معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از جانمایی المان‌های هفت سین، عمو نوروز و حاجی فیروز در سطح شهر تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفتمین جلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان مقدمه برگزاری هیأت امنای آن پارک برگزار شد.
حمید بی‌غم مربی مشهور فوتسال ایران و سابق مس‌سونگون و گیتی‌پسند هدایت تیم کراپ را برعهده گرفت.
مریح دمیرال از آتالانتا جدا می‌شود و به لیگ برتر فوتبال عربستان سعودی نقل مکان می‌کند.
هفتمین رشد هفتگی قیمت نفت رقم خورد
کانگژو لاینز با گل یورگن لوکادیا سه امتیاز ارزشمند را در سوپرلیگ چین به دست آورد.
هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در حوزه علوم پایه و با رویکرد هوض مصنوعی در آذرماه برگزار می شود.
کارلوس کی‌روش پس از حذف از کونکاکاف قصد دارد در یک بازی تدارکاتی تیمش را به مصاف روسیه بفرستد.
مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری از افتتاح هفتمین مدرسه حج برای دو استان بوشهر و فارس خبر داد.
ایوان تونی با ثبت بیستمین گل این فصل خود در فوتبال انگلیس وارد باشگاه بیست تایی های اروپا شد.
ضربه پنالتی محمد صلاح، ستاره لیورپول، در رویارویی با آرسنال از دست رفت تا شاید یک بازیکن دیگر به عنوان پنالتی‌زن اول این تیم معرفی شود.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قهرمانی اش از مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرده است، توسط ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به یک مدال برنز دست پیدا کرد تا در مجموع به هفت مدال رنگارنگ برسد.
ماهی قرمز‌های سفره هفت‌سین که در طبیعت رها می‌شوند، اینگونه تلف می‌شوند.
پیاز سنبل خود را در زمان نامناسب از خاک در نیاورید تا پیاز‌های شما برای جوانه زدن دوباره انرژی کافی داشته باشند. پس از افتادن گل‌ها، ساقه گل را قطع کنید، اما برگ‌ها را نگه دارید و به روال معمول به آبیاری ادامه دهید. برگ‌ها برای ذخیره انرژی در پیاز ضروری‌اند.
هفت سال از درگذشت یوهان کرایوف، نابغه هلندی دنیای فوتبال و اسطوره آژاکس و بارسلونا می گذرد.
اولین رویکرد جدید رسانه سعودی عرب نیوز به ایران، با گزارشی از علاقه سعودی‌ها به طعم چلوکباب و بستنی زعفرانی تا معرفی هفت سین و موسیقی ایرانی، دیده شده.
سفرا و نمایندگان ۱۲ کشور حوزه نوروز، عصر دوشنبه به وقت محلی بر سر سفره هفت سینی که نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل متحد چیده بود، گرد هم آمدند تا این عید باستانی را جشن بگیرند.
ملکه سوفیا، مادر پادشاه اسپانیا در آستانه نوروز از «بازارچه خیریه سفارت جمهوری اسلامی در اسپانیا» و هفت سین ایرانی بازدید نمود.
میکی موس با نشان دادن عناصری از جمله آتش، سفره هفت سین و ماهی؛ عید نوروز ، سیزده به در و چهارشنبه سوری را معرفی کرد.
میکی موس با نشان دادن عناصری از جمله آتش، سفره هفت سین و ماهی؛ عید نوروز ، سیزده به در و چهارشنبه سوری را معرفی کرد.
خوراکی‌هایی همچون سیب، سیر، سنجد، سماق، سمنو و سرکه در سفره هفت سین به نوعی نماد‌های خاصی از سلامتی هستند که مصرف منظم از هر کدام در رژیم غذایی می‌تواند در سلامتی بدن نقش موثری داشته باشد.
سمنو یکی از دسر‌های خوشمزه و سنتی است که از ترکیب آرد و جوانه گندم معمولا برای سفره هفت سین در عید نوروز تهیه می‌شود. سمنو دارای خواص بسیاری در طب سنتی است و برای درمان برخی بیماری‌ها مفید است.
مهدی میامی (بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما) عکسی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده که به شدت دردناک است.
که به گفته کارشناسان یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که قرار دادن گونه‌هایی مانند سمندر لرستانی و سنبل آبی در سفره هفت سین ایجاد می‌کند، رونق بخشیدن به تجارت غیرقانونی حیات وحش است و باعث می‌شود افراد سودجو یک گونه در معرض انقراض مانند «سمندر لرستانی» را جمع‌آوری و از زیستگاه‌شان جدا کنند.
سَمَنو از جوانه گندم و آرد درست می‌شود. ریشه پخت این دسر شیرین و خوشمزه به خراسان برمی‌گردد. از سمنو به عنوان برکت زمین یاد و در بهار به عنوان یکی از سین‌های سفره هفت سین پخته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ