فدراسیون فوتبال قطر با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیزی به دنبال تغییر تابعیت دو ستاره فوتبال ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهلال از مارگا خواست که یا پیشنهادات خود را برای جدایی ارائه دهد و یا برگه تسویه مالی را که به وی ارائه شده، بپذیرد.
چند باشگاه عربستانی پیشنهادات خود را برای جذب مانوئل نویر ارائه دادند.
برنامه هفتم توسعه درحالی در هفته جاری با حضور معاون اول رئیس‌جمهور رونمایی شد که صندوق توسعه ملی شش پیشنهاد در زمینه‌ رابطه دولت و این صندوق درمورد درآمدهای نفتی طی برنامه ارائه کرده است.
رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه، متن پیش‌نویس پیشنهادی تفاهم‌نامه دوجانبه دیوان عالی دو کشور را به همتای روس خود تقدیم کرد که با استقبال طرف روس همراه شد.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
کی‌روش به دنبال تغییر تابعیت دو ستاره فوتبال ایرانفدراسیون فوتبال قطر با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیزی به دنبال تغییر تابعیت دو ستاره فوتبال ایران است.
کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد داد برای اثربخش شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متناسب با تحولات اجتماعی، قوه قضائیه لایحه دو فوریتی به مجلس ارائه کند.‌
معین‌الدین سعیدی درباره «پیشنهاد» ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی گفت: این اتفاق اخیر حتی اگر در حد یک پیشنهاد هم باشد، از یک نگاه و رویکرد آکنده با تبعیض حکایت دارد یعنی این‌که خارجی‌ها و توریست‌ها می‌توانند چنین دسترسی داشته باشند، درحالی که برای مردم عادی ما این دسترسی‌ها را محدود کرده‌ایم و به نوعی می‌توان گفت شرم آور است.
کارگروه مشترک مجلس و سازمان بورس با نامه ای به وزیر اقتصاد پیشنهادها را ارسال کرده است.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: ستاد حقوق بشر به منظور حفظ و ارتقاء هرچه بیشتر حقوق زنان، در خصوص لایحه «ارتقای امنیت و پیشگیری و حمایت از زنان در برابر آسیب ها»، پیشنهاداتی ارائه داد.
سرپرست مرکز تهران هوشمند با اشاره به ارائه پیشنهادات از سوی ۳۸ شرکت دانش‌بنیان برای حل چالش‌های شهری گفت: از میان تمامی طرح‌های ارائه شده ۲۴ مورد در کمیته‌های تخصصی ما مورد پذیرش قرار گرفت.
رئیس پلیس راهور با اشاره به عملیاتی نبودن پیشنهادات وزارت صمت برای اسقاط خودروها گفت: پلیس با هر دو پیشنهاد ارائه شده مخالف است.
فاطمه راکعی درباره جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: میزبانان این نشست خواستار ارایه پیشنهادات مصداقی از سوی اصلاح‌طلبان شده‌اند. اصلاح‌طلبان نیز در بیانیه خود تاکید کرده‌اند که پیشنهادات اصلاحی خود را در آینده ارایه می‌کنند.
صدراعظم آلمان با ابراز تاسف نسبت به عدم حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست، از مسکو خواست پیشنهادات خود برای تحقق صلح در اوکراین را ارائه دهد.
عاملی: ریاست محترم جمهور پیشنهاد کرد که جایی برای این کار مشخص شود بر اساس این پیشنهاد رئیس جمهور ما هم پیشنهاد می‌کنیم رئیس جمهور در اسرع وقت لایحه گفتگو را به مجلس ارائه کند
«به نظر می‌رسد که پیشنهادات ایران بیش از حد بلندپروازانه نبوده و در صورت وجود ارائه سیاسی لازم برای تکمیل گفتگو‌های وین، می‌تواند قابل قبول باشد».
عزیزی گفت: ایران هر دو بار پیشنهادات سازنده ای جهت احیای برجام ارائه کرده است و اکنون توپ در زمین طرف مقابل و آمریکاست که باید تصمیم بگیرند می خواهند توافق نهایی شود یا نه.
رئیس کل دادگستری تهران گفت: پیشنهاداتی در خصوص شرکت کیان تایر به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارسال شد.
جاگاریان گفت: پیش‌نویسی که با میانجیگری سرویس اقدام خارجی اروپا از آمریکایی‌ها دریافت شده، توسط کارشناسان ایرانی تماما در حال بررسی شدن است. نباید عجله کرد و هیاهو به پا کرد. لازم است که به دوستان ایرانی زمان بدهیم تا با آرامش کار کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم ضمن اظهار نگرانی از آمار بالای پرونده‎ های غیرفرجامی گفت: پیشنهاد اصلاحات در برخی مواد قانونی را ارائه داده‌ایم.
قائم مقام دبیر شورای عالی مناطق آزاد از ارائه پیشنهاد این دبیرخانه برای لحاظ تهاتر نفت تا یک میلیارد دلار برای توسعه زیرساخت های مناطق آزاد جدید الاحداث در لایحه بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.
نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین، در سخنانی تاکید کرد: ایران به پیشنهادات اتحادیه اروپا در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها پاسخ های سازنده ای ارائه کرده است.
بانوی کارآفرین با راه‌اندازی کار خیاطی علاوه بر آموزش کسب و کار به ده‌ها نفر از جوانان جویای کار، برای ۲۳ نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ