گروهی از محققان ادعای اپل برای ناشناس ماندن شیوه مصرف دیتا در دستگاه های این شرکت را نقض کرده اند زیرا آنها متوجه شدند یک شناسه دیجیتال مخصوص فعالیت در دستگاه را به اپل آی دی مرتبط می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل تی وی قرار است دومین مستند در مورد لیونل مسی را بسازد؛ ماجرای این مستند در مورد نحوه حضور فوق ستاره در اینترمیامی خواهد بود.
اپل واچ ایکس سال 2024 یا 2025 با طراحی جدید و تغییراتی مانند سیستم اتصال بند مغناطیسی و شاید باتری بزرگ‌تر عرضه خواهد شد.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
دادگاهی در مسکو اپل را به دلیل حذف نکردن محتوای نادرست در اپ ها و پادکست هایش درباره آنچه روسیه عملیات نظامی در اوکراین می خواند، ۴۰۰ هزار روبل(۴۲۷۴ دلار) جریمه کرد.
اپل و مایکروسافت ارزشمندترین شرکت‌های جهان ماندند
برخی منابع آگاه از زنجیره تأمین می‌گویند ظاهراً این شرکت روی توسعه آیپد تاشو کار می‌کند.
این صفحه نمایش را می‌توان برای تحمل فشار وارده به سطح خارجی شیشه در هنگام رول کردن تنظیم کرد. این کار از آسیب به صفحه نمایش در هنگام رول شدن جلوگیری می‌کند.
در به روزرسانی تازه سیستم‌های عامل اپل، شامل آی‌او‌اس ۱۷ و مک‌اواس سونوما، به طور خودکار هربار «کلید گذر» (Passkey) منحصربه‌فردی را برای کاربران تولید می‌کند که به شناسه‌های اپل آن‌ها مرتبط شده و می‌تواند جایگزین رمز‌های عبور فردی در حساب‌های اینترنتی شود.
طبق گزارش یک پنل دولتی در ژاپن، این کشور تصمیم دارد دوباره رقابت مربوط به پرداخت در اپ موبایل های هوشمند را که هم اکنون تحت سلطه اپل و گوگل است، احیا کند.
طبق رای یک قاضی فدرال آمریکا، شکایت آنتی تراست مصرف کنندگان از اپل و آمازون به اتهام تبانی برای افزایش قیمت مصنوعی آیفون و آیپد های فروخته شده در پلتفرم آمازون به دادگاه راه می یابد.
مراسم «کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل» (WWDC) برگزار شد و طی آن شرکت اپل از نخستین هدست واقعیت ترکیبی خود به نام «ویژن پرو» و همچنین یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی رونمایی کرد.
ویژگی ایمنی هدفون آیفون به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدانند که آیا نیازی به کاهش صدای دستگاهشان وجود دارد یا خیر. اپل این ویژگی را به عنوان بخشی از ابزار جدید iOS ۱۴ خود برای محافظت از کاربران در برابر آسیب شنوایی منتشر کرد.
اتحادیه اروپا به اپل هشدار داده نمی تواند قابلیت  کابل های یو اس بی سی  در  آیفون های آتی ( سری ۱۵) را محدود کند.
مدیرعامل آنر برنامه‌های بلندپروازانه و جاه‌طلبانه‌ای دارد و می‌خواهد از iOS اپل پیشی بگیرد. به گفته مینگ، هزینه‌های بخش تحقیق‌و‌توسعه آنر در سال ۲۰۲۲، ۱۰ درصد درآمد کلی این شرکت بوده است. به‌دلیل این میزان سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق‌وتوسعه، مدیرعامل آنر درباره آینده MagicOS امیدوار است.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور اپل، پیش‌بینی‌هایی درباره دوربین گوشی‌های آیفون ۱۵ و ۱۶ ارائه کرده است.
آگهی دهندگان و وب سایت‌های انتشار اخبار گله دارند که اپل درباره شیوه استفاده از درآمد‌های تبلیغاتی به خصوص سهم ناشران و همچنین شرکت از آن شفاف نبوده است.
انتظار می‌رود سری آیفون ۱۵ اپل چهار مدل داشته باشد: آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا. آیفون ۱۵ اولترا جایگزین مدل پرومکس خواهد شد و بهترین پیشنهاد این برند خواهد بود.
«اف بی آی» درباره تصمیم اپل برای افزودن اقدامات امنیتی جدید به سیستم ذخیره ابری خود ابراز نگرانی کرده زیرا این امر توانایی آژانس مذکور برای جلوگیری از طیفی از جرائم را کاهش می دهد.
ناظر رقابت انگلیس تحقیقات عمیقی درباره سلطه مرورگرهای موبایل اپل و گوگل آغاز کرده است.
دادگاهی در ایتالیا درخواست تجدیدنظر گوگل درباره جریمه تعیین شده توسط رگولاتور آنتی تراست این کشور را رد اما درخواست تجدیدنظر اپل علیه رای این ناظر را قبول کرد.
فیس‌بوک به یک میلیون کاربر خود در مورد استفاده از برنامه‌های سارق کلمات عبور که در فروشگاه‌های آنلاین گوگل و اپل در قالب برنامه‌های تفریحی و مفید عرضه می‌شوند، هشدار داد.
پس از آنکه اپل اپلیکیشن های شرکت دولتی روسیه VK را از اپ استور پاک کرد،رگولاتور ارتباطات این کشور خواستار توضیحاتی درباره اقدام مذکور شد.
کمیسیون ارتباطات کره جنوبی(KCC) تحقیقاتی درباره اپراتورهای فروشگاه های اپ از جمله اپل و گوگل و وان استور به منظور بررسی نقض قوانین پرداخت در اپ آغاز می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ