مراسم روز جهانی اهداکنندگان خون با حمایت و همراهی همراه اول برگزار و برای راه‌اندازی اپلیکیشن اهدای خون تفاهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول رسید.
هافبک عراقی تازه وارد استقلالی ها به جدایی از این تیم به صورت قرضی رضایت داده است.
با پیگیری‌های صورت گرفته بین دو کشور ایران و سوریه تفاهمات خوبی به امضا رسیده است.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت و وزارت کشور با هدف اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید سوخت حاصل از مواد زائد و استفاده از آن به‌عنوان جایگزین سوخت‌های فسیلی امضا شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: براساس تفاهم نامه های اخیر صندوق حدود ۱۰ همت با بانک‌ها به تفاهم رسیدیم تا برای حمایت مالی دانش بنیان ها در بسته رشد تولید استفاده کنیم.
تفاهم نامه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با هدف حمایت، هدایت و راهبری برنامه های ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت امضا شد.
استادیار مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی استرالیا دولت وقت ایالات متحده را مورد انتقاد قرار می‌دهد که با خروج یکجانبه از برجام در سال ۲۰۱۸ فرصت تاریخی غرب برای جلب اعتماد ایران را از دست دادند.
در دیدار مشترک وزرای ورزش ایران و ازبکستان که در حاشیه اجلاس وزرای کشورهای عضو سازمان یونسکو انجام شد، تفاهماتی برای برپای اردوهای مشترک صورت گرفت.
در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
در مراسمی با حضور مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، تفاهم نامه واگذاری چهار هزار دستگاه وانت زامیاد به این ارگان ها منعقد شد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امام به عنوان رهبر نظام، نگاهی پدرانه نسبت به ملت و گرایش‌های سیاسی مختلف در آن داشتند، این منش و رفتار سیاسی در جهت تقویت روح تفاهم و همبستگی ملی است، به ویژه آنکه کشور در حال جنگ بود و نیاز به حداکثر همدلی و وحدت ملی داشتیم. می‌دانید که رقابت آزادانه گروه‌ها و احزاب سیاسی همراه با برابری حقوق و فرصت‌ها یکی از ارکان مهم دموکراسی است.
تفاهم نامه همکاری مشترک میان جامعه انجمن‌های حرفه ای اقامتگاه‌های بوم گردی ایران و معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی امضا شد.
با حضور مسئولان آسیایی تفاهم نامه رسمی میزبانی از مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در اصفهان امضا شد.
با حضور مسئولان آسیایی تفاهم نامه رسمی میزبانی از مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در اصفهان امضا شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه تفاهم امنیتی میان دو کشور ایران و عراق برقرار شده است، گفت: منافع ما ایجاب می‌کند کنار هم باشیم و تفاهم و همکاری با یکدیگر را با جدیت ادامه دهیم.
سیاست‌های منطقه‌ای ایران این روز‌ها تماماً در جهت خویشتن‌داری و امنیت در اطرافش است. توافق با عربستان باعث کاهش تنش در خلیج فارس می‌شود. عراق، در غرب، یک فضای امن در نظر گرفته می‌شود.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از انجام تفاهمات میان ایران و عراق در حوزه ریلی به ویژه احداث راه‌آهن شلمچه_بصره و راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران-کربلا خبر داد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
وزیر دفاع عراق افزود: از جمهوری اسلامی ایران که ما را در تشکیل کابینه همراهی کرد تشکر می‌کنم و نیروهای مسلح جمهوری عراق آماده هرگونه همکاری نظامی با جمهوری مسلح ایران هستند.
سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری از تبادل تفاهم‌نامه با اپراتور همراه برای اجرای پروژه توسعه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری (FTTx) در کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ