اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
خودروسازان از این به بعد بایستی برای تامین نیاز ارزی خودشان، آستین همت بالا بزنند و با فعال سازی ظرفیت‌های صادراتی خود و حمایت از صادرکنندگان، طریق ارز صادرات خود و دیگران، نیاز ارزی مورد نظران را تامین کنند. مسیری که به نظر می‌رسد با چالش‌هایی همراه باشد.
رهبر انقلاب در دیدار با دانشمندان هسته‌ای کشور فرمودند: دشمنان بیست سال است برای ما چالش هسته‌ای درست کرده‌اند چون میدانند که حرکت در صنعت هسته‌ای در حکم کلید برای پیشرفت‌های علمی کشور است.
نماینده مردم قم در مجلس همچنین ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همه فرزندان رهبر معظم انقلاب مستاجر هستند و زندگی اجاره نشینی دارند، یک خودرو از خودشان ندارند، زندگیشان کاملا زاهدانه است.
حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: حوزه‌ها اگر حساب شده کار کنند، استقلال خودشان را حفظ کنند و تنها با خدا و ائمه اطهار علیهم السلام معامله کنند، مردم هم احترام می‌گذارند، حتی اگر به مسئله‌ای معتقد نباشند، اما می‌دانند که قانون کشور‌ها محترم است و رعایت می‌کنند، اما با فشار نمی‌شود.
وزیر ورزش و جوانان توضیح داد که چرا اعضای تیم بانوان هاکی روی یخ زنان ایران هزینه‌های اعزام به مسابقات آسیایی را خودشان پرداخت کرده‌ بودند.
رئیس انجمن هاکی روی یخ ایران می‌گوید تیم ملی زنان ایران که در اولین حضور خود در قهرمانی آسیا، نایب قهرمان شد هیچ کمک مالی دولتی دریافت نکرده است و حتی خود بازیکنان تجهیزاتشان را خریداری کرده‌اند.
مهدی ترابی می‌گوید برخی اتفاقات سالهای پیش و دو بازی با تیم پیکان در ورزشگاه آزادی برای تیم خودشان را فراموش کرده‌اند.
نمایندگان مجلس که خود اعتراف می‌کنند از استیضاح مسئولین اجرائی عاجزند. مردم هم که گرفتار روزمرگی و سروسامان دادن به زندگی از سروسامان افتاده خود هستند. تنها راه باقیمانده اینست که خود مسئولین با توسل به تقوا جای خود را به کسانی بدهند که از اهلیت لازم برای حل مشکلات مردم برخوردار باشند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم بدانند هر عملیاتی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی و شاخه هایی که متصل به ما در منطقه هستند، داشته، همه را جواب گرفته، بدون استثنا و صهیونیست ها خودشان هم می‌دانند.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
نویسندگان بیانیه که بی‌محلی همان اقلیت اغتشاشگر در پاییز امسال به اصلاح‌طلبان را دیده‌اند، گویی احساسی از جنس جاماندن از تحولات دارند. می‌دانند نه در بین ملت جایی دارند و رابطه خود را با نظام نیز بر هم زده‌اند. حال که آشوب‌های پاییز را شکست‌خورده می‌بینند، می‌خواهند فرصت‌طلبانه از انزوا درآیند. غافل از اینکه انزوای این آلزایمری‌ها ناشی از کنشگری سرتاپا تناقض خودشان است و تا با مردم و نظام صادق نباشند، در روی همین پاشنه خواهد چرخید.
حسادت یک احساس منفی بسیار قوی است که معمولا در محیط اطراف ما رخ می‌دهد. این باعث می‌شود که فرد هم به خود و هم به اطرافیانش آسیب برساند.
قطری ها استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را برای در طول جام جهانی برای مردم کشور خود ممنوع کرده‌اند.
رئیس سازمان انرژی اتمی: قطعنامه‌ای پیش‌نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهوری اسلامی ایران هم مردود است. ایران برای پیشبرد برنامه‌های خود در بخش هسته‌ای برنامه مصوب، مدون و اعلام شده دارد و در همان چارچوب فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در شورای حکام قطعنامه‌ای پیش نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهور اسلامی هم مردود است.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
وزیر بهداشت، با اعلام خسارت به ۷۲ آمبولانس اورژانس در حوادث اخیر گفت: اغتشاشگران به خودشان هم رحم نمی‌کنند.
مدیران باشگاه مسجدسلیمان برای اثبات ادعایشان فیلمی هم از تونل ورودی به رختکن دو تیم رو کردند که مربوط به دو نیمه بود. در این فیلم مشخص است که بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن خودشان هستند و بعد از رفتن تیم داوری، افشین پیروانی دوشادوش یکی از تیم داوری که به نظر می‌رسد داور چهارم است حرکت می‌کند و حتی با او حرف هم نمی‌زند.
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تاکید کرد: ما کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام می‌دهیم، اگر آن‌ها به تعهدات خودشان بازگردند ما هم بازمی‌گردیم.
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
سیمین کاظمی: آنچه در نظام آموزشی ایران اتفاق افتاده گستردگی و عادی شدن تقلب است. پیشتر هم تقلب صورت می‌گرفته، ولی حالا به نظر می‌رسد عمومیت و شیوع آن بیشتر شده و حتی عادی شده است. می‌شود گفت تقلب به یک کسب و کار تبدیل شده که بخشی از آن خارج از دانشگاه و بخشی هم در داخل دانشگاه است.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران
تهیه‌کننده «شیشلیک» در ادامه با تأکید مجدد بر عدم پاسخگویی مسئولان سازمان سینمایی به پیگیری‌ها عوامل این فیلم، گفت: به نظر می‌رسد دوستان سازمان سینمایی اساساً نمی‌خواهند با پروژه‌ای به نام «شیشلیک» روبه‌رو شوند. نمی‌خواهد در میزانسن ارتباط با تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم قرار بگیرند و دلیلش هم روشن است؛ استدلال منطقی و قانع‌کننده‌ای برای عدم اکران فیلم ندارند. این مسئله ارتباطی هم به اصلاحاتی که به فیلم وارد کرده‌اند ندارد. حتماً خودشان می‌دانند با توجه به فرآیند طی شده ما صاحب حقوقی هستیم که در حال تضییع شدن است و بالطبع دلایل محکمی برای این تضییع حق ندارند. در نتیجه از مواجهه و گفتگو امتناع می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ