ام240 نسخه ساخت آمریکا از مسلسل بلژیکی اف‌ان مگ (FN MAG) است که یکی از پر استفاده‌ترین و موثرترین مسلسل های چند منظوره در جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
نسل جدید بی‌ام‌و سری 5 (G60)، از جمله بی‌ام‌و i5 تمام الکتریکی جدید، شروع رسمی تولید خود را در کارخانه گروه بی‌ام‌و دینگولفینگ جشن گرفت.
پارسینه نوشت: این هواپیمای تک‌صوت دو خدمه بود که توسط نورث روپ (بعدها نورتروپ گرومن) طراحی و از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ تولید شد. این بمب افکن می‌تواند هم سلاح‌های متعارف و هم سلاح‌های هسته‌ای گرمایی، مانند بمب‌های هسته‌ای ام کی ۸۲ با هدایت جی پی اس ۸۰ پوند (۲۳۰ کیلوگرم) یا شانزده بمب هسته ای ۲۴۰۰ پوندی (۱۱۰۰ کیلوگرم) بی۸۳ را پرتاب کند.
ب ام و موتورراد به تازگی عینک هوشمندی را برای موتورسواران معرفی کرده است. تمام اطلاعات ضروری را بدون هیچ وقفه ای در میدان دید موتورسوار قرار می دهد.
ویدئویی از مین ایستاده آلمانی دی ام 22 که در بسته های کمکی متعدد به اوکراین اهدا شد.
براق نسخه ایرانی نفربر چینی تایپ ۸۶ است که خود بر اساس بی ام پی ۱ روسی ساخته شده است. از قرار پس از برهم خوردن روابط بین دو کشور٬ سودان همچنان به ساخت آن‌ها ادامه می‌دهد.
هاشمی رفسنجانی درباره روند ثبت نام و رد صلاحیت خود در انتخابات سال 92 گفت: چون قبلاً به رهبری گفته ام نمی آیم، صلاح نیست بدون اطلاع ایشان ثبت نام کنم.
در ویدیویی گذر زمان بر تکامل مدل‌های مختلف برند بی ام و را ببینید.
مهمان صداوسیما در برنامه محفل گفت: در زندگی قبلی ام هم الکل خوردم و هم گل کشیدم، اما الان مسلمان شدم و راضی هستم.
شبکه تلویزیونی ام بی سی عربستان در یک برنامه رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا بایدن را به سخره گرفت.
هزینه های درمانیام پی اس پس از پیوند در هر کدام از این بیماران به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
آندره واکر، مجری و کمدین معروف بریتانیایی در کلیپی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده کتاب خاطرات شاهزاده هری را پاره کرد و از عصبانیت آن را خورد. واکر عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که کتاب را در دست داشت گفت: من از این کتاب خسته شده ام.. از آن خسته شده ام... هری می‌خواهد که ما نظرات او را بفهمیم... پس من او را اکنون درک خواهم کرد...، سپس شروع به پاره کردن کتاب کرد. کتاب را با دندان و دستش پاره کند و چند صفحه آن را بخورد. کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است جنجال‌برانگیز شده است.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
اکرم صلاحی دانشجوی دانشگاه بیرجند خطاب به اژه‌ای: گشت ارشاد به خوابگاه آمده و به من دانشجو می گوید تو ترشی درست کن. من درس نخوانده ام که ترشی درست کنم. هیچ امنیتی در هیچ زمینه ای نداریم و داریم غرق می شویم. خط فقر کجاست؟ کی می تواند مرغ و تخم مرغ بخرد؟ مسائل دانشگاه ها را به خود دانشجویان واگذار کنید، نه کمیته های ترسناک.
هنرمند آرژانتینی ماکسیمیلیانو بانسکو نقاشی دیواری بزرگی را در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین به یاد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال کشیده است. نقاشی دیواری اسطوره فوتبال ۴۰ متر ارتفاع دارد و این هنرمند قصد دارد نقاشی را در سی ام همین ماه یعنی روز تولد مارادونا به پایان برساند. این نقاش همچنین می‌گوید که این نقاشی دیواری بلندترین نقاشی در جهان خواهد بود. وی افزود: نقاشی در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت است و مسافران در هر پروازی آن را مشاهده می‌کنند.
‏این فیلم منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه ظاهراً نشان می‌دهد که نیرو‌های روسی موشک‌های بالستیک اسکندر-ام را به سمت مواضع نظامی اوکراین شلیک می‌کنند. دیده می‌شود که نیرو‌ها در حال آماده سازی موشک قبل از شلیک آن هستند.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
علی ارسلان فرنگی کار طلایی جهان به خوبی جواب تمام شیطنت‌ها را با بیان اینکه من یک ایرانی ام، مخلص همه مردم کشورم هستم و سجده نکردن بر پرچم کشور صربستان نشان داد
مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر هر چیزی را رها کنیم و رسیدگی نکنیم چالش نخواهیم داشت. آقا چشممان را بر واقعیت‌های جامعه بسته ایم، شهر ول و رها است. این وضعیت چهارراه‌ها از نظر تکدی گری و بساط گستران است. این شهر که پایتخت و ام القرای جهان اسلام است مدیریت‌های بسیاری بر خود دیده است و شرایط سختی را به واسطه مدیریت رها شده دوره قبلی پشت سر گذاشته است، که این واقعا جای تاسف دارد.
اچ اند ام، دومین شرکت بزرگ پوشاک جهان گفته که ادامه تجارتش در روسیه به دلیل جنگ اوکراین غیرممکن است.
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ