شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه شاهوار ثبت ملی شده و لذا هیچ تعرضی در آن نمی‌توان انجام داد، گفت: دست اندازی و تخریب در شاهوار از این پس تخلف از نص صریح قانون است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بالگرد مریخی ناسا با نام نبوغ(Ingenuity) در روز سوم اوت تصویری از شریک خود در سیاره سرخ ثبت کرد که به تازگی منتشر شده است.
شاهکار شاگردان مقانلو در یونیورسیاد تنها با ۳ تکواندوکار
شاهرود- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه حجم تخریب‌های معدن‌کاوی در شاهوار شاهرود مایه تأسف است، گفت: ضرورتی به انجام این همه تخریب و دست درازی به طبیعت بکر شاهوار نبود.
شاهرود- رئیس سازمان محیط زیست بابیان اینکه حجم تخریب‌های معدن‌کاوی در شاهوار شاهرود مایه تأسف است، گفت: ضرورتی به انجام این همه تخریب و دست درازی به طبیعت بکر شاهوار نبود.
شاهکار تاریخی ایران با صعود به دسته ۲ تنیس دیویس
توضیحات قربان زاده رئیس سازمان خصوصی را در خصوص قرارداد شرکت همراه اول با باشگاه استقلال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شاهرود- پنج شکارچی در منطقه شاهوار شاهرود دستگیر شدند و از این افراد دو لاشه گوسفند وحشی کشف و ضبط شد.
شاهرود- شاهوار از سرمایه های اجتماعی با ارزش کشور است، که لازم است در حفظ و حراست آن کوشا باشیم.
شاهرود- هویت ملی، احساس تعلق فرد به یک دولت یا یک ملت است، یک حس مشترک مردمی و این همان موضوعی است که درباره «شاهوار» هم صدق می کند.
شاهرود- امام جمعه بسطام شاهوار را شناسنامه شاهرود و بسطام دانست و گفت: آب شرب و کشاورزی دشت بسطام، شاهرود و زیراستاق از شاهوار تامین می شود لذا پای حیات مردم منطقه در میان است.
شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد شدید از برخی خبرسازی‌ها پیرامون معدن بوکسیت تاش، گفت: مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند.
شاهرود- امام جمعه شاهرود در خطبه های نماز جمعه این هفته نسبت به شایعات بازگشایی معدن مخرب بوکسیت تاش واکنش نشان داد و صیانت از شاهوار را مطالبه عمومی دانست.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس اعلام کرد که کوچکترین برداشتی از شاهوار نخواهد شد.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس اعلام کرد که کوچکترین برداشتی از شاهوار نخواهد شد.
میامی- استاندار سمنان در واکنش به اظهار نظر نماینده خراسان شمالی در مجلس پیرامون بازگشایی معدن شاهوار با موافقت استانداری سمنان گفت: این حرف نادرست و خبرسازی بیش نیست.
شاهرود- علیرغم ادعاهای بی اساس درباره احیای پوشش گیاهی در شاهوار شاهرود، تصاویر نشان می دهد که تخریب ها همچنان بر چهره این کانون آبساز و حیات بخش رخ می نماید.
شاهرود- امام جمعه شاهرود از مسئولان خواست تا برای پایداری آب شرب شهرستان راهکار عملی ارائه کنند و گفت: با گرم شدن دمای هوا تنش آبی در خطه شاهوار شدت گرفته است.
شاهرود- معاون رئیس جمهور ضمن بیان اینکه شاهوار مهمترین منبع آب شرب مردم شاهرود است، گفت: تداوم کار معدن بوکسیت، تبعات بسیار خطرناکی برای مردم ایجاد می‌کند.
شاهرود- با اهدای لوح تقدیر سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری مهر استان سمنان در جشن سالروز ثبت ملی شاهوار، مورد تقدیر قرار گرفتند.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه خرابی‌های شاهوار سریعا باید ترمیم شود، گفت: اجاره تمدید معدن بوکسیت در شاهوار را نمی‌دهیم.
شاهرود- مردم متدین شاهرود با حضور در نمازجمعه این هفته این شهر با حمل پلاکاردهایی بار دیگر مطالبه تجات شاهوار را از مسئولان استانی و کشوری خواستار شدند.
آرژانتینی ها در ادوار جام جهانی، رکورد عالی پنج برد و یک باخت در ضیافت پنالتی ها را به ثبت رسانده اند.
عابدزاده در هفته سوم لیگ دسته اول اسپانیا با وجود شکست آماری عالی از خود به ثبت رساند.
مسجد جامع عباسی که از آن با عنوان مسجد امام نیز یاد می‌کنند، شاهکار معماری، کاشی‌کاری و نجاری قرن یازدهم هجری است که بسیاری این اثر را چکیده یک‌هزار سال تلاش هنری برای مسجدسازی در ایران می‌دانند. مسجد امام اصفهان، ۱۵ دی ماه ۱۳۱۰ به‌شماره ۱۰۷ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و همراه با میدان نقش‌جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ