نایب رئیس اتاق ایران گفت: با توجه به نوسانات ناشی از قیمت ارز، موضوع صادرات غیرنفتی دارای اهمیت می‌شود زیرا شاید بخشی از این نوسانات از سمت عرضه و شاید کمبود درآمد حاصل از صادرات نفتی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از آزادسازی هفت هزار و ۳۴۶ متر مربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده ورجین توسط این اداره خبر داد.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: براساس توافق به عمل آمده بخشی از زمین های بنیاد مستضعفان در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود بودن محور چالوس حد فاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت خبر داد.
رامسر- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بخشی از سالن ورزشی شهر دالخانی براثر سیل آسیب دیده که بهسازی می شود.
معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج با بیان اینکه وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد؛ گفت: جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بخشی از اراضی در خوزستان به سمت شوری پیش می‌رود و این زنگ خطری برای کاهش عملکرد کشاورزی استان در سال‌های آینده خواهد بود.
شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: بخشی از بزرگراه آزادگان فرو ریخته و هر لحظه ممکن است فاجعه ملی رخ دهد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا در بخشی از بسته پیشنهادی‌اش به لئو مسی به او وعده داده که در تابستان 2025 برای او در نوکمپ خداحافظی باشکوهی برگزار خواهد کرد.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: خردادماه سال جاری با اجرای ابر پروژه سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ، ۱.۶ متر مکعب بر ثانیه به شبکه آب شرب تحویل خواهد شد.
جهش مجدد شاخص‌های سهامی اگرچه منجر به ورود پول حقیقی به این بازار شده است اما با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر روند معاملات در بورس تهران به‌کرات تحت تاثیر دستورالعمل‌های مختلف شورای رقابت مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا دستخوش تغییرات جدی شده است، جو روانی موجود در بازار با یک نااطمینانی جدی در این بخش مواجه است؛ به طوری که اعمال تغییرات ناگهانی در اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با این موضوع می‌تواند مجددا در قالب نوسانات منفی در معاملات سهامی خودنمایی کند.
بخش کشاورزی در هفته جاری با نوسانان قیمتی بازار گوشت آغاز شد. وزارت جهاد کشاورزی بنا دارد با مدیریت بازار کالاهای اساسی مردم دغدغه کمتری در تامین مایحتاج خود در ماه مبارک رمضان داشته باشند.
نیشابور ـ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هموطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران کننده بوده، رفع می‌شود.
دولت موظف است به منظور توسعه صادرات کالا‌ها و خدمات فنی و مهندسی کشور، حمایت همه جانبه و هدفمند خود از صادرکنندگان بخش خصوصی را محقق سازد؛ برای نمونه، امکان ارائه خدمات بیمه‌ای مربوط به نوسانات قیمت‌ها و نوسانات نرخ ارز برای واحد‌های تولیدی و صادراتی فراهم شود.
دولت موظف است به منظور توسعه صادرات کالا‌ها و خدمات فنی و مهندسی کشور، حمایت همه جانبه و هدفمند خود از صادرکنندگان بخش خصوصی را محقق سازد؛ به عنوان نمونه امکان ارائه خدمات بیمه‌ای مربوط به نوسانات قیمت‌ها و نوسانات نرخ ارز برای واحد‌های تولیدی و صادراتی فراهم شود.
طی حداقل ۲ سال گذشته پارامترهای شوک‌‌‌آور شامل سیاست‌های دستوری، افزایش قیمت در بازارهای رقیب و اظهارات ضد‌و‌نقیض سیاستگذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی، بازار سهام را با نوسانات عجیبی مواجه کرده است؛ به طوری که می‌توان اذعان کرد بورس تهران از میانه‌های سال ۹۹ تاکنون موج‌های مختلفی از فراز و فرود را زیر تیغ سیاستگذاری‌ها در دو بخش اقتصادی و غیراقتصادی ثبت کرده است.
خاندوزی با اشاره به اینکه بخشی از نوسانات ارزی ناشی از انتظارات تورمی بود، تاکید کرد: بخش کوچکی از مشکلی که در آبان و آذر ایجاد شد ناشی از اشتباه تخصیص در زیرمجموعه‌های بانک مرکزی بود و موجب شد در مدت کوتاهی درباره تقاضای کالاهایی که باید با درهم وارد می‌کردند، دچار مشکل شود، زیرا در آن ایام درهم کم بود و تصور شده بود که کشور ارز کم دارد و برای تامین آن هجوم آورده شود.
فرمانده کل سپاه گفت: برخی اقشار جامعه با محرومیت مواجه هستند که بخشی از آن مربوط به سیاست نفرت انگیز و شرم آوری است که دشمنان ما در عرصه تحریم‌ها بوجود آوردند
ناسا اعلام کرد احتمالا سقوط بقایای یک ماهواره ۲۴۵۰ کیلوگرمی روی ساکنان کره زمین بسیار اندک است زیرا بخش اعظم آن هنگام ورود دوباره به اتمسفر می سوزد و از بین می رود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با تصویب کارگروه اضطرار آلودگی هوا این استان برخی کارمندان گروه‌های حساس فردا (دوشنبه) دورکار شدند.
بانک مرکزی پیشنهاد کرد صندوق حمایت از صادرات بخش کشاورزی برای پوشش نوسانات نرخ ارزی راه‌اندازی شود.
حجت‌الاسلام «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از وجود درخواست‌هایی از مسئولان کشور برای آزادی پوشش در جامعه هم خبر داد
بخشی از آنتی‌بیوتیک‌های وارداتی از هند «غیراستاندارد» از آب درآمد!
با پیگیری‌های انجام شده توسط علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، قسمتی از مطالبات معوقه ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و اعضای کادرفنی، بلافاصله پس از پایان سوپرجام به وی پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ