مالکوم، مهاجم برزیلی سابق بارسلونا، از اینکه باشگاه تنها پس از یک سال با او قطع همکاری کرد، ناراحت نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال تراکتور توضیحاتی درباره حواشی دیدار این تیم مقابل سپاهان داد.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
رضا درویش می‌گوید استعفای حجت کریمی به دلیلی غیر از بیرانوند بوده است.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
روستوف-آن-دون بزرگترین شهر در جنوب روسیه و پایتخت منطقه روستوف است که در مجاورت بخش‌هایی از اوکراین واقع شده که جنگ در آن جریان دارد.
سیتی با پول اماراتی‌ها و نبوغ پپ قهرمان اروپا شد. آنها غیر از ولخرجی، چیزهای دیگری هم دارند.
اصفهان یکی از زیباترین شهر‌های ایران است که به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی به جا مانده از دوران‌های گوناگون به‌ویژه عصر صفوی، نه تنها برای ایرانیان، بلکه گردشگران خارجی نیز جذابیت دارد.
اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است که به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی به جا مانده از دوران‌های گوناگون به‌ویژه عصر صفوی، نه تنها برای ایرانیان، بلکه گردشگران خارجی نیز جذابیت دارد.
هفته گذشته همه چیز در کمپ بایرن با حضور اولی هوینس شروع شد و حالا توماس توخل در مورد حضور او در باشگاه حرف زده است.
خوان گاسپارت، رئیس سابق بارسلونا، معتقد است ماندن مسی در پی اس جی اصلا منطقی نیست و او باید به بارسا برگردد.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند!
در مقابل، «تئاتر شهر» دیگر انگار پیدا نیست و بیشتر به ساختمان بزرگِ تعاونی تامین تولیدکنندگان چلوکباب و چلوخورشِ تهران می‌ماند. هیچ دور از انتظار نیست که چند سال بعد، جوانان نسل آینده جای ملاقات درون یا بیرون مکانی به نام «تئاتر شهر»، برای یکدیگر آدرس بفرستند، «قرار ما آنجا که پر است از جگرکی و پفکی!»
همان‌طور که بایدن توضیح داد، اوکراین بخشی از «نبرد بین دموکراسی و خودکامگی، بین آزادی و سرکوب» بود، به‌طور ضمنی، عدم‌کمک به اوکراین، ایالات‌متحده را در این رقابت عقب می‌راند. دوم، بزرگ‌نمایی روسیه به خودی خود چالشی برای اصول کلیدی است -که عمدتا نامشخص هستند، اما ظاهرا تصوراتی مبنی بر اینکه دولت‌های قدرتمند نباید از زور برای تحمیل اراده خود به بازیگران ضعیف‌تر استفاده کنند و نقض حاکمیت دولت نباید تحمل شود- که ظاهرا نظم لیبرال بر آن استوار است.
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از عشق و علاقه خود به بارسا صحبت کرده و درباره این باشگاه کلماتی به زبان آورد که جنجالی خواهد شد.
روزنامه جوان نوشت درباره حمید فرخ نژاد نوشت: رفتار‌های متناقض و سینوسی او، اما این روزها، برای این چهره جنجالی حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده است، به گونه‌ای که برخی او را مأمور نفوذی جمهوری اسلامی میان اپوزیسیون خارج از کشور می‌دانند.
فساد، ناتوانی و ضعف، بی‌سوادی هیچکدام دلیلی برای از دست دادن صندلی آنان نیست، برای مدیر شدن تنها یک سفارش و یک بده بستان لازم است؛ و این فزاینده آنتروپی به معنی تلاش برای تلاشی شدن است!
ریو فردیناند، تعویض های گرت ساوتگیت در بازی مقابل فرانسه را زیر سوال برد و این امر را عامل شکست سه شیرها دانست.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: اشتغال پایدار در روستا باید همراه با شناخت و ظرفیت آنجا باشد و برای حل مشکلات باید چاره اندیشی کرد.
نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
واقعیت این است که آقای رئیسی در یک ایران زندگی می‌کند و ما مردم در یک ایران دیگر. در ایران آقای رئیسی کشور در بهترین حالت خودش از لحاظ مدیریت قرار دارد و حتی رکورد‌هایی هم در آن شکسته شده است. در ایران مردم، اما وضعیت نیازی به توصیف ندارد و داریم زندگی‌اش می‌کنیم.
وینگر جوان صنعت نفت می گوید که بازیکنان از طریق این تیم می توانند خودشان را به فوتبال ایران ثابت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ