مجلس نمایندگان آمریکا بدنبال انجام  تحقیقات پیرامون عملکرد رابرت مالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است که اگر رئیس جمهور سابق این کشور به کاخ سفید برگردد، دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
قرار بود جلسه مجلس از ساعت ۱۱ برای بررسی بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت نمایندگان به صورت غیر علنی برگزار شود منتها به دلیل طولانی شدن رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون انتخابات، این نشست با دقایقی تاخیر برگزار شد.
در جریان نشست علنی امروز مجلس، احمد وحیدی، وزیر کشور، که برای بررسی بخشنامه اخیر معاونت سیاسی این وزارتخانه به مجلس آمده بود، در بدو ورود مورد انتقاد تعدادی از نمایندگان مجلس قرار گرفت.
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه نادرست ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد، چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است!
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پرونده خودرو‌های شاسی بلند داده شده به نمایندگان در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و ما در حال بررسی موضوع هستیم نتایج کار متعاقباً اعلام خواهد شد.
دسانتیس در بخش دیگری از این سخنرانی و اتهام‌زنی‌های ضد ایرانی خود، به توافق هسته‌ای برجام و حضورش در مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مجلس دو رویکرد برای قانون گذاری در حوزه عفاف و حجاب دارد اما تاکنون طرح رسمی به مجلس نیامده اما پس از تعطیلات به این بحث ورود خواهیم داشت.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز، استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
دفتر علی لاریجانی با انتشار اطلاعیه‌ای به نقل قول منتشر شده از وی توسط یکی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و عضو کمیته تحقیقات کنگره درباره شورش ششم ژانویه طرفداران رییس جمهور پیشین کشورش تأکید کرد: شواهد کافی برای متهم کردن «ترامپ» وجود دارد.
کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه برخی از مجلسی‌ها با انگیزه سیاسی بودجه را شخم می‌زنند، گفت: مجلس در خصوص بودجه فراتر از اختیارات ورود می‌کند و نمایندگان در اجرا زیاد وارد شده‌اند، بدون اینکه مورد سؤال قرار بگیرند و از طرف دیگر خودشان هم سؤال می‌کنند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از ورود به ارمنستان، در اظهاراتی، به درگیری اخیر بین این کشور و جمهوری آذربایجان پرداخت.
پیشتر نیز دولت دوازدهم لایحه جامع انتخابات را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بود که تمام انتخابات‌ها در آن دیده شده بود اما نمایندگان مجلس به جای آنکه لایحه دولت قبل را در دستور کار قرار دهند، طرح‌هایی را برای انتخابات‌های گوناگون در دستورکار قرار دادند.
رئیس‌جمهور سابق روسیه اعتقاد دارد درباره سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هیچ اختلافی بین دولت و کنگره وجود نداشت و واشنگتن پیامدهای جهانی این سفر را خواهد دید.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از ورود به تایپه در بیانیه ای ادعا کرد که سفر وی با سیاست دیرینه کشورش در خصوص بیانیه های مشترک ایالات متحده و چین در تضاد نیست!
وزارت خارجه چین دقایقی پیش از ورد احتمالی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هشدار نهائی خود را خطاب به واشنگتن صادر کرد.
وزارت خارجه چین دقایقی پیش از ورد احتمالی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هشدار نهائی خود را خطاب به واشنگتن صادر کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز ارزش‌گذاری نهایی باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای ارائه شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ