کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار از سازمان صداوسیما بازدید کرد و با حضور در بخش‌ها و معاونتهای مختلف، این روز را به خبرنگاران و کارکنان رسانه ملی تبریک گفت.
دادستان تهران با حضور در دادسرای ناحیه ۲۰ تهران از این مجتمع قضایی بازدید و با کارکنان این دادسرا به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
آیت الله هاشمی: افطار با دیگر سران قوا مهمان آقای [ری شهری]وزیر اطلاعات بودیم. شخصی به نام علی بیات از کارکنان ارتش که قدرت استفاده از هیپنوتیزم دارد، آوردند که دو نفر نوجوان همراه خودش آورده بود و آن‌ها را خواب کرد. آتش سیگار بر بدن آن‌ها بی‌اثر بود و بدن‌شان را مثل چوب، خشک و مقاوم می‌کرد، به گونه‌ای که سر آن‌ها را روی یک صندلی و پای آن‌ها را روی صندلی دیگر گذاشت طوری که مثل چوب می‌ماندند و خم نمی‌شدند.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
به منظور شرکت کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره بار در مراسم لیالی قدر و سوگواری آن امام رئوف و حضور در راهپیمایی روز قدس، چهارشنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت۹ صبح مقابل مسجد جامع شیروان با حضور خانواده معظم شهداء، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، مسئولین و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.
جلسه کارکنان شعب مدیریت استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و معاون شعب استان در راستای بررسی عملکرد سال جاری برگزار شد.
کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در بیمارستان شهدای تجریش تهران ضمن عیادت از مجروحین حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان، از آخرین روند درمانی دو تن از کارکنان آن‌ها مطلع شد.
به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، مراسم ویژه ای با حضور وزیر امور خارجه و با شرکت مدیران، کارشناسان و کارکنان بانوی وزارت امور خارجه برگزار شد.
دهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شعب استانهای یاد شده برگزار شد.
تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اولویت اصلی هدف از حضور مشاوران روحانی در کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره به نیرو‌های کادر و وظیفه است، تصریح کرد: چنانچه افرادی خارج از کارکنان کلانتری‌ها نیز درخواست مشاوره داشته باشند به این افراد نیز توسط روحانیون مشاور، مشاوره داده می‌شود. البته در کلانتری‌ها مشاورانی در دوائر مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه خدمات به مراجعان وجود دارد.
مراسم تشییع و وداع با پیکر «رستم قاسمی»، وزیر سابق راه و شهرسازی با حضور رئیس جمهور، تعدادی از اعضای کابینه و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری، در مسجد سلمان این نهاد برگزار شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در جمع کارکنان بازرسی استان گلستان توصیه هایی را به بازرسان داشت و گفت.: اگر می خواهیم سازمان بازرسی در تمامی ابعاد از جمله پیشگیری از سوءجریان و فساد موفق باشد باید تک تک احساس مسئولیت کنیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه مشکلات و فشار‌هایی که روی دولت وجود دارد، در دولت تصمیم گرفتیم تا جایی که امکان دارد حقوق کارکنان و بازنشستگان ترمیم شود. خواهش من از نمایندگان این است که سقف ارائه شده در لایحه دولت به مجلس، تحت هیچ شرایطی افزایش پیدا نکند.
مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به‌مناسبت سالروز تأسیس این سازمان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافتند و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
طالبان می‌گویند که از کارکنان خود خواسته اند تا در مراسم عزاداری شرکت کنند و هیچ جایی تاکنون مانع عزاداری نشده اند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ