فرمانده سپاه سومین عنصر را مکتب بزرگ اسلام عنوان و گفت: مکتب اسلام مکتبی است که استقامت و امید تولید می‌کند. آنچه می‌گویم بر اساس تجربه بیش از ۴۰ سال است. عنصر چهارم هم وجود دشمن بزرگ است. هیچ ملتی بدون داشتن دشمن بزرگ قوی نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سرعت موشک فتاح ۱۳ ماخ است و موشکی که دارای چنین سرعتی باشد مقابله با آن ناممکن خواهد بود گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است، توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه فعالیت‌های موشکی از ابتدا تا کنون مورد حمایت و تأیید فرمانده معظم کل قوا بوده و هست، گفت: زمانی که گزارش ساخت این موشک را خدمت ایشان ارائه کردیم، معظم له نام فتاح را برای این موشک برگزیدند؛ همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است، خطاب به آن‌ها گفت: شما غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشور‌های منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور شما و هیچ کشوری نیست.
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه تجسم آیات قرآن است؛ یعنی افرادی در دفاع از مردم خود را کوچک می‌دانند؛ اما در برابر دشمن، شکست‌ناپذیرند و از ملامتِ ملامت‌کنندگان هم نمی‌هراسند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:شکوه کاری که نیروی دریایی ارتش در ناوگروه ۸۶ رقم زده بسیار ارزشمند است و دور زدن شاخ آفریقا و طی کردن تلاطم‌های دریایی و عبور از اقیانوس‌ها کار بسیار بزرگی است.
فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
تبریز- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا هیچ پیروزی برابر جمهوری اسلامی ایران نداشته است، گفت: در تقابل ۴۴ ساله آمریکا یک پیروزی در مقابل جمهوری اسلامی ثبت نشده است.
سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرمانده کل سپاه و مجموعه تصمیم‌گیران آن هیچ قصدی برای ورود به صنعت خودروسازی ندارند، با این حال از هیچ کمکی در حوزه انتقال دانش فنی به این صنعت و سایر صنایع دریغ نخواهیم کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه، تاکید کرد: هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ما کرده باشد یک روز ضربه اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.
سردار سلامی با بیان اینکه گاه شخصیت‌هایی زنده می‌مانند و میدان تاثیرگذاری عظیم بوجود می‌آورند و الی الابد معارف و آموزه هایشان در کالبد بشر تکثیر می‌یابد، گفت: دفاع مقدس نیز در آن ۸ سال متوقف نشد چراکه دفاع مقدس با هیچ جنگی ماقبل خود قابل قیاس نیست و الگوبرداری شده نبود و همه معارف و تجربیات آن متعلق به همان شرایط بود و گزاره‌هایی که در جهان برای مواجهه با قدرت‌ها ایجاد کرد متعلق به همان رخداد است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما دنبال بستن تنگه هرمز نبوده و نیستیم اما اگر زمانی تنگه هرمز را به روی کشتی‌های ما ببندد ، اجازه نمی‌دهیم هیچ کشتی از خلیج فارس خارج شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
جانشین فرمانده سپاه گفت: در حوزه قدرت نظامی در اوج قرار داریم و موشک‌هایی که هیچ سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست ساخته ایم و این فقط کمی از قدرت و توانمندی ما است و ما زمانی از قدرت‌های خود سخن می‌گوییم که دشمن اثرات بکارگیری آن را لمس کند.
فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنند.
اردبیل- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که رژیم جعلی صهیونیستی در همسایگی ما و کشورهای پیرامونی پایگاه نظامی و اطلاعاتی داشته باشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت ایران را با هیچ موضوعی عوض نمی‌کنیم و هر کسی بخواهد خدشه‌ای به امنیت ما وارد کند با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی مواجه می‌شود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تاکنون یک خیر در دنیا از آمریکایی‌ها برای هیچ کشوری صادر نشده است.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز با تجهیزات موجود چیزی از دشمن کم نداریم، وقتی این تجهیزات با ایمان پاسداران همراه می‌شود، شکست‌ناپذیر می‌شوند و هیچ قدرتی نمی‌تواند با ایمان، مقاومت کند.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مطمئن هستم در قلب های هیچ یک از شما هیبت و شکوه ظاهری دشمن جلوه ای ندارد گفت: نیروی دریایی سپاه ترکیبی از ایمان، دانش، فناوری، ابزار، تدبیر و است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور در جراحی اقتصادی کاری را شروع کرد که هیچ کس جرات انجام آن را نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ