سرویس امنیتی روسیه اعلام کرد که گوشی همراه آیفون هزاران دیپلمات هک شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک گروه هکری بنام بختک مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت و مدعی شد تمام سیستم‌ها، اطلاعات و Backup‌های ستاد مرکزی را حذف کرده است.
یک گروه هکری مسئولیت حمله فیشینگ به وب سایت ردیت و سرقت ۸۰ گیگابایت اطلاعات کارمندان و آگهی دهندگان شرکت را قبول کرده و در ازای عدم انتشار آن خواهان۴.۵ میلیون دلار باج شده است.
مایکروسافت به تازگی فاش کرده دلیل قطعی سرویس های این شرکت در اوایل ماه ژوئن حملات DoS یک گروه هکری بوده است.
رسانه‌های آمریکا می‌گویند در پی حمله هکری اخیر به سازمان‌های دولتی این کشور، مشخصات شخصی میلیون‌ها نفر در فضای مجازی فاش شده است.
گروه هکری آنانیموس سودان مسئولیت حمله سایبری به شرکت برق شهرهای بزرگ رژیم صهیونستی را بر عهده گرفت و از حملات گسترده‌تر سایبری خبر داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
گروه هکری آنانیموس سودان با تایید هک مجدد امروز شماری از سایت‌های مهم در فلسطین اشغالی پیشتر در حساب تلگرامی خود نوید از کار انداختن سرویس‌های دیگر اینترنتی این رژیم را داده بود.
یک گروه هکری وب‌سایت‌های پستی، بانکی و مخابراتی رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.
در آستانه روز جهانی قدس، منابع عبری با انتشار تصاویری از قطع سخنرانی بنیامیان نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر دادند.
وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که سایت این وزارتخانه در برنامه تلگرام هدف حمله هکری قرار گرفته است.
دفتر دادستانی پاریس حمله هکری به وبگاه نشریه هتاک «شارلی ابدو» را تأیید کرد.
چون گروه هکری به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند، مجبور به انتشار تصاویر و مستندات عمومی که در وب سایت در دسترس عموم قرار دارد در شبکه های اجتماعی شدند انتشار اطلاعات اینچنینی خود بیانگر عدم موفقیت اهداف گروه هکری است.
حمله هکری به زیرساخت های رژیم صهیونیستی به نقص غیرعادی در سیستم های کامپیوتر مرکزی راه آهن ارژیم صهیونیستی و همچنین لغو تمامی پروازهای برنامه ریزی شده منجر شد.
روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا در توییتی اعلام کرد کارشناسان آی تی این پارلمان در حال محافظت از سیستم‌ها و مقابله با این حمله هستند که یک گروه هکری طرفدار کرملین مسئولیت آن را برعهده گرفته است.
خزانه داری آمریکا ماه گذشته یک حمله سایبری از سوی گروه های هکری طرفدار روسیه را دفع و از اختلال در آن جلوگیری کرده است.
در پی حمله هکری به سرویس ارائه دهنده بستر ارتباطی برای ارتش استرالیا، وزیر دفاع این کشور از احتمال به سرقت رفتن اطلاعات شخصی افراد خبر داد.
طبق اعلام مایکروسافت، گروه هکری تازه کشف شده ای با استفاده از یک باج افزار جدید به شرکت های حمل ونقل و لجستیکی در اوکراین و لهستان حمله کرده است.
سازمان جاسوسی ام آی ۵ انگلیس با حمله هکری روبرو شد.
چین یک سازمان جاسوسی ایالات متحده را به هک کردن یک دانشگاه دولتی با برنامه‌های تحقیقاتی هوانوردی و فضایی متهم کرده است.
منابع عبری اذعان کردند که زیرساخت های آموزشی رژیم صهیونیستی هدف حمله جدید هکری قرار گرفته است.
حمله هکری به اپ تاکسی اینترنتی یاندکس در روسیه به ایجاد ترافیکی سنگین در منطقه ای از این شهر منجر شد. این حمله به گروه هکرهای ناشناس نسبت داده شده است.
یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ