروز (شنبه) جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب همزمان با ایام اعتکاف، توصیه‌ای به متعکفین مرقوم فرمودند.
همزمان با برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، پیام رهبر انقلاب به این اجلاس منتشر شد.
همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا علیها السّلام، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم السلام با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
همزمان با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و اصحاب با وفای ایشان، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
«فردا» مشتری واقعی می‌خواهد
همزمان با هفتمین سالگرد امضای برجام توسط ایران و گروه موسوم به ۱+۵ سوالات و ابهامات مهمی در خصوص این توافق‌نامه با استناد به بیانات رهبر انقلاب پاسخ داده شده است.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ