ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‎سن‌ژرمن، در مراسم معارفه گونچالو راموس با طعنه به امباپه قول خرید بازیکنان باانگیزه را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که بازیکنان باکیفیتی برای این تیم جذب شده اند گفت: با وجود داشتن چنین بازیکنانی بازهم قول قهرمانی تراکتور را نمی دهم.
نکته جالب‌تر در این زمینه مربوط به وقتی است که قیمت این بازیکنان در مارکت جهانی مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ همین حالا در لیگ برتر ایران ۱۲ بازیکن هستند که ارزش آن‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود. پذیرش اینکه چنین بازیکنانی حاضر هستند با رقم ۱۵ میلیارد تومان قرارداد ببندند، واقعا عجیب و غریب است.
قلعه‌نویی افزود: به غیر از نتیجه‌ای که به دست آمد ما امروز یک پیروزی دیگر هم کسب کردیم. وقتی بیرانوند و عزت اللهی مصدوم شدند به عزت‌اللهی گفتیم برای سلامتی‌ات تعویض‌ات کنیم اما او گفت که ادامه می‌دهم. وقتی شما چنین بازیکنانی دارید که با قلب‌شان برای تیم کشورشان بازی می‌کنند، شما مربی ثروتمندی هستید و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.
با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در حوزه سیاست به‌ویژه در زمان انتخابات اجرا می‌شود و صلاحیت کاندیدا‌ها را ارزیابی می‌کند، وارد حوزه‌های دیگر به‌ویژه فوتبال هم شود، شاید نتیجه‌اش اوضاع فعلی شود که بسیاری تصور می‌کردند با دولت و مجلس یکدست، همه‌جا گلستان می‌شود.
دیگر پرسشی هم که هنوز بسیاری از مخاطبان برایش پاسخی پیدا نکرده‌اند مربوط به سانسور تصاویر خوشحالی پس از گل بازیکنانی است که پیراهن‌شان را از تن درمی‌آورند. چه ایرانی، چه خارجی، این صحنه‌ها مشمول سانسور می‌شود. با وجود این، چنین پرسشی بدون پاسخ مانده که چطور تلویزیون شنای مردان را پخش می‌کند، ولی از نشان‌دادن بالاتنه مردان فوتبالیست طفره می‌رود. یا اینکه چرا باید نشان‌دادن بالاتنه مردان در سریال‌های تاریخی و خارجی بدون ایراد باشد، ولی فوتبالیست‌ها شامل تحریم شوند؟
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی امشب مقابل سیتی تاکید کرد که شاگردانش می دانند در چنین بازی های بزرگی چه باید بکنند.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از این که بازیکنان و اعضای کادر فنی برای ادای احترام به او تونل افتخار زدند ابراز خوشحالی کرد.
کریستوفر گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از باخت امشب به انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش پراخت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شدت از مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: فتح الله زاده نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت می‌کرد.
نباید با بازیکنان و مربیان تیم که فردا بازی مهمی دارند چنین رفتاری می‌شد و آنها از داخل اتاق‌های خود به داخل لابی هتل هدایت شدند. دلیلی نبود که چنین اتفاقی رخ دهد
هواداران ژاپنی استقبال چشم‌گیری از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در بازگشت از جام جهانی داشتند.
هافبک کروات سابق استقلال معتقد است که اگر کی‌روش تغییرات عجیب در تیمش ایجاد نکند، بازیکنان ایران می توانند ولز را شکست دهند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هیچ کس فکر نمی‌کرد ملی پوشان ما چنین شکست سنگینی را متحمل شوند گفت: ترکیب تیم ملی به گونه ای بود که برخی بازیکنان از نظر فنی همدیگر را نمی شناختند.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
سرمربی فرانسوی عربستان می‌گوید اگر به بازیکنان او اعتماد شود، افتخار آفرینی خواهند کرد.
ایوب بهتاج در واکنش به سوالی در مورد آپارتمان لاکچری گلر این تیم، چنین موردی را عادی دانست.
این روز‌ها انتقاد جدیدی هم از بازیکنان پرسپولیس، به ویژه بازیکنان ملی‌پوش این تیم شده است؛ عنوان شده که با توجه به نزدیکی به جام جهانی، بازیکنان ملی‌پوش این تیم با تمام وجود برای تیم بازی نمی‌کنند و همین مورد باعث افت کیفیت کلی این تیم شده است. اما آیا چنین ادعایی صحیح است؟
سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شرایط چمن ورزشگاه پاس قوامین ابراز ناراحتی کرد و گفت که در چنین زمین‌هایی باید رو به بازی مستقیم آورد.
سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به شرایط چمن ورزشگاه پاس قوامین ابراز ناراحتی کرد و گفت که در چنین زمین‌هایی باید رو به بازی مستقیم آورد.
از سفر سرمربی تیم ملی به ترکیه مشخص بود که در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت برای او مهم تر از جنگ های درون گروهی است.
پیتر اشمایکل، اسطوره دانمارکی منچستریونایتد با انتقاد از انتقال کاسمیرو می‌گوید از اینکه باشگاه چنین تصمیمی گرفت تعجب کرده است.
پیتر اشمایکل، اسطوره دانمارکی منچستریونایتد، با انتقاد از انتقال کاسمیرو می‌گوید از اینکه باشگاه چنین تصمیمی گرفت تعجب کرده است.
وزش باد در نوار شرقی و کاهش کیفیت هوا در غرب کشور
تیم‌های حرفه‌ای در تاریخ مشخص تمرینات خود را شروع می‌کنند و چنین تعویقی در تیم‌های آماتور دیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ