رئیس اورژانس تهران از دو برابر شدن ماموریت های اورژانس با آغاز فصل پاییز و شیوع آنفولانزا در تهران خبر داد و گفت: برای تشخیص بیماری آنفولانزا با اورژانس تماس نگیرید و به پزشک مراجعه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل آنفولانزا هنوز تمام نشده و در ماه های آخر سال به دلیل سرد و گرم شدن هوا، معمولا آمار این بیماری ویروسی بیشتر می شود. در این شرایط، مهم است که بدانید ویروس آنفلوانزا چه کاری می تواند با بدن شما انجام دهد و چگونه می توانید عفونت را تشخیص دهید.
رضا پناهیان نوشت: امیدوارم ویروس آنفولانزا مثل نظام اسلامی رافت به خرج نده.
میرحسین موسوی به دلیل بروز برخی علائم از جمله بی‌حالی و تب، بعد از ظهر امروز به یکی از مراکز درمانی منتقل شده و تشخیص اولیه ما نیز ابتلای وی به ویروس فصلی آنفولانزا است.
در طب سنتی دمنوش‌هایی برای جلوگیری از سرماخوردگی وجود دارد که می‌تواند حتی بهتر از دارو‌های آنتی‌بیوتیک و یا واکسن‌ها عمل کند.
یک ویروس خطرناک که در نوع شدید یا خفیف می‌تواند کشنده باشد! این بیماری از یک سرماخوردگی ساده شروع می‌شود البته در کنار علائم مشترک با سرماخوردگی نشانه های خاص‌تری هم دارد.
گالاتاسرای در غیاب مرتضی شریفی مقابل اسکرا بلخاتوف لهستان شکست خورد و از کاپ اروپا حذف شد.
شیوع نوعی از ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فرانسه، نگرانی زیادی را در آستانه دیدار فینال ایجاد کرده است.
لوئی‌ فان‌خال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در مورد شرایط بازیکنانش توضیح داد ولی از صحبت در مورد جزئیات خودداری کرد.
هر وعده غذایی صبحگاهی که ترجیح می‌دهید را در صبحانه تان قرار دهید چرا که مواد مغذی و کالری ارائه شده توسط صبحانه سیستم ایمنی بدن را در برابر عفونت‌های تنفسی از ابتدای روز مورد محافظت قرار می‌دهند.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: بیشتر جانباختگان را افراد بالای ۶۰ سال و گروه‌های حساس که واکسن تزریق نکرده اند، تشکیل می‌دهند.
شیرویه گفت: برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی باید هر روز بعد از بازگشت از بیرون قرقره کنند. به طور کلی اصلاح سبک زندگی برای مواجهه با بیماری مسئله مهمی است.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از موارد ابتلا به سرماخوردگی مربوط به آنفولانزای نوع A است. شیوع بیماری آنفولانزا چهار هفته زودتر شروع شده است و همین موضوع نیز پیش بینی شده بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بعضی از استان‌ها به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا، مدارس را در شهر‌های خود تعطیل کرده بودند. عنوان کردیم مسئولین آن استان‌ها بررسی میدانی کنند که آیا واقعا احتمال ابتلا به آنفولانزا زیاد است که دانش آموزان آسیب و لطمه ببینند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: بعضی از استان‌ها به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا، مدارس را در شهر‌های خود تعطیل کرده بودند. عنوان کردیم مسئولین آن استان‌ها بررسی میدانی کنند که آیا واقعا احتمال ابتلا به آنفولانزا زیاد است که دانش آموزان آسیب و لطمه ببینند.
خوردن برخی خوراکی‌ها آنقدر مفید است که می‌تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن، مانع ابتلای شما به ویروس آنفولانزا شود. همانطور که گفتیم این بیماری بیشتر در افرادی دیده می‌شود که سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند. پس می‌توانید تنها با خوردن برخی مواد مغذی و ویتامین‌ها به تقویت سیستم ایمینی بدن خودتان کمک کنید.
رضا مهاجری نسبت به کمبود امکانات در نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را مطرح کرد.
رئیس اورژانس تهران از دو برابر شدن ماموریت های اورژانس با آغاز فصل پاییز و شیوع آنفولانزا در تهران خبر داد و گفت: برای تشخیص بیماری آنفلوانزا با اورژانس تماس نگیرید و به پزشک مراجعه کنید.
سخنگوی دولت گفت: یکی از دلایل کمبود دارو این بود که شیوع آنفولانزا زودتر از پیش‌بینی‌ها اتفاق افتاد و قصور و تقصیرهایی هم وجود داشت.
سخنگوی دولت گفت: یکی از دلایل کمبود دارو این بود که شیوع آنفولانزا زودتر از پیشبینی ها اتفاق افتاد و قصور و تقصیرهایی هم وجود داشت.
آنفولانزا بیماری جدیدی نیست و مانند کووید بیماری نوپدیدی محسوب نمی‌شود، بلکه از بیماری‌هایی است که چندین قرن می شود شناخته شده و بخاطر این بیماری تاکنون میلیون‌ها انسان از دست رفته‌اند.
او مدعی شده که برخی از بازیکنانش به آنفولانزا مبتلا شده‌اند. این در حالی است که تمام بازیکنان ایران در بازی روز گذشته مقابل چین‌تایپه به میدان رفتند.
طبق اعلام وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، چند بازیکن این تیم در آستانه دیدار با لبنان به آنفولانزا مبتلا شده‌اند.
دانشمندان چینی به تازگی ماسکی طراحی کرده اند که می‌تواند ابتلا به کووید-۱۹ و آنفولانزا را در عرض ده دقیقه تشخیص دهد.
آنتونی فائوچی: "نیمکره جنوبی فصل آنفولانزای بسیار بدی را پشت سر گذاشته است. این فصل در آنجا زودتر آغاز شد. آنفولانزا همان طور که همه ما در طول سالیان متمادی تجربه کرده‌ایم می‌تواند یک بیماری جدی باشد به خصوص زمانی که فصل بدی داشته باشید".

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ