ممکن است بازی سوپرجام آفریقا در سال جاری در دوحه برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیروزی و در واقع فتح تمام عیار ازبکستان با دستان صانعی و جوانانش با چنان ابهت چشمگیری شکل گرفت که گویی رویداد و فصل نوینی گشوده شده است.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای هفته خانواده یک رویداد در نظر گرفته‌ایم، این در واقع یک ابر رویداد است که با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده برگزار می‌شود.
فعالیت خورشید در ماه های اخیر افزایش یافته است و به نظر می رسد اوج چرخه زندگی آن که پیش تر برای اواسط سال 2025 میلادی پیش بینی شده بود به سال جاری انتقال یافته است.
تیم فوتبال امید ایران در کمتر از یک سال در سه رویداد رسمی و مهم به میدان خواهد رفت.
وزیر نفت گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فراتر از یک رویداد نمایشگاهی است زیرا زمینه تعاملات صنعت نفت را فراهم کرده است.
هشدار یونسکو درباره غار نمکدان، سفر معاون میراث فرهنگی به چین، ثبت روز ملی میمند، خاطره ضرغامی از متروپلیتن و برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته‌ بود.
به طور معمول هر فردی زمان را نسبت به خودش تجربه می‌کند. اما فردی که سریع‌تر حرکت می‌کند، زمان سپری شده کمتری را نسبت به فردی که کندتر حرکت می‌کند، تجربه می‌کند. این افراد تنها زمانی که ساعت‌هایشان را با هم مقایسه می‌کنند، متوجه می‌شوند که ساعت یکی از آن‌ها زمان بیشتری را نشان می‌دهد و ساعت دیگری زمان کمتری را.
حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.
رویداد سرمایه گذاری فناوری درپارک فناوری پردیس با حضور استارت اپها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس اسفندماه برگزار می شود.
داور دیدار اوکلند‌سیتی و الاهلی برای اولین بار تصمیم خود را برای تماشاگران توضیح داد.
تیم ملی فوتبال ایران که باید کمتر از یک سال دیگر رویداد مهمی چون جام ملت‌های آسیا را پشت سر بگذارد در خواب زمستانی قرار دارد که ممکن است دیر بیدار شدن برایش تبعات سنگینی به همراه داشته باشد.
استان خوزستان در اواخر بهمن‌ماه امسال میزبان یک تورنمنت بزرگ فوتبالی می‌شود.
این حادثه دقایقی قبل در یک منزل مسکونی در کوچه چهارم بهار در خیابان ورزش بوکان روبروی میدان فوتبال وحدت این شهر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.
یک مسابقه فوتبال غیرمعمول در کشور آفریقایی غنا برگزار شد. در این مسابقه فوتبال زنان چاق پا به توپ شدند و هدف از برگزاری این رویداد تشویق به کاهش وزن در غنا اعلام شده است.
استاندار اردبیل در دیدار با معاون گردشگری کشور گفت: نیاز کنونی ما یک برنامه‌ریزی ملی برای رویداد ۲۰۲۳ اردبیل است که باید با همکاری وزارت میراث فرهنگی اتفاق بیفتد.
عبدی نوشت: از ابتدا بردن بازیکنان به دیدار رییس‌جمهور اشتباه بود. البته در شرایط عادی چنین دیداری مشکلی نداشت و شاید در دفعات قبل هم بود، ولی برنامه‌ریزان سیاسی باید توجه می‌کردند که این دیدار در شرایط اعتراضی کشور می‌تواند به منزله بهره‌برداری سیاسی تلقی شود و ماجرای فوتبال را از یک اتفاق ملی به سوی یک رویداد سیاسی آن هم در شرایط اعتراضی سوق دهد.
یامین‌پور درباره کنش‌های رسانه‌ای متفاوت در روز‌های اخیر می‌گوید: تمام کنش رسانه‌ای رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان نسبت به یکپارچگی ملی و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است و حالا این خط سیاسی در پدیده فوتبال و رویداد جام جهانی تعقیب می‌شود. اینجاست که می‌گوییم آنچه در این دو سه ماه رخ داده نه تنها یک انقلاب اجتماعی یا تحول درون‌زای فرهنگی نیست؛ بلکه یک پروژه سیاسی بر بستر و پلتفرم ارتباطاتی است. در واقع باید در دوران ما همواره فرهنگ و تحولات فرهنگی را در متن سیاست و سیاست بین‌الملل فهمید.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: هنرمند در جامعه امروزی کسی است که حرف‌ها و دریافت‌های خود را از واقعیت‌های جامعه و حقیقت‌هایی که در پشت سر آن است برای افراد ارائه می‌کند.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
در فاصله کمتر از دو هفته تا جام جهانی 2022 قطر، ستون ثابت "ورزش سه" اخبار و حواشی مهمترین رویداد فوتبال جهان را لحظه به لحظه از دوحه و سایر نقاط جهان روایت می‌کند.
صنایع دستی ایرانی قرار است حتی در رویداد ورزشی قطر ۲۰۲۲ نیز به نمایش درآید این فرصت یک ماهه درحالی به ایران داده شده که برخی در نظر داشتند تیم ملی فوتبال کشورمان را از این بازی ها حذف کنند.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری، بازی‌های کشورهای اسلامی را محکی خوب برای کادر فنی و یک رویداد تدارکاتی عالی برای حضور قدرتمندانه در جهانی کلمبیا دانست.
تنیسور صربستانی به دلیل عدم امکان ورود به آمریکا نمی‌تواند در مسابقات سینسیناتی شرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ