رئیس سازمان اورژانس کشور، از رشد ۲۲ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از رشد ۲۲ درصدی تولید برق توسط این نیروگاه در ۱۷ روز ابتدایی فصل تابستان خبر داد.
بندرعباس - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از رشد ۲۲ درصدی تولید برق توسط این نیروگاه در ۱۷ روز ابتدایی فصل تابستان خبر داد.
صادرات آمریکا به ایران در ماه‌های ژانویه تا می ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش داشته و به ۲۱.۹ میلیون دلار رسیده است. صادرات آمریکا به ایران در ۵ ماه نخست ۲۰۲۲ بالغ بر ۱۶.۳ میلیون دلار اعلام شده بود.
شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات بیش از ۱۶ هزار واحد رشد کرده وتا این لحظه بیش از ۲۲ هزار واحد صعود کرده است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ از دوشنبه تا پنجشنبه (۲۲ تا ۲۵ خرداد) خبر داد.
شهردار تهران گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا دو برابر سال گذشته تونل‌های عبوری مترو را داشته باشیم و به رشد ۲۲ کیلومتری برسیم و ۱۳ ایستگاه را افتتاح کنیم.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۲۲ درصدی جابه‌جایی مسافر از پایانه‌های مسافربری استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
فیل‌ها طولانی‌ترین دوره بارداری را در بین پستانداران دارند، دوره بارداری فیل‌ها ۱۸ تا ۲۲ ماه است. دوره‌های رشد طولانی در میان حیوانات بسیار باهوش رایج است.
امروز مطالبی همچون یورو در این بازار به کف کانال ۴۶ هزار تومان رسید، بیت کوین جایگزین طلا می‌شود یا دلار؟، پیش بینی بورس | فردا روند نزولی شاخص کل ادامه خواهد داشت؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، کدام خودرویی کدال ساز شد؟، رشد بورس به این عوامل بستگی دارد!، جزییات افزایش سرمایه ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تایباد ـ مدیر حوزه علمیه فاضلیه مشهد گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باعث انرژی مضاعف به حرکت رو به رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در خرید تضمینی گندم ۶۰ درصد رشد و در تولید محصول جو، گندم و ذرت افزایش ۲۲ درصد داشته ایم.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با رشد مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، قیمت هر گرم طلا نیز به ۲ میلیون تومان رسید.
عملکرد حمل‌ونقل ریلی در ۹ ماهه سال جاری حاکی از جابجایی ۲۲ میلیون مسافر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۷ درصد رشد همراه شده است.
صنعت بیمه در سال گذشته بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان خسارت به زیاندیدگان پرداخت کرده که نشان از توانمندی این صنعت در کشور است.
در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه، شاخص بورس تهران برای دومین روز متوالی رشد کرد و ۲۰ هزار واحد بالا آمد. این روند صعودی بورس تا آخر هفته ادامه دار است؟
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:در سال جاری ۱۴۰ هزار و ۷۷۴ سند حدنگار برای منازل روستایی صادر شده که در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.
بازار در ابتدای صبح با رشد ۲۲ هزار واحدی روبرو شد اما در انتهای با عرضه سنگین مواجه شد.
آمارهای اداره کل گمرک چین نشان می‌دهد که صادرات نفت روسیه به این کشور در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد کرده است.
آمارهای اداره کل گمرک چین نشان می‌دهد که صادرات نفت روسیه به این کشور در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد کرده است.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از رشد ۲۲ درصدی خدمات یکپارچه فنی و مهندسی به چاه‌های نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با دوره مشابه پارسال خبر داد.
سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۲۷ میلیون تنی ایران با ۱۵ کشور همسایه به ارزش ۱۶.۹ میلیارد دلار، در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.
سخنگوی وزارت برق عراق در ادامه گفت: حجم تولید برق در کشور نسبت به سال گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته است. وزارت برق به تلاش خود برای افزایش حجم تولید ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ