پیوستن ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، به بارسلونا با استقبال بسیاری روبرو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
انتظار طولاني براي فوتبال دوستان پايان يافته است.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می‌رود چهار ماه دور از میادین باشد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
انتشار برخی اخبار منفی از بحبوحه مذاکرات احیای برجام کافی است تا شاهد موج‌سواری برخی فرصت‌طلبان و ذی‌نفعان در فضای مجازی و متعاقب آن بالارفتن قیمت ارز و سکه و ماشین باشیم. اخباری که در واقعیت خود نه پایه علمی و نه تعیین‌کنندگی قابل‌توجهی در روند گفت‌وگوهایی دارند که ماهیت آن پیچیده، طولانی و فرسایشی بودن است و بنابراین بن‌بست‌های مقطعی امری محتمل در این روند به شمار می‌رود.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
عثمان دمبله، ستاره مصدوم بارسلونا، از اواسط هفته آینده می تواند به تمرینات گروهی تیمش ملحق شود.
بمب‌افکن B-۲۱ Raider به‌طور خاص طراحی شده است تا با کمترین نیاز به سوخت‌گیری مجدد بتواند مسافت‌های طولانی و مأموریت‌های پیچیده را به انجام برساند. این محصول همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که اجازه انجام عملیات‌های ISR را می‌دهد.
همانطور که انتظار می رفت، ریکاردو ساپینتو با انتشار متنی طولانی، بابت اتفاقات رخ داده در نشست خبری بازی با پیکان عذرخواهی کرد.
همانطور که انتظار می رفت، ریکاردو ساپینتو با انتشار متنی طولانی، بابت اتفاقات رخ داده در نشست خبری بازی با پیکان عذرخواهی کرد.
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
یکی از مخاطبان دوشنبه سوم بهمن، ویدیویی را از صف طولانی دریافت گاز سی‌ان‌جی در گرگان فرستاده و گفته است: مردم باید سه ساعت در این سرما برای دریافت گاز سی‌ان‌جی در صف باشند./برترین‌ها
نفوذ آنکارا در امور جهانی گویای دستاورد‌های اردوغان در دوران طولانی در راس قدرت بودن او بوده است. با این وجود، در داخل و خارج از ترکیه دورنمای انتخاباتی او احساسات متفاوتی را بر می‌انگیزد. کسانی که آرزو می‌کنند او در تاریخ ۱۹ ژوئن از قدرت کنار برود نمی‌توانند در مورد این که چه کسی جایگزین او خواهد شد و یا آن که چه آینده‌ای در انتظار ترکیه خواهد بود با قطعیت سخن بگویند.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
تمجیدها از ستاره‌های مراکشی ادامه دارد و این موضوع باعث شده تا پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بیش از گذشته در انتظار مشخص شدن وضعیت آنها باشد.
کنعانی با اشاره به سابقه طولانی رژیم آپارتاید صهیونیستی در طراحی و اجرای اقدامات تروریستی و فتنه‌انگیز و نیز نقش آن در ترویج ایران‌هراسی در منطقه، افزود: انتظار داریم مقامات کشور گرجستان با درایت و هوشیاری موضوع را مدیریت کنند.
کریستین اریکسن هافبک دانمارکی شیاطین سرخ، پس از برد لحظه آخری مقابل فولام با خبرنگاران صحبت کرد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار طولانی بیش از دو سال برای پرداخت پاداش پایان خدمت حق آنها نیست، چرا که بازنشستگان برای این مبلغ در حوزه معیشت خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی، با انتشار پستی رسما خبر جدایی‌اش از این بازیکن را تایید کرد.
واندا نارا، همسر و مدیر برنامه مائورو ایکاردی، با انتشار پستی رسما خبر جدایی‌اش از این بازیکن را تایید کرد.
اقتصاددان‌های آلمانی اعلام کردند با توجه به وضعیت بحران انرژی، پیش‌بینی‌های قبلی آنها بسیار خوشبینانه بوده و اکنون انتظار دارند تورم در اروپا طولانی و عمیق باشد.
سازمان لیگ فوتبال در انتظار برنامه کارلوس کی‌روش برای آماده سازی تیم ملی است؛ آیا او برنامه لیگ برتر را به‌هم می‌زند؟
سازمان لیگ فوتبال در انتظار برنامه کارلوس کی‌روش برای آماده سازی تیم ملی است؛ آیا او برنامه لیگ برتر را بهم می‌زند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ