رئیس دانشگاه تهران با استقبال از تقاضای ادامه تحصیل برادران حشدالشعبی در دانشگاه تهران، تاکید کرد: استاندارد‌های علمی را درباره دوستان‌مان در حشدالشعبی بیشتر از دیگر دانشجویان خارجی اعمال می‌کنیم، زیرا هدف ما ارتقای توانمندی تخصصی مجاهدین مسلمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از همکاری جهاد دانشگاهی و این معاونت در چند طرح کلان ملی و پیشرفت خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی در این طرح‌ها بازیگر اصلی بوده است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای همکاری علمی و فناوری با ۴ دانشگاه و یک پارک علم و فناوری تفاهم نامه امضا کرد.
تفاهم نامه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با هدف حمایت، هدایت و راهبری برنامه های ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت امضا شد.
معاون دفتر توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری از همکاری علمی با ۶۵۰۰ نفر از متخصصان و محققان ایرانی دانشگاه های برتر دنیا خبر داد.
نشست علمی از عدالت کیفری تا عدالت ترمیمی به همت مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین و با همکاری دادگستری کل استان قزوین و دبیرخانه سومین همایش بین المللی عدالت ترمیمی دانشگاه تربیت مدرس ظهر سه شنبه ۲۰ تیرماه در سالن سردار سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد.
همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ملی صنایع مس ایران توسعه یافته و شتاب می‌گیرد.
شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) در راستای رسالت ذاتی خود در حوزه تحقیقات و پژوهش و عمل به مسوولیت اجتماعی و جذب نخبگان علمی و دانشگاهی و ایده‌های نو، با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف به برگزاری رویداد ایده‌محور و فناورانه «شتاب‌دهی قوای محرکه» اقدام کرده است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی شریف و یک شرکت سرمایه گذاری با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری توافق‌نامه همکاری امضا کردند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «سکوی تأمین، تولید و توزیع» و «تولید ابری» از طرح‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به زودی راه‌اندازی می‌شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه دامغان با همکاری پژوهشگرانی از بریتانیا، ایتالیا، پرتغال، چین و ... موفق به چاپ مقاله‌ای با عنوان «مواد مهندسی شده زیستی با فعالیت ضد میکروبی انتخابی در پزشکی» شد.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران به منظور بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی ایجاد هم افزایی منعقد شد.
رئیس دانشگاه تهران درباره قطع همکاری این دانشگاه با برخی از اساتید گفت: برخی از اساتید به تعهدات علمی خود عمل نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که در دوره پیمانی باشند و قراردادشان به دلیل اعلام گروه یا دانشکده تمدید نشود. ضمن آنکه موضوع «عدم تمدید قرارداد» همواره در دانشگاه وجود داشته و این موضوع یک شائبه سیاسی نیست.
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز پاسخ داد.
محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد پیشنهاد همکاری برای تدوین سند هفتم چشم‌انداز نوشت: وقتی هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست و بی‌ثباتی در همه حوزه‌ها موج می‌زند در چنین شرایطی برنامه توسعه نوشتن چه مفهومی دارد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و پارک علم و فناوری دانشگاه علامه، در زمینه راه اندازی طرح های دانش محور، همکاری می کنند.
رئیس دانشکده حقوق دانشگاه تهران هرگونه برنامه برای عدم همکاری با محسن برهانی عضو هیئت علمی این دانشگده را رد کرد.
ایرانسل و دانشگاه علم و صنعت ایران، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق اهداف خود در حوزه دانش بنیان و در ادامه توسعه فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی با دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران منعقد شد.
عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری محققین مرکز ملی سلامت آمریکا موفق به چاپ مقاله‌ای در مجموعه مجلات معتبر نیچر شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر، گفت: توسعه در صنعت خودرو و ایران‌خودرو نیازمند افکار و ایده‌های خلاقانه‌ نخبگان علمی و دانشگاهی است که باید با حمایت، برای به‌کارگیری این ظرفیت‌ها در داخل مرزهای کشور همت گماشت.
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اعلام کرد بیش از ۲۰۰ پروژه در حوزه‌های تخصصی مربوط به گاز با همکاری این پارک اجرا می شود.
دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران و رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای و خدمات علمی امضا کردند.
بر اساس اعلام پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، پارک علم و فناوری دانشگاه کازان روسیه با این پارک تعاملات فناورانه ای خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ