سازمان هواشناسی اعلام کرد: رگبار و رعد وبرق در پایتخت طی امروز و فردا، پیش بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
برای امروز بعد از ظهر در ارتفاعات البرز، تهران، سمنان، مازندران و قزوین، اصفهان، ارتفاعات استان مرکزی، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان رگبار و رعدوبرق خواهیم داشت.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از رشد ابر و احتمال بارش‌های خفیف و موقت و وقوع رعد و برق در مناطق شمالی استان خبرداد.‌
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان و رگبار و رعد و برق در ۱۵ استان هشدار داد.
براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی گاهی خیلی شدید و مناطق مستعد خیزش گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه برای روز یکشنبه در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
یزدی مهر گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیر درسطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مناطق مستعدبارش تگرگ مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار رعدوبرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر در ۱۴ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان هشدار داد.
برای فردا در اکثر نواحی استان تهران، آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق است. از روز یکشنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی جدید و وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه به طور متناوب در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد در بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) به طور متناوب در بعضی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گردوخاک در نقاط مستعد و ارتفاعات بارش تگرگ مورد انتظار است.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق فارس، استان‌های غربی، خراسان شمالی و جنوبی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع تند باد در نیمه جنوبی،رگبار، رعد و برق و بارش تگرگ در ارتفاعات پایتخت هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج دریایی در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی درباره احتمال بارش رگبار، وقوع رعد و برق و خیزش گرد و خاک در مناطق شمال شرق کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سه استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تقویت سامانه بارشی، بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف سنگین، وقوع بهمن و کولاک برف خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا ۱.۵ تا ۲.۵ متر هشدار داد.
رگبار و رعد و برق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از استان اردبیل، بخش‌های شمالی استان کردستان و ارتفاعات شمالی استان زنجان برای روز جاری پیش‌بینی می‌شود.
خطر غرق شدن شناگران، احتمال آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی و خطر خسارت به شناورهای کوچک و تاسیسات دریایی در مناطق یاد شده وجود دارد و از این رو ممنوعیت شنا، محدودیت در فعالیت‌های دریایی به‌ویژه تردد با شناورهای سبک، قایق‌های صیادی و تفریحی و سایر تمهیدات پیشگیرانه از خسارات احتمالی توسط کلیه فعالان دریایی توصیه می‌شود.
ازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران همراه رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ از شنبه تا سه‌شنبه (۱۵ تا ۱۸ مردادماه) خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ