علی ارسلان فرنگی کار طلایی جهان به خوبی جواب تمام شیطنت‌ها را با بیان اینکه من یک ایرانی ام، مخلص همه مردم کشورم هستم و سجده نکردن بر پرچم کشور صربستان نشان داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئوی جالب و تماشایی می توانید فرایند کاشت درخت هلو در خانه از طریق هسته میوه را به سادگی یاد بگیرید.
در این مطلب ویدئویی از ابتکارات ساده اما حیرت انگیز را ببینید.
این ویدئوی آموزشی جالب به شما یاد می دهد که چگونه درخت انار را از طریق کاشت دانه ها در خانه پرورش دهید.
در این ویدئوی کوتاه نحوه کاشت درخت موز و پرورش آن را در خانه از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.
در این ویدئوی تماشایی می توانید روش کاشت و برداشت فلفل در تراس خانه را از نمای نزدیک یاد بگیرید.
کباب کوبیده لوله ای که یکی از غذاهای پرطرفدار خیابانی در ترکیه است، در یک فرایند جالب و ساده تهیه می شود که در این ویدئو خواهید دید.
با ترفند ساده با خیال راحت بطری نوشابه را در یخچال قرار دهید و تا هر زمان که دلتان خواست همان نوشابه گازدار اولیه را بنوشید.
در ویدئو زیر، توضیحات دکتر سیما داودی متخصص رادیوانکولوژی بیمارستان امید، درباره سرطان پوست، علایم و راه‌های پیشگیری و درمان آن را مشاهده می‌نمایید.
این دوزیست خاص و شگفت‌انگیز از سرده قورباغه‌های درختی استرالیایی است و به گونه قورباغه شکم سبز-طلایی تعلق دارد.
یکی از ساده ترین روش های پاک کردن سبزی را در فیلم می بینید.
بازیکن مسلمان تیم فوتبال ترابوزان اسپور با سجده کردن گل خود مقابل فنرباغچه را جشن گرفت، اما مدافع حریف روی او تف کرد.
اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک ۳ دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید. برای درست کردن یک کیک خانگی همیشه به فر و تجهیزات خاص نیاز نیست و می‌توان با یک تابه ساده و فقط در عرض چند دقیقه، یک میان وعده سالم با طعم‌های متنوع برای خانواده آماده کرد؛ پس اگر کودکتان بهانه یک کیک خانگی را می‌گیرد و یا اگر می‌خواهید برای یک مهمانی عصرانه با دستان خودتان کیک بپزید، آموزش کیک سه دقیقه‌ای آسان و فوری را از دست ندهید.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
والله این مردم عیال خدا هستند! اگر کاری نکنید حسابتان با کرام الکاتبین است! آقایان مجلس و دولت به چه مشغولند خدا می‌داند؛ سفره مردم شده سجاده بی مهر و تسبیح!
یوزپلنگ‌ها شکارچیانی سرعتی در حیات وحش هستند و حیواناتی هم اندازه و قدری بزرگتر از خودشان را مورد حمله قرار می‌دهند. اما در ویدئو می‌بینیم که یوزپلنگ‌ها در تلاشی عجیب سعی دارند زرافه ۶ متری را پایین بکشند.
فقط با چند قلم مواد اولیه ساده می‌توانید یک شیرینی نوروزی عالی تهیه کنید. شیرینی بهشتی یک شیرینی ساده و خوشمزه برای عید نوروز درست کنید و از خوردن و طعم بهشتی آن لذت ببرید. طرز تهیه آن را این فیلم برایتان آورده‌ایم.
طب سنتی راهکار‌های مختلفی در استفاده از دارو‌های گیاهی و دمنوش برای کاهش استرس دارد. تهیه کردن دمنوش ضمن این‌که یک روش ساده است، در صورتی‌که تکرار شود و استمرار داشته باشد بسیار اثر بخش است و می‌تواند استرس و اضطراب را کنترل کند.
پژوهشگران دانشگاه کوئینزلند در استرالیا تکنیکی را توسعه داده اند که می‌تواند به حذف مواد شیمیایی پی‌اف‌ای‌اس از آب کمک کند. تیم پژوهشی محلولی به نام جاذب پلیمری فلوئوردار مغناطیسی را طراحی کرده اند که وقتی به آب آلوده افزوده می‌شود، مولکول‌های پی‌اف‌ای‌اس را می‌پوشاند. این موجب مغناطیسی شدن مولکول‌ها شده، از این رو، روند ساده استفاده از یک آهنربا برای جذب و جدا کردن آلاینده‌ها از آب ممکن می‌شود.
دندان درد در افراد مختلف شکل های گوناگونی دارد . گاهی اوقات آزار دهنده است اما گاهی اوقات می توان آن را تحمل کرد . گاهی اوقات دندان درد به حدی آزار دهنده است که حتی به اطراف فک ها نیز کشیده می شود . التهاب لثه، سردرد، تب و بدطعم شدن دهان نیز میتواند از پیامدهای دندان‌درد باشد.
چند نفر از یک لحظه غفلت مار غول پیکر استفاده کرده و او را صید کردند.
سکته مغزی زمانی اتفاق می‌افتد که جریان خون در بخشی از مغز از بین می‌رود. سلول‌های مغز نمی‌توانند اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز خود را از خون دریافت کنند. عدم دریافت خون و اکسیژن می‌تواند باعث مرگ سلول‌ها در مغز شود.
متصدیان داروخانه ها می‌گویند: برخی شرکت‌های داروساز قبل از گرانی دارو، دست به دپو زدند و دارو توزیع نمی‌کردند و الان با کمبود دارو مواجهیم. مردم از شهر‌های مختلف برای تهیه یک داروی ساده به ما مراجعه می‌کنند. هفته‌ای یک بسته آنتی بیوتیک به ما داده می‌شود!
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
اگر غذایتان چرب شد از این ترفند استفاده کنید؛ کافی است یک ملاقه و ظرف پر از یخ کنار دستتان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ