دهدشت_ همجواری با سایت دفن زباله که جانمایی مناسبی ندارد، نفس کشیدن را برای مردمان دیار بلادشاپور «دهدشت» سخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
در یک بازی نفس گیر و حساس از هفته پنجم رقابت های فوتبال ساحلی کشور، شاهین خزر رودسر موفق به شکست میزبان خود در ضربات پنالتی شد.
دهدشت- همجواری با سایت دفن زباله که جانمایی مناسبی ندارد، نفس کشیدن را برای مردمان دیار بلادشاپور «دهدشت» سخت کرده است.
گرگان - امروزه بیابان‌زایی به عنوان یکی از چالش های محیط زیستی، گریبان گیر بسیاری از نقاط کشور از جمله استان گلستان شده و هر سال روند سریع تری به خود می گیرد.
نخستین مانکن جهان که راه می رود، گرما تولید می کند، می لرزد و مانند انسان نفس می کشد  به محققان کمک می کند مقاومت بدن در برابر موج های گرما را بررسی کنند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: پرونده‌های قصاص نفس استان در سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۴ درصدی به نسبت سال ۱۴۰۰ مواجه بوده است.
روز گذشته در مصاف مس رفسنجان – استقلال یکی از خوب های تیم میهمان زبیر نیک نفس بود که در نقش روزبه چشمی بازی کرد.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
آرش رضاوند در هفته های اخیر، یکی از موثرترین بازیکنان در ترکیب استقلال بوده که به عصای دست ساپینتو تبدیل شده است.
تقابل ویژیل فن‌دایک و ارلینگ هالند از جذابیت های ویژه بازی فردای سیتی و لیورپول به شمار می رود..
فعالان عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلف بر محوریت مسأله فلسطین و مسجد الاقصی تاکید کردند.
جمعه پایان یافت و شنبه آغاز شد؛ خستگی از صورت‌ها می‌بارد؛ چشم‌ها نیمه باز از هم جویای خبر می‌شوند؛ عقربه ها ساعت نزدیک به یک بامداد را نشان می دهد که اعلام شد جلسه به روزی دیگر موکول شد.
تراکتور در یک بازی سخت و نفس گیر و در ثانیه های پایانی موفق شد، با گل هادی محمدی فولاد را شکست دهد و به سه امتیاز ارزشمند و حیاتی دست پیدا کند.
رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا کم کم دوباره اوج می گیرند و شاهد ایجاد کورس های قهرمانی نفس گیری در لیگ های معتبر هستیم.
رقابت های شطرنج سریع قهرمانی جهان در آلماتی قزاقستان با قهرمانی مگنوس کارلسن نروژی بعد از پیروزی برابر پرهام مقصودلو به پایان رسید.
فاصله ۲۰ گله دو ابر ستاره فوتبال تاریخ و رقابتی نفس گیر در آخرین سال های فوتبالی این دو در جدول برترین گلزنان فعال همه ادوار فوتبال
فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین تیم های آرژانتین و فرانسه برگزار شد که در پایان این دیدار یکی از این دو تیم در قهرمانی ادوار مختلف جام جهانی هت تریک خواهند کرد.
امام جمعه موقت شهر اردبیل گفت: ترورهای اخیر نشان از واپسین نفس های دشمنان است که خود را به آب و آتش می زنند تا ملت ایران را خوار و خفیف کنند.
رئیس فدراسیون کشتی در جمع برخی از روسای هیات های کشتی گفت: شأن کشتی از نظر اخلاقی باید در تمام کشور حفظ شود و هیچکس حق ندارد به عقب بازگردد.
سرمربی ژاپن اعلام کرد که شاگردانش از چالش بزرگی که پیش روی آنهاست استقبال کرده و اعتماد به نفس بالایی دارند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
بازی فینال رقابت های کشورهای اسلامی در رشته والیبال بین ایران و کامرون در گیم سوم پر از زیبائی بود.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ