نظرات در مورد این اقدام عاقد متفاوت است، به طوری که برخی این اقدام عاقد را تحسین کرده و می‌گویند عقد ازدواج به هر زبان یا علامتی که بر پذیرش آن دلالت کند انجام می‌گیرد، در حالی که بعضی عقد این چنینی را جایز نمی‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش سخنگوی دولت به آیت‌الله خواندن گوگل را در این ویدئو ببینید. / باشگاه خبرنگاران جوان
اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا روز پنج شنبه قبل از دیدار با هلند در جام جهانی ۲۰۲۳ از خواندن سرود ملی کشورشان خودداری کردند.
یکی از ستارگان سابق لیگ MLS آمریکا به کری‌خوانی کریستیانو رونالدو برای لیونل مسی و طعنه‌اش به لیگ آمریکا واکنش عجیبی نشان داد و حرفهای او را ناشی از زیاد قلیان کشیدن دانست!
سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی‌اش، گفت که واشنگتن سیاستی جنجالی و غیرقابل پیش‌بینی را در پیش گرفته و این عادت آنهاست.
وزیر خارجه روسیه امروز در مصاحبه‌ای تصریح کرد: تصمیم آلمان در دشمن خواندن روسیه، با منافع برلین در تضاد است.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام نسبت به انتشار فیلم نماز خواندن علیرضا دبیر واکنش نشان داد.
پارلمان فرانسه امروز با تصویب قطعنامه‌ای از پاریس و اتحادیه اروپا خواست تا ارتش خصوصی واگنر وابسته به مسکو را تروریستی اعلام کنند.
امتناع بازیکنان و تماشاگران لیورپول از خواندن سرود ملی انگلیس در اعتراض به تاجگذاری چارلز سوم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
واکنش‌ها به رفتار اخیر علیرضا دبیر همچنان ادامه دارد.
بعد از توافق ایران و عربستان امام جمعه مدینه در اقدامی بی سابقه حدیثی از حضرت رسول (ص) در مورد امام علی (ع) می‌خواند! این کار بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه ای عربستان سعودی داشته است. منبع: ایران
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
وزارت اتحاد کره جنوبی از نقشه این کشور برای سوق دادن پیونگ‌یانگ به مسیر گفتمان و از سرگیری مذاکرات پرده برداشت.
تدی که از دوسالگی فراگیری زبان‌ها را آغاز کرده است، در سن سه سال و هفت ماهگی در آزمون یک‌ساعته IQ منسا شرکت کرد.
در پی تروریستی خواند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی پالمان اروپا، حجت السلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کرد.
دادستان کل کشور گفت: تروریستی خواندن سپاه پاسداران فاقد وجاهت قانونی و خلاف حقوق بین‌الملل بوده و به‌منظور جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف، موضوع با جدّیت پیگیری و اقدام شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان" است.
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
دکتر علی حسینی‌خواه، کارشناس مطالعات برنامه درسی با تاکید بر قدیمی بودن شیوه تدریس، عدم جذابیت موضوعات و گرافیک محتوای درسی، عدم استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی که در دنیا موفق بوده را از جمله دلایل وضعیت کنونی آموزشی و سطح سواد دانش‌آموزان اعلام می‌کند. به گفته او، راه نجات بازگشت متون قدیمی در زبان و ادبیات فارسی است.
کره‌شمالی یک کشور کاملا پاک است؛ فضای مجازی ندارد که هیچ، اینترنت هم ندارد و خیال نگران مسوولان را کاملا راحت می‌کند! بعد از دو هفته خانواده‌ها را بازگردانند و نظرشان را جویا شوند تا معلوم شود که زندگی بدون فضای مجازی برای آنها چگونه است.
این جملات منتشر شده در کیهان در حمایت از تیم ملی در حالی است که این روزنامه بعد از بازی ایران با انگلیس، این تیم را بی غیرت خواند و بعدا مجبورشد عذرخواهی کند.
مراسم آغاز دیدار ایران - ولز و هم‌خوانی سرود ایران توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمد معتمدی، خواننده‌ای که به عنوان اجراکننده سرود تیم ملی ایران در جام جهانی از او نام برده می‌شد، با انتشار مطلبی در فضای مجازی، رسما خبر ساخت قطعه‌ای جدید را رد کرد و نوشت که مطلع شده که به عنوان خواننده رسمی تیم ملی انتخاب شده است ولی در این شرایط لبش به صحبت کردن هم باز نمی‌شود چه برسد به آواز خواندن.
هیئت وزیران عربستان سعودی از جامعه بین المللی خواست ضمن تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن، این جنبش را مورد تحریم قرار داده و منابع مالی آن را مسدود نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ