استاد بزرگ شطرنج روسیه و اروپا تغییر تابعیت داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا دیگر به محمدجواد حسین‌نژاد در اردوی طلایی پوشان اصفهانی نگاه دیگری وجود دارد.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
کمیسر امور سیاسی، صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکواس) گفت که احتمال دارد این ائتلاف امروز هیئتی را برای مذاکره با کودتاچیان نیجر اعزام کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تغییر مدیریت سکوهای بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است.
آقای گل فصل گذشته مسابقات به شکلی جدید در فصل جدید جشن گل به پا می‌کند.
دیداری گفت: نرخ خوراک پتروشیمی در ایران مناسب نیست ما تلاش کردیم فرمول آن تغییر و از تک نرخی بودن خارج شده و تابعی از نرخ بین المللی باشد.
استمرار ورود بی‌رویه اتباع خارجی و حضور بی‌قاعده آن‌ها تا عمق سفره ایرانیان از منظر حقوقی و تطبیق آن با حقوق شهروندان ایرانی، مخرب و حاوی خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای کشور است و امید است مجلس یازدهم به راحتی از کنار این موضوع عبور نکند و برای آینده امنیتی کشور هم که شده ورود مقتدرانه و بازدارنده‌ای داشته باشد. تغییر موازنه جمعیتی در برخی مناطق جغرافیایی کشور بخصوص در تهران به واسطه حضور بی‌ضابطه اتباع افغانستان، زنگ خطری است برای تحولات نگران‌کننده‌ای که می‌تواند تمامیت ارضی کشور، منافع و امنیت ملی را دچار خدشه جدی نماید.
تغییر ملیت ادمیلسون جونیور ثبت شد و این بازیکن قرار است تا برای تیم ملی قطر به میدان برود.
لطیفی با تأکید بر اینکه بنای دولت بر تعطیلی پنجشنبه است، در عین حال متذکر شد که با وجود اختیار دولت در تعیین تعطیلات هفته، اگر مجلس تصمیمی بگیرد که تبدیل به قانون شود، دولت تبعیت خواهد کرد.
بازیکن آینده دار تیم ملی ایران به شایعه تغییر تابعیت به قطر واکنش نشان داد.
دومین بازیکن ایرانی که قطری‌ها به او برای تغییر تابعیت و پوشیدن پیراهن عنابی ها پیشنهاد داده اند، سامان فلاح است.
عدم تبعیت سران وقت ایران از ایده‌های نازیسم در سیاست‌های فرهنگی و سیاسی این دوره مشهود است. درحالی‌که یکی از هسته‌های اصلی ایده نازیسم ضدیت با قوم یهود و پاکسازی نژادی جوامع مرتبط است، دولت ایران در این دوره نه‌تنها در سیاست‌های فرهنگی سنتی خود مبنی بر تسامح مذهبی و فرهنگی تغییری ایجاد نکرد، بلکه تلاش‌هایی برای نجات یهودیان اروپا حتی یهودیان آلمانی نیز انجام داد.
کی‌روش به دنبال تغییر تابعیت دو ستاره فوتبال ایرانفدراسیون فوتبال قطر با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیزی به دنبال تغییر تابعیت دو ستاره فوتبال ایران است.
فدراسیون فوتبال قطر با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیزی به دنبال تغییر تابعیت دو ستاره فوتبال ایران است.
کشتی‌گیران برجسته روسی با تغییر تابعیت توانستند در مسابقات اروپا به قهرمانی برسند.
از نظر علم زمین شناسی، پدیده‌ی زلزله تابعی مشخص از نسبت گرانشی انرژی ذخیره شده در سطح گسل موجود در یک منطقه‌ی زمینی به مقاومت آن صفحه است. تغییر در زمان وقوع زلزله زمانی اتفاق می‌افتد که تغییر در فشار وارده بر میدان تنش یا مقاومت سطح گسل ایجاد شود. حال این که چه مواردی دقیقا ممکن است در زمان اتفاق افتادن این پدیده‌ها موثر باشد، مختلف است و برای آن‌ها نمی‌توان علل خاصی را مطرح کرد.
سارا خادم‌‌الشریعه، شطرنج‌باز ۲۵ ساله ایرانی در مسابقات جهانی شطرنج سریع در آلماتی قزاقستان بدون روسری حاضر شد و پس از ‌آن مسابقات به اسپانیا نقل مکان کرد اما گفت تابعیت خود را تغییر نداده است.
اسماعیل یاکوبس بعد از سادیو مانه دومین غایب بزرگ سنگال در بازی نخست برابر هلند خواهد بود.
مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی که در سال ۲۰۱۵ با پرچم ایران به مدال طلای جهان رسیده بود، چند سال قبل و بعد از ازدواج با یکی از تکواندوکاران تیم ملی زنان صربستان، به این کشور مهاجرت کرد و نهایتا با تغییر تابعیت، توانست برای صرب‌ها در رقابت‌های بین‌المللی به میدان برود. او در مکزیک و در دومین روز مسابقات جهانی به مدال طلای وزن منهای ۸۷ کیلوگرم رسید
علی ارسلان قهرمان خوب و دارای شخصیت حرفه‌ای ارزشمندی است؛ اما طبق قوانین اتحادیه جهانی، تغییر تابعیت به صربستان داده و برای بازگشت به ایران ۲ سال زمان نیاز دارد و شاید اصلا او نخواهد برای ایران کشتی بگیرد.»
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه برداری معتقد است کشور بحرین با جذب و تغییر تابعیت وزنه‌برداران مدعی جهان به قدرت این رشته در سطح آسیا تبدیل شده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا با اخذ تابعیت ایرانی قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، بیان کرد: نه، این بازیکن هم اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ