مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی برگزیده و معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه آگاهی و حقیقت جویی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از آغاز به کار مجدد کارخانه گندله سازی خبر داد و گفت: تا پایان سال به تولید سالانه ۴ میلیون تن گندله خواهیم رسید.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: انتظار ما این است که تا پایان سال میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی به بیش از ۳۵ درصد برسد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با وزیر ورزش و جوانان دیدار و درباره زمینه های همکاری میان وزارتخانه و باشگاه سنگ آهن بافق بحث و تبادل نظر کرد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن با تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران در پیشرفت کشور،این روز را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از افتتاح پروژه ۲۵ مگاواتی در تابستان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ، قطعی برق بر روی کارخانه های شرکت از جمله کارخانه گندله سازی تاثیری ندارد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به رشد جمعیت در استان تهران، ظرفیت تامین آب شرب، بهداشتی و صنعتی محدود است و برای حتی یک نفر بیشتر از جمعیت کنونی تهران، امکان تامین آب وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ساخت دهکده ورزشی در شهرستان بافق خبر داد و گفت: بافق این قابلیت را دارد که با ارتقا استانداردهای ورزشی، میزبان تیم های ملی و بین المللی شود.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به وجود بیش از یک و نیم میلیارد تن ذخایر معدنی در بلوک مرکزی ایران گفت: توسعه و جهش جدی در بخش معدن و صنایع معدنی نیاز به فعال سازی تمامی ظرفیت ها دارد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: یکی از راه های سرعت بخشیدن به فعالیت های صنایع، توسعه اکوسیستم دانش بنیان برای حضور جدی در رقابت های بین المللی است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تاکید کرد: اکتشاف ذخیره ها و مجموعه های معدنی اتفاقی بزرگ در حوزه های معدنی و تامین مواد اولیه شرکت سنگ آهن است.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به نگرانی برخی هواداران درباره سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به دلیل مرگ دختربچه اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب ، بازداشت شد.
حمیدیان از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق گفت: بهره برداری از معدن آنومالی ۸ ناریگان و سه معدن فعال در ساغند، اخذ مجوز کارخانه کنستانتره و آهن اسفنجی و ... از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ بود.
مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ـ بافق گفت: تا امروز بیش از ۸۵۰۰نفر از مسافران نوروزی از پیت معدنی چغارت بازدید کرده اند.
حمیدیان درشب میلاد امام اول شیعیان و روز پدر با حضور شبانه از واحدهای مختلف شرکت سرکشی کرد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، پیام تبریک صادر کرد.
در ششمین همایش بین‌المللی سنگ‌آهن ایران که بزرگترین همایش معدنکاران کشور لقب دارد، از مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اهدای تندیس تقدیر و تجلیل شد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ابلاغ اجرای پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی در مدت کوتاهی خبر داد و گفت: با راه اندازی این کارخانه، زمینه اشتغال بیش از 1000 نفر فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از برقراری اینترنت ۴G در معدن سه چاهون خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و هیات همراه، خواستار عقد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های متعدد در حوزه طرح‌های فناورانه شد.
دفتر ارتباطات مردمی شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در محل شهرک آهنشهر راه اندازی شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بابت مشارکت در طرح ها و زیرساخت های فرهنگی شهرستان قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ