کرج- سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرج اقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم حسابی به عنوان نخستین خانم ناظر ایرانی در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان نظارت کرد.
سایت فدراسیون فوتبال با روشی متفاوت تولد سارا شیربیگی، ستاره فوتسال ایران را تبریک گفت.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: از خانم خزعلی که خود از حامیان و مروجان عفاف و حجاب هستند انتظار می‌رود در اظهارات خود دقت بیش‌تری داشته باشند و بی آن که بخواهند، نقش خداپسندانه رئیس جمهور در طرح اخیر را کمرنگ نکنند.
معمولا بین سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی خانم‌ها مشتاق گرفتن گواهینامه رانندگی می‌شوند.
بهارستان- به دنبال ریزش ساختمان در گلستان استان تهران، تا این لحظه یک خانم جوان در حادثه ریزش آوار در گلستان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.
بهارستان- به دنبال ریزش ساختمان در گلستان استان تهران، تا این لحظه یک خانم جوان در حادثه ریزش آوار در گلستان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.
تراکنش یک میلیارد تومانی در دستگاه پوز نشان می‌داد که متهمان مبالغ هنگفتی را از طعمه‌های خود در فضا‌های مجازی دریافت کرده اند. از سوی دیگر وجود تصاویری از جراحی‌های زیبایی در این مکان بیانگر آن بود که جراح قلابی با نشان دادن این تصاویر اعتماد طعمه‌های خود را برای انجام عمل‌های وحشتناک جراحی جلب می‌کرد.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرجاقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
یک سال دیگر در مکزیک انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و یکی از نامزد‌های پیش‌رو که توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده، یک دانشمند محیط‌زیست است که می‌تواند به اولین رهبر زن در دومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین تبدیل شود. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از یک نظرسنجی، کلودیا شین‌بام، شهردار مکزیکوسیتی ۲۰ امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب در حزب خود پیشتاز است.
خانم دکتر جوان در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: ۹ سال پیش زندگی مشترک را با همسرم شروع کردم و یک سال بعد تصمیم گرفتم بچه‌دار شوم. اکنون صاحب یک دختر ۷ ساله هستم، اما هیچ لذتی از زندگی‌ام نبرده‌ام، چراکه شوهرم سال‌ها است به بیماری دوقطبی دچار است و همیشه به هر بهانه‌ای مرا به باد کتک می‌گیرد.
لاکهید U ۲ جهت پرواز در ارتفاع بسیار بلند و همچنین همه شرایط آب و هوایی شبانه‌روز تا ارتفاع ۲۱ کیلومتری تولید شده‌است.
طلاق خانم دکتر از وحشت شکنجه‌های آقای پزشک
واکنش خانم دکتر به نفوذ در پرونده دوپینگ ۲ پرسپولیسی!
طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی
تعداد دنبال کنندگان حساب اینستاگرام صدف صفر زاده تا قبل از ماجرای جنجالی کلیپ گنگستر شهر آمل آنگونه که شنیده ام شاید به بیست هزار نفر هم نمی‌رسید. معجزه، اما زمانی برای این معلم شمالی روی داد که -آگاهانه یا غیر آگاهانه- آن کلیپ چند دقیقه‌ای گنگستر شهر آمل از طریق حساب اینستاگرامش منتشر شد.
عباس نوروزی دادستان لواسانات گفت: عصر روز سه شنبه ۲۹ فروردین زمانی که مأموران صندوق عقب خودروی پراید را باز کردند با جسد زنی ۳۳ ساله مواجه شدند و عقدنامه او در خودرو کشف شد.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
با شکایت مریم، پیمان و دوستش به مراجع انتظامی احضار شده و در تحقیقات ابتدایی منکر اتهام خود شدند. این در حالی است که زن جوان تصاویری از دوربین‌های مداربسته در اختیار بازپرس پرونده گذاشته و رسیدگی به پرونده در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفته است.
اهواز - سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه پزشکی اهواز گفت: یک خانم ۱۷ ساله در شهرستان باغملک در رودخانه اعلا غرق شد.
خانم وکیل و همدستانش دوباره محاکمه می شوند
حضور بانوان در ورزشگاهها تبدیل به یک آرزو برای فوتبالدوستان و یک دغدغه بزرگ برای مسئولان
درست است که آلمان امروز در کمال ناباوری از ژاپن باخت، اما پیامی که دلش می‌خواست را به جهان رساند.
فرشته کریمی ملی پوش گلزن تیم ملی فوتسال و یکی از برترین بازیکنان آسیا به تیم فوتسال پیکان پیوست.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ