بر اساس گزارش‌های جدید، کیلیان امباپه می‌خواهد در تابستان 2024 به عنوان بازیکن آزاد پاریس را به مقصد مادرید ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
منابع خبری اسپانیایی ادعا کردند که تیبو کورتوا در تمرین امروز رئال به شدت مصدوم شده و با گریه زمین را ترک کرده است.
قرعه‌کشی مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی از دقایقی بعد آغاز می‌شود.
وزیر خارجه برزیل اعلام کرد روسای جمهور روسیه و برزیل احتمالا در نشست آتی گروه «بریکس» در آفریقای جنوبی دیدار و درباره تحولات جهانی رایزنی خواهند کرد.
انتظار می رود روز آینده بورس نزولی باشد و نزول در گروه های دلاری به ویژه پالایشی است.
یکی از دشوارترین قرعه های ممکن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در انتظار پرسپولیس است.
افرادی که گروه خونی نوع A دارند، با احتمال بیشتری برای ابتلا به سکته مغزی زودرس نسبت به سایر گروه‌های خونی، قبل از سن ۶۰ سالگی مواجه هستند.
احتمال دارد که پرسپولیس در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.
حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گربه‌های با چشم معمولی نیز ناشنوا به دنیا می‌آیند، اما احتمال ناشنوایی ژنتیکی در گربه‌های سفید با یک یا دو چشم آبی بالاتر است؛ ژن سفید گاهی موجب از بین رفتن حلزون گوش به مرور زمان می‌شود.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
در شرایط فقدان عضویت در گروه اقدام مالی، از یک سو تجارت گران می‌شود و از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌ها که از ترس پولشویی و احتمال انتقال پول به دست تروریست ها، عملا وارد تجارت با ایران نمی‌شوند؛ بنابراین تجارت سیاه شکل می‌گیرد. پیوستن به FATF یک نیاز است.
تبریز- رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به پایداری هوا و سرعت کم وزش باد تا پایان هفته، احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
جام جهانی ۲۰۲۶ احتمالا یک هفته طولانی‌تر از سایر جام‌های جهانی خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
مجید رحیم‌زاده گفت: احتمال اینکه تیم ملی هندبال ایران در قهرمانی جهان لهستان/سوئد از گروه خود بالا بیاید دور از انتظار نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که احتمال نمی رود این کشور و روسیه در حاشیه اجلاس گروه بیست تماس یا دیداری داشته باشند.
مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بنابراین در حال حاضر میزان سرایت‌پذیری کرونا خیلی بیشتر است، اما بیماری خفیف است و میزبانش را نمی‌کشد، گفت: در حال حاضر کووید ۱۹ به این صورت ادامه حیات می‌دهد. باید توجه کرد که ممکن است ویروس مجددا جهش‌هایی پیدا کند که بیماری‌زایی آن و کشندگی‌اش بیشتر شود و این احتمال وجود دارد.
کارلوس کی‌روش بازیکنانی را برای اردوی اتریش برگزیده که به احتمال بسیار بالایی همین گروه منهای یک دروازه‌بان، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهند داشت.
علی بیگدلی معتقد است که دو گره اصلی در مسیر توافق وجود دارد و تا این ها حل نشود، امکان احیای برجام وجود ندارد.
امروز از ساعت ۱۹ مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که هر ۳ نماینده کشورمان در یک گروه قرار گیرند.
«گودال ماریانا» (Mariana Trench) در نزدیکی جزایر ماریانا واقع و به همین دلیل، ماریانا نامگذاری شده است. ژرف‌ترین گودال اقیانوسی جهان در غرب اقیانوس آرام، شرق جزایر ماریانا و در نزدیکی «گوام» واقع شده است. طول این گودال هلالی‌شکل ۲۵۵۰ کیلومتر و عرض آن ۶۹ کیلومتر است که با عنوان ژرف‌ترین درازگودال اقیانوسی (Oceanic trench) هم شناخته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ