وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای پروژه‌های شبکه ملّی اعتبار به تحقق عدالت اجتماعی، مهار تورّم و کنترل بازار کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود.
حساب کاربری نیروهای تروریست آمریکایی موسوم به سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که جنگنده‌های اف -۳۵ اس آمریکا جهت کمک به بازدارندگی در برابر ایران در منطقه حضور خواهند داشت.
رگولاتور امنیت فضای سایبری چین دستورالعمل هایی را برای مقابله با اظهار نظرهای (کامنت) اهانت آمیز علیه کسب وکارها در شبکه های اجتماعی صادر کرد.
پسکوف در مصاحبه با شبکه «راشاتودی» گفت: «روسیه به تلاش‌های خود برای کمک به جمهوری عربی سوریه و بازگرداندن این کشور به جمع کشور‌های عربی ادامه خواهد داد».
سرپرست مدیریت سرمایه گذاری شرکت مترو تهران گفت: شرکت مترو تهران در حال رایزنی به منظور اصلاح برخی مصوبات شورای اقتصاد در زمینه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید است.
بزرگ‌ترین شبکه بشردوستانه غیر سیاسی و امدادرسانی در آستانه ۱۰۱ سالگی است و هلال احمر ایران توانسته با کمک امدادگران، داوطلبان و جوانان نشان عالی بشردوستی و فداکاری را کسب کند.
هادی مدقق گفت که از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون ۳۳ واحد جدید نیروگاه حرارتی به ظرفیت پنج هزار و ۱۵ مگاوات در راستای کمک به کاهش خاموشی‌ها در شبکه سراسری وارد مدار شده است.
یک رسانه ترک زبان می گوید شبکه اجتماعی توئیتر به کمک مخالفان دولت کنونی این کشور برای پیروزی در انتخابات آتی آمده است.
جان کربی که با شبکه خبری سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) و اولاف شولتز (صدر اعظم آلمان) در جریان دیدار روز جمعه خود درباره کمک‌هایی که اوکراین برای جنگ شدید خود در جریان بهار و تابستان به آن نیاز دارد، رایزنی خواهند کرد».
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان ضمن تشکر از کمک های این کشور به زلزله زدگان سوری به روابط تاریخی میان سوریه و ارمنستان اشاره کرد.
انتشار تصاویری از محموله های به اصطلاح کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
انتشار تصاویری از محموله های کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
رمضانی گفت: ۳۱ واحد جدید نیروگاه حرارتی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون به ظرفیت چهار هزار و ۶۹۵ مگاوات برای کمک به کاهش خاموشی‌ها و ایجاد برق پایدار درشبکه سراسری وارد مدارشده است.
شبکه خبری المیادین از ورود چهارمین هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه ایران به زلزله زدگان سوری به فرودگاه حلب خبر داد.
افراد مبتلا به نوعی بیماری تخریب کننده شبکه عصبی بدن می‌توانند با استفاده از یک ربات پوشیدنی دست‌های خود را حرکت دهند.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
در شبکه پنج سیما فردی که زندگی خود را روایت می‌کرد، از کمک حضرت ابوالفضل به او زمانی که از این دنیا رفته بود، پرده برداشت.
مهرداد محمدی با حضور در شبکه الکاس، پیش بینی کرد که ایران تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند.
کارشناس شبکه چهار در برنامه شیوه گفت: ایرانی‌ها تمامی خواه هستند. ما توانستیم در غرب آسیا نظم سازی کنیم، اما چینی‌ها در مقابل آمریکا هنوز موفق نشدند.
نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ذکر و فکر مقطعی شما را به جایی نمی‌رساند؛ ذکر و فکر باید دائمی باشد تا شهد دعا را خداوند به کام شما بریزد.
رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف رفع گرفتاری نیازمندان کار بزرگی است که کمیته امداد با همکاری بانک‌ها انجام می‌دهد.
رئیس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف رفع گرفتاری نیازمندان کار بزرگی است که کمیته امداد با همکاری بانک‌ها انجام می‌دهد.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه پلیس در اجرایی کردن شبکه ملی ارتباطات کمک خواهد کرد، گفت: باید جلوی افترا زدن به مسئولان در فضای مجازی گرفته شود.
شهروز سخنوری ملقب به الکس، متهمی است که به اتهام سرکردگی شبکه فساد به اعدام محکوم شده است، فردی که تا دهه ۹۰ مقیم آمریکا بود اما پس از آن ریپورت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ