تا پایان روز سه شنبه ۲۹ آذرماه بیش از ۷۰ میلیون ورقه اوراق سکه معادل ۷۰ هزار سکه تمام بهار آزادی و بیش از ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون دلار گواهی ارزی توسط متقاضیان خریداری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد در فرابورس منتشر شد، جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه چند نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه 2 نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان از شنبه ۳۰ اردیبهشت به روش ترکیبی در نماد معاملاتی " زفجر ۱" خبر داد.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه یک نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه ۲۰ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه ۷۸۵ درصدی یک نماد نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
جزئیات میزان حقوق و مزایای کارگران و کارکنان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه ۳ نماد بانکی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه ۲۰ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه نماد پالایشی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه نماد عرضه اولیه نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
افزایش سرمایه چند نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه نماد پالایشی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
میزان نوشت: بازداشت یلدا معیری هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است.
افزایش سرمایه ۱۷ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه نماد خودرویی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۵ آذرماه، بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز یکشنبه مورخ ۲۹ آبان ماه, بیش از ۸ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز سه شنبه مورخ 24 آبان ماه، نزدیک به 6 برابر میزان تقاضا بود.
میزان پیش دریافت خرید برای دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی ۲۵ درصد اعلام شد.
افزایش سرمایه ۴ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، همچینین اطلاعیه پذیره نویسی یک نماد نیز بر روی سایت کدال قرار گرفت. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات تازه‌ای از تغییر اسناد مالکیت اراضی دستگاه‌ها به وزارت راه و شهرسازی منتشر کرد.
در بازار قراردادهای آتی در هفته سوم مهر نزدیک ۷۶ هزار قرارداد به ارزش ۳۷۵ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد.
باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با نمادهای "استقلال" و "پرسپولیس" دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ در تابلوی پایه شرکت فرابورس درج خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ