رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از نحوه پیگیری تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ از طریق پیامک را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چای سبز، چای سیاه و حتی چای سفید هرکدام به نحوی دارای خواص پیشگیری از سرطان هستند. بر اساس یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، چای سیاه توانایی القای آپوپتوز (مرگ سلولی) در سلول‌های سرطانی در روده بزرگ انسان را دارد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
در فصل تابستان شدت تابش نور خورشید بیشتر است و بسیاری همچنان از نحوه محافظت از خود در برابر امواج ماوراء بنفش به طور کامل مطلع نیستند. افزایش شدت تابش اشعه خورشید در فصل تابستان، لزوم یادگیری راه‌های صحیح مراقبت از خود در برابر نور خورشید و پیشگیری از اشتباهات رایج در این باره را ضروری می‌سازد.
لایحه پیشنهادی معاونت حقوقی رئیس جمهوری درباره نحوه مقابله با تحریم بیگانگان و حمایت از اشخاص تحریم‌شده ایرانی و پیگیری حقوق تحریم‌شدگان در مراجع بین‌المللی به تصویب هیئت وزیران رسید.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از پیگیری هزینه‌کرد بودجه ترمیم حقوق محیط‌بانان خبر داد.
یک فوق تخصص عفونی اطفال، علائم ابتلا به روتاویروس در کودکان را توضیح داد و راه‌های پیشگیری و درمان آن را تشریح کرد.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: تنش زدایی از روابط بین الملل و تلاش برای بهبود فضای کسب و کار، دو اولویتی هستند که نحوه پیگیری آن‌ها، تصویر اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲ را تشکیل می دهد.
قالیباف درمورد حقوق پایین کارکنان فولاد بیان کرد: با کارگران صحبت کردیم از پیمانکاری و رسمی گله‌مندی داشتند و حق هم میدهم. حقوق نسبت به دو سال قبل افزایش پیدا کرده، اما چون روند تورم سرعت بالایی دارد و قدرت خرید کاهش یافته، از موضوعاتی است که دولت و مجموعه مجلس باید پیگیری کند و بر تورم غلبه پیدا کنیم.
با مصوبه مجلس به دولت اجازه داده می‌شود تا سقف دو میلیارد یورو از کمک‌های بلاعوض بین‌المللی را برای جبران خسارت و پیشگیری از حوادث ناشی از بلایای طبیعی هزینه کند.
گلوکوم یا آب سیاه چشم گروهی از بیماری‌های چشمی است که عصب بینایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و علت اصلی نابینایی قابل پیشگیری است.
رئیس مجلس گفت: فرایند پیگیری قضائی پرونده حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در جریان است و امیدواریم دادخواهی خانواده‌های آنان به نحو مقتضی و در چارچوب قانون اجابت شود.
بسیاری از مخاطبان خبرگزاری مهر در کامنت ها خواستار پیگیری نحوه واریز سود خود شده بودند.
اعترافات خنده‌دار یک سارق موتورسیکلت در طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت درباره نحوه سرقت یک دستگاه موتور را ببینید.
سعید مقدم‌زاده گفت: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر و...از جمله آنهاست.
نحوه پیشگیری از آنفلوآنزا
موکل برای پیگیری تخلفات وکیل باید به کانون وکلایی که پروانه وکیل در آنجا صادر شده است مراجعه کند، در این صورت تشخیص موجه و مورد قبول بودن شکایت موکل با دادسرای انتظامی وکلاست. رسیدگی به تخلفات وکیل در کانون محل صدور پروانه تنها در صورت تخلف از تمرکز امور وکالتی در شهری غیر از محل مجاز اعلامی در پروانه وکالت صادرشده، ممکن است.
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
با پیگیری وزیر امور اقتصادی و دارایی، الحاق متنی به عنوان تبصره ۴ به ماده ۲ آیین نامه تعیین سقف حق بیمه شخص ثالث و نحوه تخفیف، افزایش یا تقسیط آن به تصویب هیات وزیران رسید.
در حال حاضر فقط چند محصول از یک شرکت خودروسازی به صورت قرعه کشی عرضه می شود که پیگیری ها نشان می دهد با حذف کامل قرعه کشی، عرضه خودرو در سایت‌های فروش و از طریق نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
یک منبع آگاه در فراجا گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مربوط به برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم از سوی مبادی ذی ربط پلیس دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی این موضوع صادر شده است.
یک منبع آگاه از صدور دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی حادثه برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم خبر داد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: با توجه به اهمیت صنعت خودرو و بعد ملی آن، موضوعات نظارت بر قیمت گذاری شفاف، نحوه فروش خودروها و کیفیت محصول در دادستانی کل پیگیری می شود.
یکی از رزیدنت‌های معترض با بیان این که هر سال سؤالات آزمون‌های وزارت بهداشت به نحوی به بیرون درز پیدا می‌کند می‌گوید: برخی سال‌ها این موضوع پیگیری می‌شود و کار به دیوان عدالت می‌کشد. از رزیدنت‌ها خواسته می‌شود بیشتر از زمان استاندارد، در بخش حضور داشته باشند و حتی کشیک بدهند و به دنبال آن اساتید برای جبران فرصت کم مطالعه رزیدنت‌ها و ارتقاء وجهه بالینی و علمی گروه دستیاری خود در مقابل سایر گروه‌های دانشگاه‌های کشور در امتحانات سراسری و کشوری، برخی سؤالات آزمون را به شیوه‌های مختلف برای آن‌ها فاش می‌کنند!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نحوه پیگیری جرائم پولی و بانکی را مشخص کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ