کاروان ورزشی پیوند اعضای ایران با کسب ۷۹ مدال به کار خود در مسابقات جهانی استرالیا پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC)، بازی‌های زمستانی ۲۰۲۶ میلانو کورتینا با حضور ۶۶۵ ورزشکار برگزار می‌شود، برای این تعداد شرکت کننده ۷۹ مدال پیش‌بینی شده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و نهم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۹ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و هشتم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۸ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۹ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
یک قایق ماهیگیری که با پناهجویان در حال تلاش برای رسیدن به اروپا بود، روز چهارشنبه در سواحل یونان غرق شد و در پی آن، حداقل ۷۹ نفر کشته و بسیاری مفقود شدند.
سازمان های چینی تلاش های خود در حوزه توسعه الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی را افزایش داده اند و طی ۳ سال گذشته ۷۹ مدل زبانی بزرگ(LLMs) ایجاد کرده اند.
مهدی نظریان گفت: با توجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشوربه عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از از خاور دور به منطقه اورآسیا، تا پایان بهار ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی کشور افتتاح می‌شود.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: معاینات پزشکی ۷۹ هزار نفر از زائران حج تمتع ۱۴۰۲ تأیید شده است.
مدیرکل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه شمال شرق گفت: باتوجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشور به عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از خاوردور به آسیای میانه ومنطقه اورآسیا، تاپایان بهار افتتاح می‌شود
مدیرکل کمیته امداد گفت: ۷۹ هزار و ۶۹۷ نفر از مددجویان تحت پوشش، دارای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هستند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز چهارم اردیبهشت ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
رئیس سازمان اورژانس کشور، از رشد ۲۲ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در کشور خبر داد.
اهالی روستایی در جنوب کلمبیا که از چند هفته پیش اعتراضاتی را علیه شرایط کار آغاز کرده‌ اند، ۷۹ پلیس و ۹ کارمند را به گروگان گرفتند.
در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی برابر حریف گرجستانی خود با نتیجه ۲ بر یک پیروز و صاحب مدال طلا شد.
در بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو، نتایج عملکردی شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه‌های خودرو (ایتراک) در نیمه نخست امسال، نشان‌دهنده افزایش ۷۹ درصدی درآمد این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
اعلام عوامل گرانی سکه، زیان انباشته ۷۹ هزار میلیارد تومانی خودروسازان، صادرات ۲.۲ میلیارد دلاری فولاد و آمادگی برای تحویل ۱۰ هزار خودرو به جانبازان از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
بررسی آخرین وضعیت صورت های مالی خودروسازان مربوط به نیمه نخست سال جاری نشان می دهد که زیان انباشته ۳ شرکت مادر خودروساز به ۷۹ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده است.
رئیس فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب تخم مرغ تغییری نکرده و فروش بیش از قیمت مصوب، تخلف محسوب می شود.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران فردا (سه شنبه) میزبان عرضه ۱۱۲ هزار و ۳۶۶ تن فراورده هیدروکربوری است که ۷۸ هزار و ۹۳۷ تن از این فراورده‌ها در رینگ بین‌الملل عرضه خواهد شد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز شنبه (امروز) جدیدترین آمار تعداد تلفات این کشور طی درگیری‌های نظامی اخیر با ارمنستان را اعلام کرد.
جردن باروز شب گذشته (جمعه) با برتری مقابل محمد نخودی در فینال وزن ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، به ششمین مدال طلای جهان در دوران قهرمانی خود رسید تا به همراه یک مدال طلای المپیک به پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ آمریکا به لحاظ مجموع مدال‌های طلای جهان و المپیک تبدیل شود.
آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ساخت و ساز ۷۹ هزار و ۲۸۳ واحد مسکن نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
موسوی با اشاره به میزان بارش‌ها از ابتدای سال آبی جاری در سرشاخه‌های رودخانه زاینده‌رود، گفت: میزان بارش‌ها در این مدت‌زمانی در ایستگاه کوهرنگ ۱۲۶۵ میلیمتر است که سال گذشته در همین بازه زمانی ۸۲۲ میلیمتر و در بلندمدت ۱۳۵۵ میلیمتر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ