دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، امروز به قضیه رسوایی داوری بارسلونا (بارساگیت) واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه تیم ها و باشگاه های کشور باید مجوز حرفه ای سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کنند و از حالت سنتی خارج شوند.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید انتقال مارسل سابیتزر به دورتموند به نفع همه است.
سرپرست هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد که دخل و تصرفی در برگزاری انتخابات ریاست این هیئت ندارد.
گروهی از پزشکان و متخصصان به این نتیجه رسیدند که کفش‌های ورزشی برای مردان طراحی می‌شود و این مسئله باعث افزایش آسیب‌دیدگی‌ها زنان از ناحیه رباط صلیبی شده است.
با توجه به قهرمانی شب گذشته الاتحاد و حضور النصر در پلی آف، حالا تمامی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده و فقط نمایندگان ایران مشخص نشده اند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
مايلی‌کهن: همه فتنه‌های فوتبال ایران از نبی است
بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان از سایر تیم‌ها با انتشار پست‌هایی از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، حمایت کردند.
ورود رایگان به ورزشگاه برای همه هواداران، این رویا به زودی در فوتبال آلمان به واقعیت تبدیل خواهد شد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در نیمه دوم پنالتی همه چیز را تغییر داد و بعد از آن نفت آبادان بهتر بازی کرد و کنترل بازی ازدست ما خارج شد.
یک رسانه روسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال آسیای مرکزی ( کافا) با حضور تیم ملی روسیه را به نقل از فدراسیون ایران اعلام کرد.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، تاکید کرد تیمش با وجود شکست 3-0 مقابل سیتی هنوز شانس صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را دارد.
جوایز بهترین‌های سال فوتبال شهر لندن اهدا شد و این آرسنالی‌ها بودند که جوایز اصلی را دریافت کردند.
حمد المنتشری، ستاره سابق الاتحاد جده تاکید کرد که مشکلات فعلی الهلال در شخصیت و بی انگیزگی رامون دیاز، سرمربی این تیم خلاصه می‌شود.
حضور کریستیانو رونالدو در النصر، باعث بالا رفتن قیمت بلیت مسابقات و همچنین افزایش درخواست برای پخش دیدارهای لیگ حرفه‌ای عربستان شده است.
تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من در همه پستی در ورزش بوده ام و در را باز گذاشته ایم که هرکسی سند معتبر (برای تخلفی) دارد ارائه کند اما همه اش حرف است و کسی سند معتبری برای ما نیاورده است.
همه اعضای فدراسیون فوتبال ممنوع‌المصاحبه شدند!
یکی از بازیکنانی که یک درصد هم فکر نمی کرد، شانس حضور در جام جهانی را از دست دهد، امید نورافکن بود.
فوتبال پرتغال فاصله‌ای تا تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان ندارد و برای این مهم کافی است امشب اسپورتینگ لیسبون یک امتیاز از بازی برابر آینتراخت فرانکفورت کسب کند.
مارکو‌ فان باستن، اسطوره فوتبال هلند بعد از توقف پاری‌سن‌ژرمن مقابل رنس از نیمار انتقاد کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: باید به تفاهم برسیم و این تفاهم به نفع همه است. آنچه به ما کمک می‌کند دعوا و جدل است. منافع فوتبال برای همه بخصوص فوتبالی‌ها است.
نوئل لوگرا، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به افشاگری برادر پل پوگبا و حواشی ایجاد شده برای ستاره یوونتوس واکنش نشان داد.
ترافیک نیمه سنگین در هراز و چالوس
همه به مجلس عزای این فوتبال دعوتیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ