باتوجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخ‌پوشان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از بازگشت به ترکیب اصلی، بازیکن باتجربه سرخپوشان امیدوار است این روند را در رقابتی سخت حفظ کرده و بتواند در تیم تاثیرگذار ظاهر شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۹۵ درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود.
بعید نیست زوج کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی در ترکیب حاضر شوند و رفیعی در بازگشت به ترکیب اصلی در کنار صادقی به دنبال بازیسازی برای ترابی و لوکادیا باشند و محمد عمری از ترکیب خارج شود.
شیخ دیاباته امیدوار است پیش از تعطیلی لیگ در یک بازی رسمی برای پرسپولیس به میدان برود.
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
یحیی گل‌محمدی یازده بازیکن تیمش برای تقابل با هوادار را مشخص کرد.
زمانی که دیاباته به شرایط مسابقه برسد، یحیی گل‌محمدی باید انتخابی مهم برای ترکیب اصلی تیمش داشته باشد.
تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت آبادان خواهد رفت.
باتوجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخپوشان هستند.
یورگن لوکادیا نخستین حضور خود در ترکیب اصلی پرسپولس را سپری می‌کند.
ترکیب امروز پرسپولیس با اولین بازی لوکادیا
ترکیب اصلی دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم برای بازی با هفته سوم لیگ برتر مشخص شد.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک در حالی مشخص شد که یورگن لوکادیا مهاجم هلندی نخستین بازی خود را برای این تیم تجربه می‌کند.
یحیی گل‌محمدی با کمترین تغییرات تیمش را روانه میدان مسابقه با آلومینیوم اراک می‌کند.
باتوجه به جدایی تمیروف و ناآمادگی یورگن لوکادیا، شاید در این بازی هم عبدی فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد و البته این احتمالا آخرین فرصتی است که یحیی برای اثبات، به این بازیکن خواهد داد.
یورگن لوکادیا با انتشار پستی به نخستین حضور در ترکیب پرسپولیس واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب این تیم برای دیدار هفته دوم برابر فولاد را اعلام کرد که نسبت به دیدار نخست این تیم در لیگ بیست و دوم تغییری صورت نگرفته است.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای جدال با فولاد را مشخص کرد.
از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت
با آغاز به کار دولت سیزدهم، یکی از محور‌های مورد تاکید رئیس جمهور، عدم استقراض دولت از بانک مرکزی بود؛ سیاستی که نتیجه آن شروع سال جدید تا حدودی به بار نشسته است، به گونه‌ای که در فروردین ماه، حجم نقدینگی به ۴۸۲۳.۲۹ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به ماه قبل ۲ دهم درصد کمتر شده است.
بیت‌کوین به سود نزدیک شده است؟
موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار جدید در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج ۳۰ اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ ۲ آگوست در چین عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ