سایت فدراسیون فوتبال با روشی متفاوت تولد سارا شیربیگی، ستاره فوتسال ایران را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانستند یک پیروزی شیرین را جشن بگیرند.
احمدرضا زنده‌روح‌ پس از دو‌سال دوری از گل‌گهر سیرجان با گل به تیم سابقش بازگشت.
سارا شیربیگی خانم گل فوتسال آسیا از تصمیم عجیب خود برای حضور در لیگ فوتبال می‌گوید.
خانم گل آسیا و کاپیتان تیم ملی زنان، به مانند بسیاری از اسطوره‌های دیگر ورزش ایران در سکوت خبری از تیم ملی کنار گذاشته شدند.
با چیدمان درست گیاهان می‌توانید محیطی دنج و دلپذیر هم در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید تا از سرسبزی و نشاط آن‌ها بهره‌مند شوید.
امروزه گیاهان در طراحی و زیبایی خانه‌های آپارتمانی جای خود را بیش از گذشته باز کرده‌اند، اما جا و چیدمان مناسب گیاهان متناسب با شکل گیاهان و نیازهای نوری هر گیاه متفاوت است.
شهریار مغانلو و افسانه چترنور که در طول فصل گذشته عنوان خانم و آقای گلی رقابت‌های فوتبال ایران را از آن خود کردند، هر دو متولد استان زنجان هستند!
افسانه چترنور، مهاجم گل‌زن تیم ملی در گفت و گو با "ورزش سه" از انگیزه بالای خود برای گلزنی مجدد برابر میانمار می‌گوید.
فرشته کریمی خانم گل فوتسال آسیا در اقدامی قابل توجه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را به محل تمرین پیکان برد و جشن تولد 34 سالگی خود را با آنها گرفت. رشید مظاهری هم میهمان ویژه اسن مهمانی بود.
فرشته کریمی خانم گل فوتسال آسیا در اقدامی قابل توجه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را به محل تمرین تیمش برد.
افسانه چتر نور، مهاجم ملی‌پوش تیم شهرداری سیرجان با پوکر در دیدار امروز تیمش 24 گله شد و عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.
افسانه چتر نور، مهاجم ملی‌پوش تیم شهرداری سیرجان با پوکر در دیدار امروز تیمش 24 گله شد و عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.
در روز پر گل فوتبال زنان ایران، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان با نتایج پر گل حریفان خود را در هم کوبیدند. خاتون نیز با ترکیب دوم خود موفق به کسب یک پیروزی خفیف برابر حریف شیرازی خود شد.
زهرا قنبری، خانم گل لیگ فوتبال زنان در گفت و گو با "ورزش سه" اعتراضات خود را نسبت به نحوه برگزاری لیگ و انصراف تیم‌ها در برخی از مسابقات مطرح کرد.
کرمانشاه- «سارا شیربیگی»، ستاره‌ کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با زدن هشت گل، عنوان خانم گُل مسابقات کافا ۲۰۲۳ در کشور ازبکستان را به خود اختصاص داد.
فرشته کریمی و سارا شیربیگی تا اینجای رقابت‌های کافا ۲۰۲۳، هر کدام پنج گل وارد دروازه حریفان ایران کردند و برای فتح عنوان خانم گلی در این مسابقات با یکدیگر رقابت جالبی دارند!
سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران در جریان پیروزی ۱۶ گله امروز تیم ملی ایران در برابر تاجیکستان، پنج گل را وارد دروازه حریف ایران کرد!
جدال زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی لیگ بسیار جذاب شده است، این دو ستره در طی 12 هفته گذشته، 31 گل به ثمر رساندند.
فرشته کریمی ملی پوش گلزن تیم ملی فوتسال و یکی از برترین بازیکنان آسیا به تیم فوتسال پیکان پیوست.
در جریان دیدار امروز پیکان مقابل مس رفسنجان از هفته ششم سوپرلیگ، فرشته کریمی همچنین به عنوان بازیکن آزاد از سکوهای سالن قیانوری تماشاگر این دیدار بود.
در یک دیدار جذاب گل گهر سیرجان و نساجی مازندران به مصاف یکدیگر می روند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت با بیان این که این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم گفت: بازی خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
در شروع نیمه دوم مس کرمان موفق شد در کمال ناباوری گل سوم را هم وارد دروازه شاگردان مجتبی حسینی کند.
رئیس سابق یوفا که قانون گل زده خارج از خانه را ابداع کرد درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ