سومین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب و شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی در تعرضی جدید ۳ متر از خط موسوم به عقب‌نشینی در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی جلوتر آمد و چندین بلوک بتنی را در نزدیکی منطقه بعثائیل در تپه‌های کفرشوبا نصب کرد.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بر لزوم عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از کل اراضی باقیمانده تحت اشغال این رژیم، تاکید ورزید.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنین در شمال کرانه باختری، فلسطینیان به مقر تشکیلات خودگردان در رام الله حمله کردند.
پس از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از جنین در شمال کرانه باختری، فلسطینیان به مقر تشکیلات خودگردان در رام الله حمله کردند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از ویرانی‌های شدید در شهر جنین پس از دو روز عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
یک سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی گفت که لفاظی‌های اخیر رئیس ستاد ارتش این رژیم درباره ایران و محور مقاومت، به معنای آمادگی تل آویو برای جنگ علیه ایران یا حمله به لبنان نیست.
گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در صفحه توییترش نوشت: پس از آنکه از طرح به اصطلاح حمایت از تجزیه بخش‌هایی از ایران اطلاع یافتم، اکثر نمایندگان پارلمان اسراییل را برای عقب نشینی از این نامه و متن آن قانع کردم.
برخی کارشناسان معتقدند نتانیاهو برای فرار از محاکمه در خصوص پرونده‌های مفتوح در دستگاه قضائی به دنبال تضعیف نظام حقوقی و پایه‌های موازنه قوا در ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی است.
رئیس شاباک رژیم صهیونیستی با طعنه به عقب‌نشینی نتانیاهو در برابر اراده استوار نمازگزاران فلسطینی در اعتکاف در مسجد الاقصی اذعان کرد این خطای بزرگی است؛ به تضعیف ما و تشدید درگیری می‌انجامد.
کنست رژیم صهیونیستی قانون لغو عقب نشینی از شهرک های صهیونیست نشین در شمال کرانه باختری را تصویب کرد که به موجب آن اسرائیلی ها می توانند به شهرک های مذکور بازگردند.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توصیه نهادهای امنیتی مبنی بر کاهش تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی در ده روز پایانی منتهی به ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.
طبق توافق بین جنبش «الاسیر» و اداره زندان‌های رژیم اشغالگر، مجازات و اقدامات تنبیهی علیه بانوان اسیر فلسطینی لغو و زندگی آنها به روال عادی باز می گردد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی، از این اردوگاه عقب نشینی کردند
اتحادیه عرب از اقدام دولت استرالیا در عقب نشینی از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از عقب نشینی استرالیا از به رسمیت شناختن بیت المقدس اشغالی به عنوان پایتخت این رژیم جعلی خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از عقب نشینی استرالیا از به رسمیت شناختن بیت المقدس اشغالی به عنوان پایتخت جعلی این رژیم خبر دادند.
مسیر تواقق مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی تا اینجا، جدا از آنکه چه پایانی داشته باشد، یک پیروزی ماندگار برای حزب الله و سید حسن نصرالله است.
کمیته عالی اضطراری جنبش اسرای فلسطین با صدور بیانیه ای از عقب نشینی سازمان زندان های رژیم صهیونیستی از اقدامات توهین آمیز اخیر علیه اسرای محکوم به حبس ابد و حبس طولانی مدت خبر داد.
رژیم صهیونیستی سرانجام در برابر خواسته خلیل عواوده عقب نشینی کرد و با آزادی این اسیر فلسطینی موافقت کرد.
در ماه‌های اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان خط قرمز این گروه را به تاراج رفتن ثروت مردم لبنان اعلام کرد و گفت که در استیفای ثروت ملی لبنان از پای نخواهد نشست.
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ