باشگاه استقلال و ریکاردو ساپیتو هنوز مذاکره ای جهت تمدید قرارداد انجام نداد اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
شاگردان سید سیروس پورموسوی به پیروزی مقابل پیکان دست پیدا کردند.
با اعلام رسمی باشگاه استقلال، منتظر محمد بازیکن تیم امید عراق به این تیم پیوست.
سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که سقف بودجه این باشگاه بالاتر از استاندارد تعیین شده است.
استقلال این روزها به سختی نفس می کشد، تیمی که 32 سال قبل قهرمان آسیا بود، این روزها هیچ نشانی از آن روزها ندارد.
مدیران استقلال به دنبال جلوگیری از ضرر هنگفت این باشگاه در پرونده شکایت رافائل سیلوا هستند.
فرهاد مجیدی در حمایت از جواد نکونام همبازی سابق خود در استقلال، یک استوری در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. نکونام به دلیل برخی مشکلات برای سرمربیگری آبی‌ها پذیرفته نشد
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
شهر به شهر می‌چرخیدم. با هویت جعلی کار می‌کردم. بعد متوجه شدم که عکس مرا در روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. از ترسم، قاچاقی به افغانستان رفتم. اما در آنجا هم نتوانستم بمانم. در این مدت حتی از همسرم هم خبر نداشتم. به همین دلیل چند وقت قبل به امید اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر پلیس دنبالم نیست، به تهران برگشتم و با هویت جعلی در یک جگرکی مشغول به‌کار بودم که دستگیر شدم.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس مدعی است شرایط این روزهای فتح الله‌زاده را درک می‌کند و امیدوار است شرایطی فراهم شود تا مشکلات آبی‌ها نیز برطرف شود.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر تیم ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به دور بعد صعود کردند و باید منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله باشند.
باشگاه فولام که دیشب در مقابل چلسی به تساوی بدون گل رسید با یک توییت آبی‌های لندن که درباره ریس جیمز منتشر شده بود شوخی کرد و خبرساز شد.
گلزن آبی‌ها پس از برتری تیمش یک پیام مبهم در اینستاگرام منتشر کرد.
اگر در حدفاصل اندک باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی خبری درباره جدایی یکی از ستاره های ملی پوش تیم استقلال منتشر شد نباید باعث تعجب هواداران شود.
نشریه اتلتیک برای اولین بار جزئیات دقیق قرارداد باشگاه چلسی با میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که اخیرا به آبی‌های لندن پیوست را منتشر کرد.
بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، رأی دادگاه پادوانی و استقلال منتشر و شکایت این بازیکن برزیلی رد شد.
تصاویری که از موزه شخصی برانیسلاو ایوانوویچ، ستاره سابق چلسی، منتشر شده هواداران آبی‌های لندن را شگفت‌زده کرده است.
سرمربی آبی‌های خوزستانی مدعی است تیمش به زودی با نتایج موفق در مسیر صعود قرار خواهد گرفت و از این جهت به شاگردانش ایمان دارد.
سرمربی آبی‌های خوزستانی مدعی است تیمش به زودی با نتایج موفق در مسیر صعود قرار خواهد گرفت و از این جهت به شاگردانش ایمان دارد.
امید حامدی‌فر بازیکن استقلال درباره انگیزه‌های بی پایانش برای حضور در ترکیب آبی‌های پایتخت می گوید که نام من امید است و همیشه در زندگی‌ام امیدوار هستم.
باشگاه استقلال نیز به مانند پرسپولیس، لیست هزینه های خود در فصل جاری را منتشر کرد که رقم 343 میلیارد تومان را نشان می دهد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از خارج شدن نامش از لیست این تیم پیام گلایه آمیزی را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ